harkinnassa/hankinnassa 9-3 aero

Ensimmäinen uuden ajan malli. Vuodet 1994-2003.
Vastaa Viestiin
mpower003
"Kaasari"
Viestit: 12
Liittynyt: Ke Touko 11, 2005 21:14

harkinnassa/hankinnassa 9-3 aero

Viesti Kirjoittaja mpower003 »

vm. '00, n 100tkm veivattu 5-ov. vaikuttaa erittäin hyvin pidetylle, onko jotain mihin tulisi kiinnittää erityistä huomiota? ja mitä eroa tässä on viggen -malliin, muuta kuin 25hv tehoero?
AC
"Saabisti"
Viestit: 2117
Liittynyt: Pe Touko 09, 2003 14:47
Paikkakunta: Kpää

Viesti Kirjoittaja AC »

Siinä on 2.0 kone, kun Viggenissä 2.3.
Onko '00 jo Viggenin puskureilla? Haulla löydät yleisimmät viat ja paljon muuta.
BMW 320dA Coupe LCI
potkuhousu
"Hölösuu"
Viestit: 3644
Liittynyt: Ke Maalis 12, 2003 21:05
Paikkakunta: Espoo
Viesti:

Viesti Kirjoittaja potkuhousu »

Jos laatikko takkuaa edes yhtään se tietää synkka vikaa.
Jyrki alias potkuhousu
SS-K #1636 STCF #2
Zaino Show Car Polish Trolli.nu
Viimeistely alkaa ensimmäisestä Zaino kerroksesta
NEO9-3
"Aero"
Viestit: 441
Liittynyt: La Elo 16, 2003 16:41
Paikkakunta: Kannus

Viesti Kirjoittaja NEO9-3 »

AC kirjoitti:Siinä on 2.0 kone, kun Viggenissä 2.3.
Onko '00 jo Viggenin puskureilla? Haulla löydät yleisimmät viat ja paljon muuta.
Ei ole vaan tuli Aeron koristeeksi seuraavana vuonna eli '01
#1801
Saab 9-3 2.0t -00
Honda vf750c -95,1000SS
ng900aero
"Saabisti"
Viestit: 9405
Liittynyt: Ti Marras 18, 2003 23:59
Paikkakunta: Herttoniemi

Viesti Kirjoittaja ng900aero »

potkuhousu kirjoitti:Jos laatikko takkuaa edes yhtään se tietää synkka vikaa.
Ei pidä välttämättä paikkaansa, mulla takkusi kun oli kytkinremontin yhteydessä vaihdettu väärät öljyt, nyttemmin toimii LOISTAVSTI :!:
Saab 9-3 SC TTiD -08
Saab 9-3 Cabrio 1.8t -06
Ducato Maxi -98
mpower003
"Kaasari"
Viestit: 12
Liittynyt: Ke Touko 11, 2005 21:14

Viesti Kirjoittaja mpower003 »

NEO9-3 kirjoitti:
AC kirjoitti:Siinä on 2.0 kone, kun Viggenissä 2.3.
Onko '00 jo Viggenin puskureilla? Haulla löydät yleisimmät viat ja paljon muuta.
Ei ole vaan tuli Aeron koristeeksi seuraavana vuonna eli '01
kyllä toi on ulkoisesti samannäköinen, olisko sit mahd '01 malli ja rek '00?

