http://www.t5boost4.com/t5boost4.htm
Aika helpolta ja halvalta vaikuttaa. Mitenkähän tosielämässä?
T5Boost4 - Newton system LLC
T5Boost4 - Newton system LLC
9-5 2.3t -00 US specs BP Steg 1,
9-3 Aero Cab -04 Lime BP Steg 7,
9-3 "Aero" Cab -05 BP Steg 1,
#1767, MB CLS 350CDI -11
Eli vastauksesta saamani käsityksen mukaan tuollain viritys ei ole mitenkään laadukas. Itse en paljoakaan ymmärrä englannista, joten en kehdannut paljoakaan rassata päätä tuolla jutulla.CC Aero kirjoitti: Toivottavasti ei.
#1882
Saab 9-3SS TTiD vm. 2008 & Mitsubishi L200 vm. 2016 & Landrover Defender Td5 vm. 2003
Saab 9-3SS TTiD vm. 2008 & Mitsubishi L200 vm. 2016 & Landrover Defender Td5 vm. 2003
Pohdinnan aihetta...
Mitenkäs tuo T5 määritteli seoksensa? Kaasuläpän asennosta ja ahtopaineista.(?!) Lambdallahan ohjausyksikkö näkee sitten lopputuloksen.. Lähinnä se että tuolla laitteella trionicin näkemään ahtopaineeseen nähden moottoriin pitää syöttää "liikaa" polttoainetta.
Saako kone tarpeeksi polttoainetta ja milloin "check engine" valo syttyy poikkeavan toiminnan takia? ainakin noi saabiin ei suositeltavat "unichip" ratkaisut sytyttävät valon..
Hook
Mitenkäs tuo T5 määritteli seoksensa? Kaasuläpän asennosta ja ahtopaineista.(?!) Lambdallahan ohjausyksikkö näkee sitten lopputuloksen.. Lähinnä se että tuolla laitteella trionicin näkemään ahtopaineeseen nähden moottoriin pitää syöttää "liikaa" polttoainetta.
Saako kone tarpeeksi polttoainetta ja milloin "check engine" valo syttyy poikkeavan toiminnan takia? ainakin noi saabiin ei suositeltavat "unichip" ratkaisut sytyttävät valon..
Hook
ng900/9-3/9-5 purkuosia pyörimässä tallin nurkissa pk-seudulla. Entäpä onko tarvis Tech 2:lle tai T5/T7 (bio) päivityksille? Puuttuuko pixeleitä SID/ACCssä? YV:llä tavoittaa.