kaasarin ja ruiskun kansien erot
kaasarin ja ruiskun kansien erot
mitä eroa on kaasarin ja ruiskun kansilla...
onko mitään eroa...
onko mitään eroa...
Turkka Kivelä #(ei voi muistaa ulkoa),
9-5 2.3 AERO -08, VARA käyttis talvirenkailla.
9000 2.3 CDTA griffin -97, 96 -77, harrasteet, ei talvipyöriä.
9-5 2.3 AERO -08, VARA käyttis talvirenkailla.
9000 2.3 CDTA griffin -97, 96 -77, harrasteet, ei talvipyöriä.
Myös ruiskuissa on ne natriumvenat. Muuten ei pitäisi olla eroja kansissa, paitsi tuo edellämainittu.
Matti
Matti
Keski-Pohjanmaan Kamariorkesteri
# 1988 = Matti Vanhamäki
# 1988 = Matti Vanhamäki
eli toi bensapumpun nokka ei mahda haitata menoa, mutta kuinkas sitten niitten venttiilien laita... kestääkö kaasarikoneen kansi ruiskussa ihan sellaisenaan, vai pitääkö nokka ja venttiilit vaihtaa...
Turkka Kivelä #(ei voi muistaa ulkoa),
9-5 2.3 AERO -08, VARA käyttis talvirenkailla.
9000 2.3 CDTA griffin -97, 96 -77, harrasteet, ei talvipyöriä.
9-5 2.3 AERO -08, VARA käyttis talvirenkailla.
9000 2.3 CDTA griffin -97, 96 -77, harrasteet, ei talvipyöriä.
Mulla on ruiskukäytössä ihan tavallinen kaasarikoneen kansi,turkkaki kirjoitti:eli toi bensapumpun nokka ei mahda haitata menoa, mutta kuinkas sitten niitten venttiilien laita... kestääkö kaasarikoneen kansi ruiskussa ihan sellaisenaan, vai pitääkö nokka ja venttiilit vaihtaa...
hyvin on kestänyt jo reilut puoli vuotta.
Sitä paitsi nuo kaasariversion venat virtaa paremmin

Kaasarin nokan epäkesko ei haittaa menoa, muuten siis sama kuin ruiskussa.
En ole itse noita kansia kummemmin purkanu mutta eikös kaasariversiossa ole kuristukset tuolla venan lähellä että saadaan kaasariversiossa paremmat pyörteet/palamiset.Ronska kirjoitti:Mulla on ruiskukäytössä ihan tavallinen kaasarikoneen kansi,
hyvin on kestänyt jo reilut puoli vuotta.
Sitä paitsi nuo kaasariversion venat virtaa paremmin![]()
Kaasarin nokan epäkesko ei haittaa menoa, muuten siis sama kuin ruiskussa.
Näin muistelis jostain esitteestä lukeneeni ja on siitä ollu täälläkin juttua...
Teemu paimiosta
#1266,
Teemun edelliset avot ja nykyiset ooppelit
Opel Corsa-e 2023
Opel Corsa S 1.4T 2019
Projektina 900S 1992
#1266,
Teemun edelliset avot ja nykyiset ooppelit
Opel Corsa-e 2023
Opel Corsa S 1.4T 2019
Projektina 900S 1992
-
- "Hölösuu"
- Viestit: 1531
- Liittynyt: La Elo 30, 2003 21:56
- Paikkakunta: Lempäälä
Mulla oli 900 kaasari johon oli vaihdettu k-jetti. Luulisin, että siinä oli kansi alkuperäinen kaasarin vielä. Oli muuten selvästi pirteämpi kuin keskiverto i8, otti huippujakin 180km/h. Eroa tuli yläkierroksilla, alavääntö ei ollut sen erikoisempi. Saabin oma peltisarja siinä kyllä oli myös.
#2022
YV-laatikko kroonisesti täynnä. Jos haluat kysyä softahommista niin käytä mieluiten mailia tmi.jcarlson(at)gmail.com
YV-laatikko kroonisesti täynnä. Jos haluat kysyä softahommista niin käytä mieluiten mailia tmi.jcarlson(at)gmail.com