..mitä mieltä merkkien sijainnista..? Tehdäänkö top10?

Yleinen autoiluun ja liikenteeseen liittyvä keskustelu.
gls
"Hölösuu"
Viestit: 1990
Liittynyt: Su Helmi 27, 2005 12:51

Viesti Kirjoittaja gls »

kaikki merkit oon ottanu pois paitsi tuon "99" merkin jätin, kun sais vielä "gls" merkin niin olis hyvä.. se kun on päässyt katoamaan.
99 LE CombiCoupe Turbo '75
99 LEA '74
99 Petro Turbo '80
Avatar
9000CD23T
"Team Ylläpito"
"Team Ylläpito"
Viestit: 7771
Liittynyt: Pe Heinä 02, 2004 12:45
Paikkakunta: ex Jyväskylän MLK
Viesti:

Viesti Kirjoittaja 9000CD23T »

Mimmi kirjoitti:Pappa-look on POP. Eli merkit paikallaan, poislukien turbo-tekstit. 8)
Miksi turbo merkki pitäisi ottaa pois..?
Tuo 2.3turbo näyttää ihan komealta... 8)
900i-5D Combi Coupe-84*/900i-4D Sedan-86*/900i-4D Sedan-88*/9000CD 2.3T-91*/OG9³SE-01 RE85STG1
(*=ex) #2060#
9000T CD
"Aero"
Viestit: 335
Liittynyt: Ma Elo 11, 2003 10:19
Paikkakunta: JNS

Viesti Kirjoittaja 9000T CD »

Mimmi kirjoitti:Tien päällä on PALJON helpompi ajella, kun kaikenmaailman TDI-hemmot (etenkin punaisen maalikynän omistajat) eivät kisaa koko aikaa. Tehoahan se merkin poisotto ei vähennä :wink:
Mikä pakko on kisata, vaikka pellin alla olisi kaksi turboa? Jos siltä tuntuu että ne vw konsernin tukkoiset kärryt hankaavat koko ajan rinnalla niin on tasan kolme vaihtoehtoa:

1. Painaa kaasua niin että se saksalainen jää paikalleen ihmettelemään ja ei koita toista kertaa. (omalla vastuulla 8) )

2. Kiinnitä härnäävän auton kuskin huomio, ojenna kätesi ja samalla keskimmäinen sormesi, jonka jälkeen kohta 1.

3. Hidasta ja anna kiireisen mennä, kohta se on penkalla kuitenkin.
In Memorian: 9000CD 2.0T -89, 9000CD 2.0T -88
Tri-Lo
"Hölösuu"
Viestit: 5117
Liittynyt: Pe Maalis 12, 2004 19:25
Paikkakunta: Mustasaari
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Tri-Lo »

Money For Nothing kirjoitti:
Hepis kirjoitti:
Money For Nothing kirjoitti:Viimenen tarra mitä mun autooni tulee, on radalle.com(tuossa noita tuuning kuvia pläräilin).
Hmmmm..... Ysikymppiin kolmen tuuman pakoputki ja jättimäinen siipi takaluukun päälle ja takalasiin tarra "kädelle.com"... Juuei. :lol:
Hei hei.....mun saabis on varmaa kolmen tuuman putki, ja nii helve***liset vanteet :lol: Tosin nämä ei ole minun aikaansaannoksia, eikä tuollaisia siihen olisi koskaan tullutkaan jos minä siitä olisin päättänyt.
Olen liittynyt niiden joukkoon johon en ole koskaan halunnut :wink:
Valitettavasti en ole niin rikas että lähtisin noita vanteitakaan vaihtamaan ainakaan tässä vaiheessa, en edes putkea... :roll:
Anteeksi "lainaushirviö" :) , mutta tuskin sen putkenpään hävittäminen kovin hintavaa oo... :? 8)
Tri-Lo
"Hölösuu"
Viestit: 5117
Liittynyt: Pe Maalis 12, 2004 19:25
Paikkakunta: Mustasaari
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Tri-Lo »

9000T CD kirjoitti:
Mimmi kirjoitti:Tien päällä on PALJON helpompi ajella, kun kaikenmaailman TDI-hemmot (etenkin punaisen maalikynän omistajat) eivät kisaa koko aikaa. Tehoahan se merkin poisotto ei vähennä :wink:
Mikä pakko on kisata, vaikka pellin alla olisi kaksi turboa? Jos siltä tuntuu että ne vw konsernin tukkoiset kärryt hankaavat koko ajan rinnalla niin on tasan kolme vaihtoehtoa:

