Kuinka se itse kiristinmötikkä lähtee irti sylinterikannesta, yläpuolella näkyy kaksi ruuvia mutta kuinkas alapää on kiinni?
Hitsit kun olisi paperiversio korjauskäsikirjasta jossa olisi räjäytyskuvat.
Edit: tarkoitin oikeastaan sitä laturin ja ketjunkiristäjän tukisyteemiä, sitä kammottavaa alumiinimöhkälettä joka täyttä puolet konehuoneen takaosasta estäen pääsyn joka paikkaan.
Siitä on nyt kaikki näkyvät pultit irti mutta ei kait siellä vaan ole vielä yksi ruuvi jossain öljyloukon lähellä?
Ei tuolla wis:illä tee yhtään mitään autoa korjatessa, onko noihin olemassa kunnon paperista korjauskäsikirjaa?
Ketjunkiristäjän irrotus kannesta
Ketjunkiristäjän irrotus kannesta
Saab 9-3 SC TTiD -08
Saab 9-3 Cabrio 1.8t -06
Ducato Maxi -98
Saab 9-3 Cabrio 1.8t -06
Ducato Maxi -98
Re: Ketjunkiristäjän irrotus kannesta
9-5T kirjoitti:Tulosta WIS niin saat paperisen kirjanng900aero kirjoitti:Ei tuolla wis:illä tee yhtään mitään autoa korjatessa, onko noihin olemassa kunnon paperista korjauskäsikirjaa?Etsi osan kuva EPC:stä.

Pitäis käydä saabin mekaanikkokoulutus vain sen vuoksi että ymmärtäisi näiden ohjelmien logiikkaa ja osien eriskummallisia nimiä.
Kiitos muuten vinkistä, on siellä tkana näköjään vielä yksi ruuvi, tekisi mieli vääntää sorkkaraudalla koko tuo halvatun aluminiinhässäkkä nevadaan.
Koko auto on näköjään kasattu laturin ja sen tukiraudan ympärille. Onnistuisko vaihtamaan keskenään ohjaustehostajan pumpun ja laturin paikat, ei kait laturi voi olla noin kamalan huonossa ja likaisessa paikassa?
Saab 9-3 SC TTiD -08
Saab 9-3 Cabrio 1.8t -06
Ducato Maxi -98
Saab 9-3 Cabrio 1.8t -06
Ducato Maxi -98
http://photo.platonoff.com/Auto/2004092 ... tine_belt/
siellä on kuvia jne.
siellä on kuvia jne.
YT.
Nicke
9-5 -99 + 9-5 00 (141 kW)
Nicke
9-5 -99 + 9-5 00 (141 kW)
Kiitos, juuri noin se lähti mullakin 
Oletteko muuten vaihdelleen noita laturin hiiliä millaisissa kilometrimäärissä, olisi nyt aika helposti vaihdettavissa?
Ilmeisesti vuoto tuli ketjunkiristäjästä, nyt on tiivisteliimaa välissä, kait tuota kärsii hetken käyttää ns. vapaakiertoisenakin eli ilman vesipumppua ym aparaatteja?
Niin ja voinhan pyörittää vesipumppua käsin

Oletteko muuten vaihdelleen noita laturin hiiliä millaisissa kilometrimäärissä, olisi nyt aika helposti vaihdettavissa?
Ilmeisesti vuoto tuli ketjunkiristäjästä, nyt on tiivisteliimaa välissä, kait tuota kärsii hetken käyttää ns. vapaakiertoisenakin eli ilman vesipumppua ym aparaatteja?
Niin ja voinhan pyörittää vesipumppua käsin

Saab 9-3 SC TTiD -08
Saab 9-3 Cabrio 1.8t -06
Ducato Maxi -98
Saab 9-3 Cabrio 1.8t -06
Ducato Maxi -98
-
- "Hirsch"
- Viestit: 849
- Liittynyt: Ke Syys 24, 2003 10:23
Laturi
Laturin hiilet vaihdettiin n.230tkm kohdalla. Eivät olleet vielä loppu, mutta vaihdettiin muun projektin ohessa.
Re: Laturi
Tuohon on ilmeisesti jo vaihdettu hiilet, näytti avatulta ja hiilet lähes uudenveroisilta. Kerrankin säästin jossain kohtaa-valomerkki- kirjoitti:Laturin hiilet vaihdettiin n.230tkm kohdalla. Eivät olleet vielä loppu, mutta vaihdettiin muun projektin ohessa.

Saab 9-3 SC TTiD -08
Saab 9-3 Cabrio 1.8t -06
Ducato Maxi -98
Saab 9-3 Cabrio 1.8t -06
Ducato Maxi -98