
Eroaako esim. vm 94 muutoin, kuin moottorinohjausjärjestelmästään?
Kumpi "malli" kantsisi hommata, kiitos?
V.J.S kirjoitti:
Muuten tuo -92 etenkin 2.3 turbolla, CS-koppasena ja Scarabee Green metallivärillä on arviolta paras tonnarin malli
Ei tuollainen ole hassumpi, sellainen tuossa pihassa makaa (lainassa), oli tuo vihreä väri hienompi kuin muistin, oli myllytyksessä tullut jotenkin syvemmän väriseksi.V.J.S kirjoitti:Suosittelen -94:sta. Siihen vuosimalliin on jo tasapainoakselien käyttörataskin karkaistu. Ilmeisesti vm. -91 ja -92 2.3 litraisissa koneissa näin ei ole, ja saaattaa olla hammaspyörä "hieman" kulunut, jos ei ole vaihdettu:
Muuten tuo -92 etenkin 2.3 turbolla, CS-koppasena ja Scarabee Green metallivärillä on arviolta paras tonnarin malli
Ainakin Maptun:n sivuilla mainitaan oikeen erikseen -93 2.3T ja -93 Aero.peinu kirjoitti:
Nämä vähän hatusta, pientä virhettä saattaa löytyä, mutta vm. -93 5.2 on kaikista epäedullisin virittämisen kannalta, koska _kellään_ ruotsalaisella viripajalla ei löydy chippiä suoraan tuohon. Kaikista muista löytyy. Virittäminen kyllä onnistuu jos ajaa auton suoraan Ruotsiin pajalle ihmeteltäväksi.
Juu en laita ketjua takaisin, eiköhän siitä saa vaikka oivan joulukoristeen tai jotain muuta hyödyllistäng900aero kirjoitti:
Jätitkö sen tasapainoakselien ketjun pois vai vaihdoitko uudet rattaat ja ketjun sinne, mä ainakin nakkaan omastani ketjun tuohon laskuojaan.
Joo katos vaan, ruotsinkielisillä sivuilla. Suomenkielisillä niitä ei ollut mainittukaanJouniCSE kirjoitti:Ainakin Maptun:n sivuilla mainitaan oikeen erikseen -93 2.3T ja -93 Aero.peinu kirjoitti:
Nämä vähän hatusta, pientä virhettä saattaa löytyä, mutta vm. -93 5.2 on kaikista epäedullisin virittämisen kannalta, koska _kellään_ ruotsalaisella viripajalla ei löydy chippiä suoraan tuohon. Kaikista muista löytyy. Virittäminen kyllä onnistuu jos ajaa auton suoraan Ruotsiin pajalle ihmeteltäväksi.
Eikö ne käy?