1. Painaa kaasua niin että se saksalainen jää paikalleen ihmettelemään ja ei koita toista kertaa. (omalla vastuulla 8) )

2. Kiinnitä härnäävän auton kuskin huomio, ojenna kätesi ja samalla keskimmäinen sormesi, jonka jälkeen kohta 1.

3. Hidasta ja anna kiireisen mennä, kohta se on penkalla kuitenkin.
Ja tosiaan sitä 1. vaihtoehtoa vain SUURTA VAROVAISUUTTA noudattaen... :!: (Pakkomopoilu näin kevään aikaan ei ole kivaa. Ei.) :evil:
Defeat
"Hirsch"
Viestit: 729
Liittynyt: Ti Elo 17, 2004 15:14
Paikkakunta: Oulainen
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Defeat »

9000T CD kirjoitti:Mikä pakko on kisata, vaikka pellin alla olisi kaksi turboa? Jos siltä tuntuu että ne vw konsernin tukkoiset kärryt hankaavat koko ajan rinnalla niin on tasan kolme vaihtoehtoa:

1. Painaa kaasua niin että se saksalainen jää paikalleen ihmettelemään ja ei koita toista kertaa. (omalla vastuulla 8) )

2. Kiinnitä härnäävän auton kuskin huomio, ojenna kätesi ja samalla keskimmäinen sormesi, jonka jälkeen kohta 1.

3. Hidasta ja anna kiireisen mennä, kohta se on penkalla kuitenkin.
Ilman turbo-tekstejä on todennäköisempää että saa ajella rauhassa omaa tasaista vauhtiaan ilman, että kukaan liimautuu takapuskuriin odottamaan, että valitsisit esim. jonkin noista kolmesta vaihtoehdosta.
Osta aina halvinta. Se tulee kalliiksi ja kallis on laadukasta.

#2222 Saab 9000 CSE 2.0T '96
           Saab 9⁵ 2.3t '00
Gesture
"Tuplakaasari"
Viestit: 52
Liittynyt: Su Maalis 14, 2004 15:05

Viesti Kirjoittaja Gesture »

Defeat kirjoitti:
9000T CD kirjoitti:Mikä pakko on kisata, vaikka pellin alla olisi kaksi turboa? Jos siltä tuntuu että ne vw konsernin tukkoiset kärryt hankaavat koko ajan rinnalla niin on tasan kolme vaihtoehtoa:

1. Painaa kaasua niin että se saksalainen jää paikalleen ihmettelemään ja ei koita toista kertaa. (omalla vastuulla 8) )

2. Kiinnitä härnäävän auton kuskin huomio, ojenna kätesi ja samalla keskimmäinen sormesi, jonka jälkeen kohta 1.

3. Hidasta ja anna kiireisen mennä, kohta se on penkalla kuitenkin.
Ilman turbo-tekstejä on todennäköisempää että saa ajella rauhassa omaa tasaista vauhtiaan ilman, että kukaan liimautuu takapuskuriin odottamaan, että valitsisit esim. jonkin noista kolmesta vaihtoehdosta.
Samaa mieltä :?
900 CV 2,5A -95
9³T -00
Money For Nothing
"Hölösuu"
Viestit: 2909
Liittynyt: Ke Joulu 15, 2004 13:55
Paikkakunta: Vaasa
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Money For Nothing »

Tri-Lo kirjoitti: Anteeksi "lainaushirviö" :) , mutta tuskin sen putkenpään hävittäminen kovin hintavaa oo... :? 8)
Ei se ehkä niin hintavaa oo, mutta jollakin se pitäis korvata kuitenkin jos sen katkasee... :?
9000 Aero -97, 9-5 2,0t - 01
Opel Six Cabriolet -35, KTM Super Duke Gt -16
#2244
"A conscience is like a boat or a car. If you feel you need one, rent it."
Avatar
Hepis
"Aero"
Viestit: 487
Liittynyt: To Helmi 10, 2005 03:55
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Hepis »

Original is beautiful, mutta siivosin minäkin ysikympin takaluukusta kaikki merkit, vaikka alunperin piti vain riipaista typerän näköinen FIN-tarra pois. Saa nyt nähdä tuleeko tilalle mitään. "SAAB 900000" esimerkiksi, olisi muilla autoilijoilla ihmettelemistä, että mikähän malli toi on... :wink:
NG 900S 3d 2.3i -98
Boiga
"Hirsch"
Viestit: 779
Liittynyt: La Elo 16, 2003 17:46
Paikkakunta: Seinäjoki

Viesti Kirjoittaja Boiga »

