..mitä mieltä merkkien sijainnista..? Tehdäänkö top10?
Mikä pakko on kisata, vaikka pellin alla olisi kaksi turboa? Jos siltä tuntuu että ne vw konsernin tukkoiset kärryt hankaavat koko ajan rinnalla niin on tasan kolme vaihtoehtoa:Mimmi kirjoitti:Tien päällä on PALJON helpompi ajella, kun kaikenmaailman TDI-hemmot (etenkin punaisen maalikynän omistajat) eivät kisaa koko aikaa. Tehoahan se merkin poisotto ei vähennä
1. Painaa kaasua niin että se saksalainen jää paikalleen ihmettelemään ja ei koita toista kertaa. (omalla vastuulla

2. Kiinnitä härnäävän auton kuskin huomio, ojenna kätesi ja samalla keskimmäinen sormesi, jonka jälkeen kohta 1.
3. Hidasta ja anna kiireisen mennä, kohta se on penkalla kuitenkin.
In Memorian: 9000CD 2.0T -89, 9000CD 2.0T -88
Anteeksi "lainaushirviö"Money For Nothing kirjoitti:Hei hei.....mun saabis on varmaa kolmen tuuman putki, ja nii helve***liset vanteetHepis kirjoitti:Hmmmm..... Ysikymppiin kolmen tuuman pakoputki ja jättimäinen siipi takaluukun päälle ja takalasiin tarra "kädelle.com"... Juuei.Money For Nothing kirjoitti:Viimenen tarra mitä mun autooni tulee, on radalle.com(tuossa noita tuuning kuvia pläräilin).Tosin nämä ei ole minun aikaansaannoksia, eikä tuollaisia siihen olisi koskaan tullutkaan jos minä siitä olisin päättänyt.
Olen liittynyt niiden joukkoon johon en ole koskaan halunnut![]()
Valitettavasti en ole niin rikas että lähtisin noita vanteitakaan vaihtamaan ainakaan tässä vaiheessa, en edes putkea...



Ja tosiaan sitä 1. vaihtoehtoa vain SUURTA VAROVAISUUTTA noudattaen...9000T CD kirjoitti:Mikä pakko on kisata, vaikka pellin alla olisi kaksi turboa? Jos siltä tuntuu että ne vw konsernin tukkoiset kärryt hankaavat koko ajan rinnalla niin on tasan kolme vaihtoehtoa:Mimmi kirjoitti:Tien päällä on PALJON helpompi ajella, kun kaikenmaailman TDI-hemmot (etenkin punaisen maalikynän omistajat) eivät kisaa koko aikaa. Tehoahan se merkin poisotto ei vähennä
1. Painaa kaasua niin että se saksalainen jää paikalleen ihmettelemään ja ei koita toista kertaa. (omalla vastuulla)
2. Kiinnitä härnäävän auton kuskin huomio, ojenna kätesi ja samalla keskimmäinen sormesi, jonka jälkeen kohta 1.
3. Hidasta ja anna kiireisen mennä, kohta se on penkalla kuitenkin.


Ilman turbo-tekstejä on todennäköisempää että saa ajella rauhassa omaa tasaista vauhtiaan ilman, että kukaan liimautuu takapuskuriin odottamaan, että valitsisit esim. jonkin noista kolmesta vaihtoehdosta.9000T CD kirjoitti:Mikä pakko on kisata, vaikka pellin alla olisi kaksi turboa? Jos siltä tuntuu että ne vw konsernin tukkoiset kärryt hankaavat koko ajan rinnalla niin on tasan kolme vaihtoehtoa:
1. Painaa kaasua niin että se saksalainen jää paikalleen ihmettelemään ja ei koita toista kertaa. (omalla vastuulla)
2. Kiinnitä härnäävän auton kuskin huomio, ojenna kätesi ja samalla keskimmäinen sormesi, jonka jälkeen kohta 1.
3. Hidasta ja anna kiireisen mennä, kohta se on penkalla kuitenkin.
Osta aina halvinta. Se tulee kalliiksi ja kallis on laadukasta.
#2222 Saab 9000 CSE 2.0T '96
Saab 9⁵ 2.3t '00
#2222 Saab 9000 CSE 2.0T '96
Saab 9⁵ 2.3t '00
Samaa mieltäDefeat kirjoitti:Ilman turbo-tekstejä on todennäköisempää että saa ajella rauhassa omaa tasaista vauhtiaan ilman, että kukaan liimautuu takapuskuriin odottamaan, että valitsisit esim. jonkin noista kolmesta vaihtoehdosta.9000T CD kirjoitti:Mikä pakko on kisata, vaikka pellin alla olisi kaksi turboa? Jos siltä tuntuu että ne vw konsernin tukkoiset kärryt hankaavat koko ajan rinnalla niin on tasan kolme vaihtoehtoa:
1. Painaa kaasua niin että se saksalainen jää paikalleen ihmettelemään ja ei koita toista kertaa. (omalla vastuulla)
2. Kiinnitä härnäävän auton kuskin huomio, ojenna kätesi ja samalla keskimmäinen sormesi, jonka jälkeen kohta 1.
3. Hidasta ja anna kiireisen mennä, kohta se on penkalla kuitenkin.

