Ajaton klassikko. Tuotannossa 60-luvulta 90-luvun alkuun.
kimmoisa
"Hölösuu"
Viestit: 1091 Liittynyt: Ke Syys 15, 2004 11:15
Paikkakunta: Suomi-Finland
Viesti
Kirjoittaja kimmoisa » Ke Touko 25, 2005 21:54
Joo mulla alko vuotaan toi hana!
Mitäs vinkkejä ja niksejä teillä on sen vaihtoon.
Aattelin ottaa hanan n. 300 tkm ajetusta 1983 mallisesta 900:sesta.
SAAB
jus
"Saabisti"
Viestit: 11632 Liittynyt: Ma Elo 11, 2003 21:37
Paikkakunta: Helsinki
Viesti
Kirjoittaja jus » Ke Touko 25, 2005 21:57
Miten olisi hakutoiminto OG900-osiosta, hakusanalla hana
Saab 99 GLi 5 Speed -82 • Saab 9000 T16A -87 • Saab 9000 CD 2,3T A -91 • Saab 9-5 2,3t A -00
Reetu
Viesti
Kirjoittaja Reetu » Ke Touko 25, 2005 21:57
Jep sopiihan se mut on isotöinen vaihtaa, niitä on sitten kahdenlaisia muovisia ja metallisia.
900i
"Saabisti"
Viestit: 2411 Liittynyt: Ti Touko 13, 2003 06:29
Paikkakunta: Kouvola
Viesti
Kirjoittaja 900i » Ke Touko 25, 2005 22:00
Tarvikos siinä muutes ottaa koko kojelauta pois?
Eikö riittänyt pelkkä polvisuoja pois vaiko tarviko sitäkään jos on näppi niilon vikaa??
Saab 9-3 SC 2,0t my:2011.
900i 8v kat. 2d Sedan vm:1990. Osa aika eläkkeellä, Beryl green.
96 vm:1977b . Taivaan sininen? ja Saab polkupyörä
#1015
Reetu
Viesti
Kirjoittaja Reetu » Ke Touko 25, 2005 22:03
Polvisuoja pois ja hiukan tarttee sitä paneelia aukaista , sen verran et saa sen tangon irti.
Iskariot
"Hölösuu"
Viestit: 1287 Liittynyt: La Joulu 27, 2003 01:42
Paikkakunta: Nivala
Viesti
Kirjoittaja Iskariot » To Touko 26, 2005 08:11
Sen verran työläs homma että melkein kuitenkin suosittelisin laittamaan ihan uuden hanan ettei viikon päästä tarvitse uudestaan vaihtaa.
#2029 Kari Kutuniva
Jope
-
Viestit: 4173 Liittynyt: Su Elo 31, 2003 13:54
Viesti:
Viesti
Kirjoittaja Jope » To Touko 26, 2005 08:28
Toi on niin halpa osa kuitenkin suhteutettuna monen muun osan hintaan + työläs vaihtaa, eli minäkin kallistuisin mielummin uuteen, kuin jostain autosta purettuun, mikäli auto tulee omaan käyttöön pidemmäksikin aikaa.
Ville Jouppi #1780
9000 CCE 2.3T '92/'96 (PR) | 9000 Aero 2.3TA '96 (PR) | 9000 CSE 2.0tA '97 (VA)
ecopower
"Hirsch"
Viestit: 996 Liittynyt: La Tammi 08, 2005 22:54
Paikkakunta: ylivieska
Viesti
Kirjoittaja ecopower » To Touko 26, 2005 09:28
Reetu kirjoitti: Jep sopiihan se mut on isotöinen vaihtaa, niitä on sitten kahdenlaisia muovisia ja metallisia.
niitä on kolmenlaisia!ensin oli muovinen ,sit tuli se metallinen putki putki häkkyrä ja kolmas versio on se musta muovinen!
kaikki keskenään vaihtokelpoisia!
Saab 9-5 2.0t -07Farkku
Saab 9-5 2.3t - 98
Saab 900 turbo Capriolet-89
Saab NG 9-5 2.0 tid
Reetu
Viesti
Kirjoittaja Reetu » To Touko 26, 2005 10:12
Ahaa. jokin niistä on sit näkemättä , no hyvä tietää.