Gesture kirjoitti:
Defeat kirjoitti:
9000T CD kirjoitti:Mikä pakko on kisata, vaikka pellin alla olisi kaksi turboa? Jos siltä tuntuu että ne vw konsernin tukkoiset kärryt hankaavat koko ajan rinnalla niin on tasan kolme vaihtoehtoa:

1. Painaa kaasua niin että se saksalainen jää paikalleen ihmettelemään ja ei koita toista kertaa. (omalla vastuulla 8) )

2. Kiinnitä härnäävän auton kuskin huomio, ojenna kätesi ja samalla keskimmäinen sormesi, jonka jälkeen kohta 1.

3. Hidasta ja anna kiireisen mennä, kohta se on penkalla kuitenkin.
Ilman turbo-tekstejä on todennäköisempää että saa ajella rauhassa omaa tasaista vauhtiaan ilman, että kukaan liimautuu takapuskuriin odottamaan, että valitsisit esim. jonkin noista kolmesta vaihtoehdosta.
Samaa mieltä :?
Samoilla linjoilla täälläkin, tosin olen nyttemmin ottanut myös loput merkit pois (jotenki rauhottu se perän ulkonäkö)...
Kyllähän sitä voi sitten polkasta kun siltä tuntuu ja joku haluaa kokeilla, niitäkin on ilman turbo merkkejäkin!
Mustasurma siirretty seuraavalle kuljettajalle, aero alla ;)
mikvil
Matalapaineturbo
Viestit: 193
Liittynyt: Ke Maalis 17, 2004 10:49
Paikkakunta: Nastola
Viesti:

Viesti Kirjoittaja mikvil »

Samoilla linjoilla täälläkin, tosin olen nyttemmin ottanut myös loput merkit pois (jotenki rauhottu se perän ulkonäkö)...
Kyllähän sitä voi sitten polkasta kun siltä tuntuu ja joku haluaa kokeilla, niitäkin on ilman turbo merkkejäkin!
Saman olen huomannut minäkin. Perän ulkonäkö ilman merkkejä on paljon tasapainoisempi. Taisi olla melkein ensimmäisiä operaatioita auton oston jälkeen, eli revin merkit hittoon.

Jos ei takana ajava tunnista autoa ilman merkkejä, niin ihmetelkööt sitten lopun päivää, että missäköhän autossa noin hyvännäköine takapää oli. :lol:
9000 CS 2.3t
tema
"Hirsch"
Viestit: 824
Liittynyt: To Heinä 10, 2003 19:11
Paikkakunta: Turku/Vaasa

Viesti Kirjoittaja tema »

Sleeper jyrää :!:

Korin alkuperäiset GLi-tekstit on paikallaan. Ei kerää turhaa huomiota, mutta tarjoaa yllätyksiä :)

Makuasia minusta pitääkö orkkis turbo etc-tekstit vai poistaako. Pääsia, ettei tuu jälkiasennus urboilua :lol:
Teemu Malinen
Outback XT -05
ex: 900GLs automatic -84
Avatar
dimebak
"Hölösuu"
Viestit: 8261
Liittynyt: To Heinä 03, 2003 21:03

Viesti Kirjoittaja dimebak »

No on kyllä tapa tuokin mutta ei mikään kaunis tapa, kun laittaa keskelle. 99:ssä ei ole mitään ja Turbossa on alkuperäiset alkuperäisillä paikoilla. Kyllä se 900turbo on niin magea teksti että...
-dimebak-
9-5 Aero Wagon 2004, käyttökinneri
Entiset: 99GL 2D 1980, 900T16 5D 1992 ja Opel Vectra Voyage 2001
Mäksä
"Saabisti"
Viestit: 2334
Liittynyt: Su Tammi 11, 2004 16:06
Paikkakunta: Turun seutu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Mäksä »

oon kyl todennu et kisaajia on turbo merkkien pois oton jälkeen tullut lisää johtuen siitä että ne joilla ei merkkejä oo..on taatusti turbo ja useasti myös ne joilla on turbo on vapareita joihin on turbomerkit laitettu...tällänen käsitys täälläpäin on autoilijoilla.

ja kisaajia riittää ja yleensä käytän kohtaa 1, sillontällöin kohtaa 2 mutta en ikinä kohtaa kolme :oops:
BMW 525iA Touring Executive
turporuuvi
"Turbo"
Viestit: 285
Liittynyt: To Maalis 04, 2004 10:17
Paikkakunta: Käläviä

Viesti Kirjoittaja turporuuvi »

Heh ajattelin laittaa kontiin merkinnän ECOPOWER.....
9000 turboS -91
96 Super -78
99 GL 5Speed -81
99 Turbo sedan -80
95 -71
99 GL 5speed -83
Vastaa Viestiin