EDIT: ja liikkeestä ostamassa, eli mahd viat menee viel jonkun aikaa sen piikkkiin :D
potkuhousu
"Hölösuu"
Viestit: 3644
Liittynyt: Ke Maalis 12, 2003 21:05
Paikkakunta: Espoo
Viesti:

Viesti Kirjoittaja potkuhousu »

Kyllä 00 aerossa on normaali keula ja 01-> aerossa on se viggen keula.
Jyrki alias potkuhousu
SS-K #1636 STCF #2
Zaino Show Car Polish Trolli.nu
Viimeistely alkaa ensimmäisestä Zaino kerroksesta
mpower003
"Kaasari"
Viestit: 12
Liittynyt: Ke Touko 11, 2005 21:14

Viesti Kirjoittaja mpower003 »

potkuhousu kirjoitti:Kyllä 00 aerossa on normaali keula ja 01-> aerossa on se viggen keula.
tuli selvyys: auto on '01 mallinen mut rekisteröinti on tapahtunut joulukuussa '00. ja haen sen huomenna.
potkuhousu
"Hölösuu"
Viestit: 3644
Liittynyt: Ke Maalis 12, 2003 21:05
Paikkakunta: Espoo
Viesti:

Viesti Kirjoittaja potkuhousu »

mpower003 kirjoitti: tuli selvyys: auto on '01 mallinen mut rekisteröinti on tapahtunut joulukuussa '00. ja haen sen huomenna.
Eli samaa tuontierää kun omani :)
Jyrki alias potkuhousu
SS-K #1636 STCF #2
Zaino Show Car Polish Trolli.nu
Viimeistely alkaa ensimmäisestä Zaino kerroksesta
mpower003
"Kaasari"
Viestit: 12
Liittynyt: Ke Touko 11, 2005 21:14

Viesti Kirjoittaja mpower003 »

mistäköhän johtuu, kun ajaa tasakaasulla tai vakionopeussäädin kytkettynä että auto nostaa ja laskee ahtoja jolloin kyyti on hieman nykivää ja ärsyttävää. missä vika?
entä kun pakkia kytkettäessä joutuu näkemään vaivaa onnistuakseen? yleensä joudun polkaisemaan toisen kerran. kerran jopa rusahti vaikka kytkin oli aivan varmasti pohjassa saakka. kytkin tuntuu ottavan aika ylhäältä verrattuna aiempiin ajokkeihini.
pitää ottaa liikkeeseen yhteyttä kun ehtii...
Avatar
Eski
"Saabisti"
Viestit: 6669
Liittynyt: Ma Touko 05, 2003 08:56
Paikkakunta: Keski-Suomi

Viesti Kirjoittaja Eski »

mpower003 kirjoitti:entä kun pakkia kytkettäessä joutuu näkemään vaivaa onnistuakseen? yleensä joudun polkaisemaan toisen kerran. kerran jopa rusahti vaikka kytkin oli aivan varmasti pohjassa saakka.
Tuo vaikuttaisi siltä, että "pakkisysteemi" on hajalla/hajomassa vaihdelaatikosta. Kannattaa vaatia liikettä korjaamaan. Samasta aiheesta oli justiinsa juttua tuolla 9-5 -foorumilla:
http://www.saabclub.fi/phpBB2/viewtopic.php?t=20629

Eski
nathaol
"Kaasari"
Viestit: 38
Liittynyt: Ti Kesä 14, 2005 15:32
Paikkakunta: Espoo

[b]Huomioitavaa ostaessa 9-3 Aeroa[/b]

Viesti Kirjoittaja nathaol »

Olen katselemassa 9-3 aeroa. Mitä seikkoja tulisi ottaa huomioon ja onko jotain perusvikoja joita aiheituu 9-3 aeroissa?

T.Olli
Avatar
Eski
"Saabisti"
Viestit: 6669
Liittynyt: Ma Touko 05, 2003 08:56
Paikkakunta: Keski-Suomi

Viesti Kirjoittaja Eski »

Eipä Aerossa mitään erityisvikoja ole, samat tyyppiviat/ominaisuudet kuin muissakin Trionic7 9-3:ssa. Hakutoiminnolla kannattaa kokeilla vaikka hakusanaa tyyppivika tästä 9-3 foorumista. Ei niistä kannata liikaa huolestua, vikoja tulee kaikkiin autoihin ja tieto lisää tuskaa...

Eski
Vastaa Viestiin