Läppäkotelon porttaus

Tonnari, auto johon mahtuu koko suku.
Vastaa Viestiin
mikvil
Matalapaineturbo
Viestit: 193
Liittynyt: Ke Maalis 17, 2004 10:49
Paikkakunta: Nastola
Viesti:

Läppäkotelon porttaus

Viesti Kirjoittaja mikvil »

Moinen operaatio ollut mielessä jokunen aika ja nyt sen sitten toteutin.
Eli kaikki jotka joskus ovat kurkanneet sinne läppäkoteloon tietävät sen 1-1,5mm kynnyksen ennen kaasuläppää. Elikkäs se on nyt sitten jyrsitty pois. Samalla jyrsin lisäilmaluistille menevän putkenpään kotelon rungon tasoon.

Tehonlisäys mielessä moisen operaation tein, tosin epäilin että onko tuosta mitään hyötyä. Mutta mutta... siitä todellakin oli hyötyä. Kierrosherkkyys parani koko kierros alueella, mutta parhaiten hyödyn huomaa kevyellä pintakaasulla. Auto lähtee etenemään tosi herkän tuntuisesti verrattuna entiseen. Ahtopaineet lähtee nousemaan tosi nopeasti, eli alavääntö tuntui lisääntyvän. Bonuksena lähti osakaasukiihdytyksessä vaivannut nypytys pois.
:o :D

Tossa kuva työn tuloksesta!
Kuva

Tarkoitus olisi vielä loiventaa ja tasoittaa/kiilloittaa paremmaksi kunhan saa toisenlaisen terän.
9000 CS 2.3t
erites-2
Matalapaineturbo
Viestit: 165
Liittynyt: To Joulu 23, 2004 07:12
Paikkakunta: Varkaus

Viesti Kirjoittaja erites-2 »

Joko olet lopulliset kiilloitukset suorittanut ? Mikä oli kokonaisvaikutus/hyöty entiseen verrattuna.
ng900aero
"Saabisti"
Viestit: 9406
Liittynyt: Ti Marras 18, 2003 23:59
Paikkakunta: Herttoniemi

Viesti Kirjoittaja ng900aero »

:D Mitähän tuohon nyt sanoisi.. pääasia että on jotain mielenkiintoista askarreltavaa :D
Saab 9-3 SC TTiD -08
Saab 9-3 Cabrio 1.8t -06
Ducato Maxi -98
erites-2
Matalapaineturbo
Viestit: 165
Liittynyt: To Joulu 23, 2004 07:12
Paikkakunta: Varkaus

Viesti Kirjoittaja erites-2 »

Mikäs se on MIKVILin vastaus :?:
mikvil
Matalapaineturbo
Viestit: 193
Liittynyt: Ke Maalis 17, 2004 10:49
Paikkakunta: Nastola
Viesti:

Viesti Kirjoittaja mikvil »

Ei oo kerinny. Muuta projektia ollu. Ilmotellaan.
9000 CS 2.3t
Vastaa Viestiin