T5Boost4 - Newton system LLC

Autoja voi muokata ja säätää. Täällä voit vaihtaa mielipiteitä aiheesta.
Vastaa Viestiin
peinu
"Hölösuu"
Viestit: 6203
Liittynyt: Ma Touko 05, 2003 09:09
Paikkakunta: Jyskä
Viesti:

T5Boost4 - Newton system LLC

Viesti Kirjoittaja peinu »

http://www.t5boost4.com/t5boost4.htm

Aika helpolta ja halvalta vaikuttaa. Mitenkähän tosielämässä?

9-5 2.3t -00 US specs BP Steg 1,
9-3 Aero Cab -04 Lime BP Steg 7,
9-3 "Aero" Cab -05 BP Steg 1,
#1767, MB CLS 350CDI -11
Bv2sella
"Ruisku"
Viestit: 114
Liittynyt: Ma Tammi 31, 2005 00:19
Paikkakunta: Lemi/Helsinki

Viesti Kirjoittaja Bv2sella »

Varmaan joku tyyliin vastus mikä huijaa vähän ohjausboksia ja saa sen luulemaan että imusarjassa on pienempi paine kuin oikeasti, ja hinta 250$! On näitä nähty ennenkin :roll:
Oli vaan arvaus, kuhan huutelen...
Saabismi iskee salakavalasti!
juhokare
"Hölösuu"
Viestit: 3876
Liittynyt: Ti Joulu 30, 2003 13:59

Viesti Kirjoittaja juhokare »

Aika mielenkiintoinen. :o Enpä ole tuollaista nähnyt vielä. :wink:

Liekköhän täällä klubilla kellään tuollaista viritystä? :wink:
#1882
Saab 9-3SS TTiD vm. 2008 & Mitsubishi L200 vm. 2016 & Landrover Defender Td5 vm. 2003
CC Aero
"Hölösuu"
Viestit: 1019
Liittynyt: Ma Syys 22, 2003 17:29
Paikkakunta: PKS

Viesti Kirjoittaja CC Aero »

juhokare kirjoitti:Liekköhän täällä klubilla kellään tuollaista viritystä? :wink:
Toivottavasti ei.
juhokare
"Hölösuu"
Viestit: 3876
Liittynyt: Ti Joulu 30, 2003 13:59

Viesti Kirjoittaja juhokare »

CC Aero kirjoitti: Toivottavasti ei.
Eli vastauksesta saamani käsityksen mukaan tuollain viritys ei ole mitenkään laadukas. Itse en paljoakaan ymmärrä englannista, joten en kehdannut paljoakaan rassata päätä tuolla jutulla.
#1882
Saab 9-3SS TTiD vm. 2008 & Mitsubishi L200 vm. 2016 & Landrover Defender Td5 vm. 2003
Hook
"Hölösuu"
Viestit: 2224
Liittynyt: Ti Kesä 08, 2004 21:25
Paikkakunta: Helsinki/Tuusula/Somero

Viesti Kirjoittaja Hook »

Pohdinnan aihetta...

Mitenkäs tuo T5 määritteli seoksensa? Kaasuläpän asennosta ja ahtopaineista.(?!) Lambdallahan ohjausyksikkö näkee sitten lopputuloksen.. Lähinnä se että tuolla laitteella trionicin näkemään ahtopaineeseen nähden moottoriin pitää syöttää "liikaa" polttoainetta.
Saako kone tarpeeksi polttoainetta ja milloin "check engine" valo syttyy poikkeavan toiminnan takia? ainakin noi saabiin ei suositeltavat "unichip" ratkaisut sytyttävät valon..

Hook
ng900/9-3/9-5 purkuosia pyörimässä tallin nurkissa pk-seudulla. Entäpä onko tarvis Tech 2:lle tai T5/T7 (bio) päivityksille? Puuttuuko pixeleitä SID/ACCssä? YV:llä tavoittaa.
Vastaa Viestiin