kyllä mersu "mies" loisti

Yleinen autoiluun ja liikenteeseen liittyvä keskustelu.
Jamppa
"Hölösuu"

kyllä mersu "mies" loisti

Viesti Kirjoittaja Jamppa »

Voi juku mitä puupäitä oikeesti jotkut on. Tultiin äsken kotia, ja joku nero ilm. isin mersulla kovasti halusi kokeilla mitä tuo tonninen liikkuisi. se mersu oli semmonen 124 korinen 200 bensa kait. No kyllä siitä kerran ohi mentiin, vaikka kovasti yritti estää.

No tuon ohituksen syy oli se että kun vauhti oli 60 alueella noin 30, ja sen jälkeen, yritys kiihdyttää oli kova kun heitin vilkun päälle. Loppu tuloksen arvaa 8)

Sen jälkeen kun ohi oltiin menty, niin kerran yritti ohi, mutta en laskenut sitä edes saavuttamaan auton takalinjaa. Ihan sen takia koska en halunut mitää showta eteeni taas.muuten nopeus pidettiin rajoituksissa :) Kaksi kaistasella sitten laskin sen ohitse.

No ja taas meinasi olla samaa touhua, mutta onneksi mieli tuli maltettua, ja ilmoitettua asiasta ennemin poliiseille kuin alkaa itse tekemään jotain yhtä typerää :) Koska eipä ole mitää fiksua keskusta alueella ajaa jotain 80? saati keskustan jälkeen yli 100km/h, 50 alueella. näin silmin arvioiden. Ja kun ne tiet vielä jäässä paikka paikoin. poliisit ottivat auton tiedot ylös, ja kysyivät että vastaako auto niiden tietoja, ja pistivät sanan eteen päin ja kyseli että mihin päin matka suuntaa.
Mercedes CL500
Mercedes SL500 X 2
Mercedes R320L
Saab 900S
Pontiac Trans am 87 ls1
Ja jotain muitakin
jara
"Viggen"

Viesti Kirjoittaja jara »

Jos se mersu mies oli lukenut tuoreet tiedot mersun heikosta menestyksestä vikatilastossa!!! :lol:
Ja sitä piti saada edes jollakin älyvapaalla tavalla taas itsetunto kohdalle!!!

Sä olit järkevä kun maltoit mielesi ja annoit hullun hullutella!! :wink:

Voipi se kuski pian olla ilman ajokorttia.... :lol:

Ps. Mulla lukee kuupan takaikkunan ylälaidassa:
MAAILMA TARVITSEE ESIKUVIA (mersulogo poistettu)
ja alapuolelle
SE.VARMA.KOTIMAINEN 8)
Kapaleino
"Hirsch"

Viesti Kirjoittaja Kapaleino »

Se olis taas mersu kuskin paikka saunan takana :!:
Kyllähän sitä kaikkea rakentais kun olis rahaa ja aikaa.
900S
"Hölösuu"

Viesti Kirjoittaja 900S »

Vähän ohvi toopekin puolelle menee, mutta pakko mainita eräästä rekkakuskista. Viimeviikolla älyttömässä lumimyräkässä nelikaistaisella (2 kaistaa molempiin suuntiin) tiellä, missä on 80 nopeusrajoitus ja vasemman puoleinen kaista aivan lumen peitossa. Ajoin kahden auton perässä tasan 80 km/h, niin eikös takaa puskenut täyspitkä rekka ohi, siten että rekan ja pikkuautojen väliin jäi jotain metri tilaa ja lumi luonnollisesti pöllysi niin, ettei hetkeen nähnyt juurikaan mitään. Kun rekka viimein pääsi kaikkien kolmen ohi, SAMANTIEN vilkku oikealle ja rampista ylös!!! Siis JU*****TA että sapetti! Itselläkin oli vähän kiire olevinaan, mutta ei olisi tullut pieneen mieleenkään edes omalla "pikkuautolla" lähteä ohittamaan.
Olisi kyllä tehnyt mieli lähteä rekan perään, ajaa sen eteen niin että se joutuu pysähtymään ja kysyä kuskilta, että paljonko aikaa voitit....

Nimim. Hienoja ammattikuskeja!
9-5 2,3t Wagon `06 x 2
vesapo

Viesti Kirjoittaja vesapo »

Ainahan noita riittää, ei tarvitse kyntää tai kylvää, vaan niitä sikiää ihan itsekseen. Joskus olen vastaavaan tilanteeseen joutunut. Viisasta on ilmoittaa poliisille, että ottavat kullanmurun ainakin puhutteluun.

Minä koin "pienen" yllärin viime kesänä täällä Jämsässä yhden hullun Honda -kuskin toimesta. Eka kerran tämä älynjättiläinen ajoi suoraan päin kuppasella tummansinisellä Honda Accordillaan, kun olin koiraa ulkoiluttamassa. Kävelin ihan asiallisesti tien vasenta laitaa pientareella ja koira oli lyhyessä narussa. Sitten ihan kohdalla tämä neropatti väisti sen verran, että jäi pari tuumaa meikäläiseen. Eikä varmasti ollut syynä keskellä kulkeminen tai häikäistyminen.

