Lämmityslaitteen hana
Lämmityslaitteen hana
Joo mulla alko vuotaan toi hana!
Mitäs vinkkejä ja niksejä teillä on sen vaihtoon.
Aattelin ottaa hanan n. 300 tkm ajetusta 1983 mallisesta 900:sesta.
Mitäs vinkkejä ja niksejä teillä on sen vaihtoon.
Aattelin ottaa hanan n. 300 tkm ajetusta 1983 mallisesta 900:sesta.
SAAB
-
Reetu
-
Reetu
Toi on niin halpa osa kuitenkin suhteutettuna monen muun osan hintaan + työläs vaihtaa, eli minäkin kallistuisin mielummin uuteen, kuin jostain autosta purettuun, mikäli auto tulee omaan käyttöön pidemmäksikin aikaa.
Ville Jouppi #1780
9000 CCE 2.3T '92/'96 (KR) | 9000 Aero 2.3TA '96 (PR) | 9000 CSE 2.0tA '97 (VA) | 9000 Aero 2.3T '96 (VA)
9000 CCE 2.3T '92/'96 (KR) | 9000 Aero 2.3TA '96 (PR) | 9000 CSE 2.0tA '97 (VA) | 9000 Aero 2.3T '96 (VA)
Reetu kirjoitti:Jep sopiihan se mut on isotöinen vaihtaa, niitä on sitten kahdenlaisia muovisia ja metallisia.
niitä on kolmenlaisia!ensin oli muovinen ,sit tuli se metallinen putki putki häkkyrä ja kolmas versio on se musta muovinen!
kaikki keskenään vaihtokelpoisia!
Saab 9-5 2.0t -07Farkku
Saab 9-5 2.3t - 98
Saab 900 turbo Capriolet-89
Saab NG 9-5 2.0 tid
Saab 9-5 2.3t - 98
Saab 900 turbo Capriolet-89
Saab NG 9-5 2.0 tid