
Satku tuli taloon (jo kolmas, vaikuttaa uhkaavalta) KUVIA!
Ja 1.85 triumphin kone käy vielä nätimmin.Omassa -74 1.85 kone ei käy mitenkään nätisti mutta tizumon autossa käy uskomattoman nätisti.jannes kirjoitti:Kunnossa oleva B -kone käy nätimmin kuin H -kone. Oma 99 (337tkm) käy nätimmin kuin 900 (210tkm). En tiedä johtuuko B -koneen hiljaisuus apuakselista vai mistä, mutta nätimmin se mielestäni kuitenkin käy.lefa42 kirjoitti: ja kaikenpäälle hiljainen, luulin koneen sammuneen kun pysähdyin ja koitin kuunnella
Mitäs tuolle vilkun viikselle voisi tehdä kun vilkku ei palauta, vaikka rattia pyörittää, en ole irroittanut / tutkinut vielä, miksi, mutta onko jokin kuluneisuudesta johtuva juttu?
Jos pitää korvata uudella, niin edullisia tarjouksia otetaan vastaan
Jos pitää korvata uudella, niin edullisia tarjouksia otetaan vastaan

David Brown 990 '62 - Yleiskone
Tunturi CX700 - Työmatkakulkine
MB W203 '04 200 CDI
Tunturi CX700 - Työmatkakulkine
MB W203 '04 200 CDI
Nonniin, nyt on tilattu ihka aito korjauspala, jos tuo takatukitanko sillä pysyisi paikallaan, laitoin tulemaan myös jarrupalat, kun nuo vanhat ovat melko loppuunkuluneet, jotta uskaltaa sitten vähän kulkeakin.
Oli se vaan hienoa taas aamulla ajella muina miehinä tihkusateessa kun on tuo TIHKUKYTKIN
, johon en ole 99:ssä tottunut 
Edit: saakos tuohon vanhaan uudemman mittariston kierroslukumittarin kera asennettua, onko noissa johdot valmiina / ollut kierroslukumittaria vuonna 80?
Oli se vaan hienoa taas aamulla ajella muina miehinä tihkusateessa kun on tuo TIHKUKYTKIN


Edit: saakos tuohon vanhaan uudemman mittariston kierroslukumittarin kera asennettua, onko noissa johdot valmiina / ollut kierroslukumittaria vuonna 80?
David Brown 990 '62 - Yleiskone
Tunturi CX700 - Työmatkakulkine
MB W203 '04 200 CDI
Tunturi CX700 - Työmatkakulkine
MB W203 '04 200 CDI
kyllähän toi tihkurele oli kai tuplayseissä 5-vaihteisissa malleissa, ainakin 84 vuotisissa. mulla on, onhan aiheesta ollut keskusteluakin jossain threadissa joskus vuoden sisällä.lefa42 kirjoitti:Eikai sentään, muutuu tuplis ihan liian moderniksi ja uusimuotiseksi moisen kera
EDIT: ja nyt aloin tietty miettimään, olikohan nopassakin vain 5-vaihteisissa tuo tihkurele. kuten esim. kiekkamittarikin oli vain 5-vaihteisten herkkua

Luca F #1724, ex-Saabisti vuosilta 2003-2013 (Saab 99 -71,75,76,77,77,78,78,79,80,84,84,84,84, Saab 900 -83,83,84,86,90,91)
Todellakin vain 5-v ysikympeissä on tuo tihkurele.lucaf kirjoitti:
EDIT: ja nyt aloin tietty miettimään, olikohan nopassakin vain 5-vaihteisissa tuo tihkurele. kuten esim. kiekkamittarikin oli vain 5-vaihteisten herkkua
Mutta kyllä kiekkamittari on sekä 4-v että 5-v kympeissä. Eli ei ollut vain 5-vaihteisten herkkua.

#988
Audi Q5 -18
Suzuki Vitara Boosterjet -17
Audi Q5 -18
Suzuki Vitara Boosterjet -17