900 CV 2,5A -95
9³T -00
9³T -00
-
- "Hölösuu"
- Viestit: 2909
- Liittynyt: Ke Joulu 15, 2004 13:55
- Paikkakunta: Vaasa
- Viesti:
Ei se ehkä niin hintavaa oo, mutta jollakin se pitäis korvata kuitenkin jos sen katkasee...Tri-Lo kirjoitti: Anteeksi "lainaushirviö", mutta tuskin sen putkenpään hävittäminen kovin hintavaa oo...
![]()

9000 Aero -97, 9-5 2,0t - 01
Opel Six Cabriolet -35, KTM Super Duke Gt -16
#2244
"A conscience is like a boat or a car. If you feel you need one, rent it."
Opel Six Cabriolet -35, KTM Super Duke Gt -16
#2244
"A conscience is like a boat or a car. If you feel you need one, rent it."
Original is beautiful, mutta siivosin minäkin ysikympin takaluukusta kaikki merkit, vaikka alunperin piti vain riipaista typerän näköinen FIN-tarra pois. Saa nyt nähdä tuleeko tilalle mitään. "SAAB 900000" esimerkiksi, olisi muilla autoilijoilla ihmettelemistä, että mikähän malli toi on... 

NG 900S 3d 2.3i -98
Samoilla linjoilla täälläkin, tosin olen nyttemmin ottanut myös loput merkit pois (jotenki rauhottu se perän ulkonäkö)...Gesture kirjoitti:Samaa mieltäDefeat kirjoitti:Ilman turbo-tekstejä on todennäköisempää että saa ajella rauhassa omaa tasaista vauhtiaan ilman, että kukaan liimautuu takapuskuriin odottamaan, että valitsisit esim. jonkin noista kolmesta vaihtoehdosta.9000T CD kirjoitti:Mikä pakko on kisata, vaikka pellin alla olisi kaksi turboa? Jos siltä tuntuu että ne vw konsernin tukkoiset kärryt hankaavat koko ajan rinnalla niin on tasan kolme vaihtoehtoa:
1. Painaa kaasua niin että se saksalainen jää paikalleen ihmettelemään ja ei koita toista kertaa. (omalla vastuulla)
2. Kiinnitä härnäävän auton kuskin huomio, ojenna kätesi ja samalla keskimmäinen sormesi, jonka jälkeen kohta 1.
3. Hidasta ja anna kiireisen mennä, kohta se on penkalla kuitenkin.
Kyllähän sitä voi sitten polkasta kun siltä tuntuu ja joku haluaa kokeilla, niitäkin on ilman turbo merkkejäkin!
Mustasurma siirretty seuraavalle kuljettajalle, aero alla 

-
- Matalapaineturbo
- Viestit: 193
- Liittynyt: Ke Maalis 17, 2004 10:49
- Paikkakunta: Nastola
- Viesti:
Saman olen huomannut minäkin. Perän ulkonäkö ilman merkkejä on paljon tasapainoisempi. Taisi olla melkein ensimmäisiä operaatioita auton oston jälkeen, eli revin merkit hittoon.Samoilla linjoilla täälläkin, tosin olen nyttemmin ottanut myös loput merkit pois (jotenki rauhottu se perän ulkonäkö)...
Kyllähän sitä voi sitten polkasta kun siltä tuntuu ja joku haluaa kokeilla, niitäkin on ilman turbo merkkejäkin!
Jos ei takana ajava tunnista autoa ilman merkkejä, niin ihmetelkööt sitten lopun päivää, että missäköhän autossa noin hyvännäköine takapää oli.

9000 CS 2.3t
No on kyllä tapa tuokin mutta ei mikään kaunis tapa, kun laittaa keskelle. 99:ssä ei ole mitään ja Turbossa on alkuperäiset alkuperäisillä paikoilla. Kyllä se 900turbo on niin magea teksti että...
-dimebak-
9-5 Aero Wagon 2004, käyttökinneri
Entiset: 99GL 2D 1980, 900T16 5D 1992 ja Opel Vectra Voyage 2001
9-5 Aero Wagon 2004, käyttökinneri
Entiset: 99GL 2D 1980, 900T16 5D 1992 ja Opel Vectra Voyage 2001
oon kyl todennu et kisaajia on turbo merkkien pois oton jälkeen tullut lisää johtuen siitä että ne joilla ei merkkejä oo..on taatusti turbo ja useasti myös ne joilla on turbo on vapareita joihin on turbomerkit laitettu...tällänen käsitys täälläpäin on autoilijoilla.
ja kisaajia riittää ja yleensä käytän kohtaa 1, sillontällöin kohtaa 2 mutta en ikinä kohtaa kolme
ja kisaajia riittää ja yleensä käytän kohtaa 1, sillontällöin kohtaa 2 mutta en ikinä kohtaa kolme

BMW 525iA Touring Executive
-
- "Turbo"
- Viestit: 285
- Liittynyt: To Maalis 04, 2004 10:17
- Paikkakunta: Käläviä