Eli kaikki jotka joskus ovat kurkanneet sinne läppäkoteloon tietävät sen 1-1,5mm kynnyksen ennen kaasuläppää. Elikkäs se on nyt sitten jyrsitty pois. Samalla jyrsin lisäilmaluistille menevän putkenpään kotelon rungon tasoon.
Tehonlisäys mielessä moisen operaation tein, tosin epäilin että onko tuosta mitään hyötyä. Mutta mutta... siitä todellakin oli hyötyä. Kierrosherkkyys parani koko kierros alueella, mutta parhaiten hyödyn huomaa kevyellä pintakaasulla. Auto lähtee etenemään tosi herkän tuntuisesti verrattuna entiseen. Ahtopaineet lähtee nousemaan tosi nopeasti, eli alavääntö tuntui lisääntyvän. Bonuksena lähti osakaasukiihdytyksessä vaivannut nypytys pois.


Tossa kuva työn tuloksesta!

Tarkoitus olisi vielä loiventaa ja tasoittaa/kiilloittaa paremmaksi kunhan saa toisenlaisen terän.