Viitatkaa vastauksessanne kuvien numerointiin.
ETUPÄÄ

TAKAPÄÄ

Mielelläni ottaisin vinkkejä vastaan käyttmistänne/rakentamistanne "erikoistyökaluista"
Vaihtaminen onnistuu sopivan mittaisen pultin ja hylsyn avulla. Uudesta puslasta joutuu vaan ensin hieman ottamaan kumia ohuemmaksi toisesta päästä. Muuten voi olla aika vaikea saada lähtemään menemään. Ja jotain liukastetta esim. Astinpesuainetta.Voin laittaa kuvan huomenna tosta "laitteesta".9000CS... kirjoitti: Takaa vaihdoin myös samalla pusla numero 2:n jonka vaihto oli todella v-mäinen. Ensinnäkin tuon iskarin alapään pultin auki saaminen oli todella tuskallista (loppujen lopuksi poltettin se poikki) ja tuon uuden puslan saaminen paikalleen oli myös ihan tarpeeksi hankalaa![]()
Noihin vakaajapusliin takana 1, edessä 6 auttaa, kun laittaa lisää ainetta kumin ja kiinnikeklemmarin väliin. Millin- parin pelti- tai muoviliuskat tekevät tuennasta jämäkämmän.ajn kirjoitti:Takapuslista 1 on katsastustoimihenkilöiden suosikki![]()
Ehdottelivat joskus vaihtamaan niitä uusiin kun edellisissä oli kilometrejä takana hiukan alle 10.... että:n pehmeää on kumi...
Mullakin suositteli muutama vuos sitten yks katsastaja että pitäis vaihtaa... Eipä ole vielä viittinytajn kirjoitti:Takapuslista 1 on katsastustoimihenkilöiden suosikki![]()
Ehdottelivat joskus vaihtamaan niitä uusiin kun edellisissä oli kilometrejä takana hiukan alle 10.... että:n pehmeää on kumi...
Siis taka- vaiko etupäästä?Jalle kirjoitti:Tänään kävin konttorilla näyttämässä tonnaria. Tuomio oli seuraava: Kuvien puslat numerot 7 ja 8 pitää vaihtaa kummallekkin puolelle ja pääsipä mainitsemaan tuosta numero 1 puslistakin että väljät on, mutta ei laittanut vaihtolistalle. Onko kukaan kokeillut noita Bilteman puslia?.