Järjettömin temppu tapahtui siten, että tämä "kaikkien autoilijoiden isä" koukkasi selän takaa kaistaltataan, kun kävelin vastakkaisella puolella tietä eli siis vasemmalla, kuten jalankulkijan tuleekin. Kaveri siis tuli samasta suunnasta mutta ajoi oikeaa kaistaa. Vauhtia kaverilla oli reipas sata ja väliä jäi nafti puolisen metriä. Vaimolle tämä sama hullu Honda -kuski on tehnyt vastaajia kolttosia. Varmaan kaveri haluaa viidyttää vosuaan siinä vieressä pikku kepposillaan. Soitin hyvälle ystävälleni, joka on rikosetsivä ja annoin kaverin auton tiedot. Ottivat kuulemma toverin "hieman" puhutteluun.

Kaverit neuvoivat ottamaan "neljän kilon hienosäätövasaran" mukaan seuraavalla kerralla, kun olen kävelemässä ja oikaista käsi yllättäen juuri kaverin kuppasen Hondan kohdalla. Voi maksaa tuulilasi enemmän kuin moinen rotansyömä leija kokonaisuudessaan kymmenine Wunderbaumeineen.

Varmaan kaverilla on ollut ankea lapsuus, pieni pipo, puiset leikkikalut ja sepeliä hiekkalaatikossa. Ammattiymmärtäjiä varmaan hänelle riittää ja meikäläiselle toruja siitä, että koiran kävelyttäminen maantien laidassa voi ärsyttää jotain yhteiskunnan tukipilaria :evil:

Helekutin kuutiopää
Viimeksi muokannut vesapo, Su Tammi 04, 2004 13:10. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
pade
"Hölösuu"
Viesti:

Viesti Kirjoittaja pade »

Onhan se monesti todettu et kaiken maailman hörhöjä tuol liikenteessä liikkuu.. :roll: Mut ei kai sille voi mitään :?
Ja hyvä Jamppa että maltit mielesi, oikein tehty ;)
SEPA
"Hirsch"
Viesti:

Viesti Kirjoittaja SEPA »

Jälleen mersuista.Eräs kaunis päivä ohitin erään "tähden"moottoritiellä.Silloin se alkoi.Valojen räpsytys takana.Ei helevata.Mitä helekutin järkeä on vilkuttaa valoja takana.Enpä viitsinyt kauaa sitä kattoa.Päästin melkein puskuriin kiinni,reipas TERVEHDYS kädellä,ja vähän kaasua(jäi varmaan kengän pohjan kuva kaasupolkimeen)ja valojen vilkuttelu oli turhaa. :D

Tuo kun sattuu tapahtumaan liian usein kun ohitan hiipuvaa "TÄHTEÄ" Eivät taida tykätä meistä Saapisteista.
Ant_ti
"Viggen"
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Ant_ti »

Tuntuu että mersumiehen mielestä hänen autonsa on nopein, hienoin ja ennen kaikkea _OHITTAMATON_ .
Kerran sain seurata edessäni pientä tieteatteria, kun edessä ajava varmarivolovo (tais sielä joku T4 tarrakin olla) lähti ohittamaan 80 alueella 70km/h lipuvaa 123 mallista ikivanhaa dieseliä.
kun volle pääsi edelle ja siirtyi takaisin kaistalle, samassa tuprahti mersun rööristä pikimusta savupommi ja kaikki 44 kilowattia lähtivät raivolla kohti volvon perää, mutta volvoilija meni menojaan. taisi käydä tähti jopa 100km/h paremmalla puolella, olihan sen verta pahasti tullut nokille että piti suurinpiirtein heittää emäntä kyydistä että teho/painosuhde alkaa edes vähän tasottua...

Kaikenlaisia pellejä.
itse naureskelin vain takana ja kuuntelin Frederikkiä! :lol:
96 V4 Super ´79
96 V4 ´76
900i ´86
900tic ´86
9000t ´88
All rest in peace
SEPA
"Hirsch"
Viesti:

Kyll on muutama bmw:kin tehnyt saman tempun.Kehtasivat suuttua ku ramppia pitkin kiihdytin ohi(ite tulin ramppia pitkin moottoritielle).Sen jälkeen piti tietenkin tulla näyttään ett kyll mullakin kulkee bmw.Yllytyshullu ku oon....Yritän aina malttaa mieleni,mutt joskus kiusaus saa vallan.Siksi yritän aina ajella pyörällä töihin.Mutta silloinkin pitää ajaa kilpaa.Ei käy kukkarolle,reisiin ainoastaan :lol:
a9e0r0o0
"Tuplakaasari"

Pois se minusta

Viesti Kirjoittaja a9e0r0o0 »

Syyllistyin siihen mihin ei pitäisi, mutta kun oli niin hyvä uhri. Ajelin 80 alueella uuden MB 500 S takana. Pidin todella reilua etäisyyttä ettei turhaan kuraa tulisi silmille. Tie muuttui kaks kaistaiseksi ja ajattelin ottaa nopeusrajoituksesta kaiken irti ja ajoin hitaasti mersun ohi. Samalla kateellisena ihaillen komistusta. Noin viiden kilometrin päästä MB tuli vasentakaistaa rinnalle. Edessä oli ramppi josta minun piti kääntyä ja kuvittelin että MB pyrkii myös samalle rampille. Olin jo vaihtanut kolmosen sisään valmiiksi kun MB lähti kokeilemaa rajojaan. Jäi muuten aika makeesti rinnalle. Spurtti oli noin 80 - 150, joten olen aivan varma ettei MB:llä ollut enää mitään reservissä. Päinvastoin minä sain jo alkaa nostelemaan. Tulihan se ramppikin jo aika vauhdilla vastaan. MB muuten jatkoi suoraan. Se siis vaan halus kokeilla. Olisko JT:n 3":n ja ollut liian maukas syötti :P
juuso
"Viggen"

Viesti Kirjoittaja juuso »

joskus toisinkin päin..uuden vuoden aattona olin kauppaan menossa, ja kuinka ollakkaan joka paikassa oli hirvee ruuhka.. no laitoin vilkun päälle tarkoituksena vaihtaa kaistaa, mutta ruuhkasta johtuen tilaa ei tuntunut löytyvän. :evil: ..kunnes tovin odoteltuani huomasin ML mersun antavan tilaa. 8O ..ei muuta kun nostin mersu kuskille ystävällisesti kättä ja vaihdoin kaistaa todeten, että ihmeitä tapahtuu :D
SEPA
"Hirsch"
Viesti:

Eiköhän meistäkin puhuta samalla lailla.Kunnioitusta myös mersu kuskeille(ohitustilanteessa käsi lipalle :lol: )
SEPA
"Hirsch"
Viesti:

Ja vitsi perään:

- Anteeksi, mutta minun on jo pitkään tehnyt mieli kysyä, miksi pääsi on niin vinossa. Onko se jo syntymässä saatu vamma?
- Eihän toki! Olen vain ajanut viimeiset kymmenen vuotta diesel-mersulla ja kytännyt ohituspaikkaa!

- Mikä on uusi Mersun mainoslause?
- Mercedes A-sarja - On turvallisempaa osua hirveen kuin väistää sitä.

Miksi Mersun A-malli kaatuu?
- Koska se on suunniteltu Windows 95:llä.

Miten Mersu mainostaa A-malliaan?
- Pyörivä auto ei sammaloidu.
SEPA
"Hirsch"
Viesti:

Kehutaan myös Lada:

- Miksi kutsutaan Ladaa, joka on korkean mäen päällä?
- Kangastukseksi.

- Miksi kutsutaan Ladaa, joka suorittaa ohituksen?
- Ihmeeksi.

- Miksi kutsutaan miestä, joka ostaa Ladan?
- Romukauppiaaksi.

Taidan lopettaa juomisen ja mennä nukkuun.
Milli
"Saabisti"

Viesti Kirjoittaja Milli »

Jaahas vai mersukuskit...

Itsellenihän kävi juurikin mersukuskin kans niinkuin on muillekkin näyttänyt käyvän.
Ajelin risteykseen josta menee 2 kaistaa suoraan ja yhtyvät sitten siinä melkee heti.Mersukuski oli paikallaan odottamassa valojen vaihtumista ja itsehän satuin suoraan siihen kun valot vaihtuivat vihreiksi joten pääsin rajotusten mukaan mersun ohi.Tästähän tämä 4-veto "röntän" omistaja vasta riemastuikin.Ajelin edelleenkin rajotusten mukaa mersu luukusa kiini.. Ja ei aikaakaan kun mersukuski päätti että ohi on päästävä hinnalla millä hyvänsä.Ja se teki sen just niiku "rönttä" kuskin näköjään pitääkin eli sillon kun vastaan tulee täysperävaunu rekka ja sen perässä linja-auto!! 8O Noh siinähän kävi niin että se mersumies ei kerennyt mun ohi vaa joutu ajamaan "keski"kaistalle!! :twisted: eli oltiin 3 autoa rinnakkain.Minä,mersu ja se rekka!! Ja sehän ei mersumiestä haitannut vaan seuraavassa tilanteessa se hortoili sillalla :!: vasemmalla kaistalla ajamassa kaikista ohi. :twisted: 8O Ei voi muuta sanoa ku että jumalauta mitä toimintaa!! :evil: Ottiko sitä aivoon niin paljon kun puotin sen ohi risteyksessä missä se ei ois voinut keretä ohi vaikkakin sillä oli 4-veto mersu??! tämmöstä täällä oulussa.
Saab 9-5 Griffin -01, Saab 9-5 2.0t -06, Saab 9-5 1.9tids -08
Vastaa Viestiin