...löysin sentään omenan, syön sen

On mahtanut "tuoksua" jääkaapissa? Ja jääkaapistahan toi tuoksu ei helpolla lähde. Tota ei onneksi pääse käymään kun se joka vkl pitää ensin täyttää oluella ja sitten tyhjentää se. Eli suursiivous joka vklmetallivihreä kirjoitti:Siivosin eilen jääkaapin ja löysin mm. viime syyskuussa ostetun kukkakaalin ja maaliskuussa 2004 ostetun sipulin. Ei niitä tietysti enää voinut tunnistaa, mutta pusseissa luki. Että sipulin 1-vuotissynttäritkin oli ja meni ilman juhlimisia. Minulla on näköjään myös tapana avata uusi juustopaketti ja jättää se vanha käntty jääkaappiin siltä varalta että joskus muka tekee pizzaa tai jotain muuta mihin tarvitsee juustoraastetta. Känttyjä löytyi kaapin siivouksen yhteydessä 5 ja osa niistä oli ihan kovia legopalikoita ja loput homeessa.
Mä olen jo pitkään ollut sitä mieltä että noi indeksit on joku SALALIITTO. Toisaalta olen soveltanut niihin omaa filosofiaa myös! Taannoin tässä vieraillessani vaateostoksilla silmiini osui sovituskopin seeinässä oleva pituus-paino taulukko joka on varmaan kaikille tuttu? sitä tutkiessani koin suuren helpotuksen olen nimittäin 180 cm 103 kg keijukainen. Taulukkoa katselemalla tajusin että en ole ylipainoinen vaan ALIMITTAINEN! Taulukon mukaan minun tulisi vain olla n. 210 cm pitkä! Että sillälailla, lisää kaurapuuroa vaan jotta kasvaa!patse kirjoitti:Ei meillä toisaalta kummallakaan ole painoindeksin kanssa hankaluuksia, ennemminkin huitelee alarajalla.[/code]
Toi oli paras mitä olen aikoihin kuullutSaab.96 kirjoitti: Taulukkoa katselemalla tajusin että en ole ylipainoinen vaan ALIMITTAINEN! Taulukon mukaan minun tulisi vain olla n. 210 cm pitkä! Että sillälailla, lisää kaurapuuroa vaan jotta kasvaa!
Yllättävän raikasta oli. Kun vaan ei avaa sitä juureslaatikkoa (enkä ole vissiin kyllä kovin usein avannutkaan).Psychocowboy kirjoitti:On mahtanut "tuoksua" jääkaapissa? Ja jääkaapistahan toi tuoksu ei helpolla lähde. Tota ei onneksi pääse käymään kun se joka vkl pitää ensin täyttää oluella ja sitten tyhjentää se. Eli suursiivous joka vklmetallivihreä kirjoitti:Siivosin eilen jääkaapin ja löysin mm. viime syyskuussa ostetun kukkakaalin ja maaliskuussa 2004 ostetun sipulin. Ei niitä tietysti enää voinut tunnistaa, mutta pusseissa luki. Että sipulin 1-vuotissynttäritkin oli ja meni ilman juhlimisia. Minulla on näköjään myös tapana avata uusi juustopaketti ja jättää se vanha käntty jääkaappiin siltä varalta että joskus muka tekee pizzaa tai jotain muuta mihin tarvitsee juustoraastetta. Känttyjä löytyi kaapin siivouksen yhteydessä 5 ja osa niistä oli ihan kovia legopalikoita ja loput homeessa.
Tuo on totinen tosi. Ei ole pikäkään aika kun sitä tuli inventaario suoritettua kaapeissa ja kyllä tuolta mausteosastolla oli jo arkeologisia löytöjä...Raimo Miettinen kirjoitti:Parempi varoittaa: Älkää katsoko maustekaappiin! Sieltä saattaa löytyä todella, siis todella, vanhoja purnukoita viimevuosituhannelta ennen sotavuosia... Itse onneksi vasta puolitoista vuotta asunut omassa asunnossa, joten mausteet suht tuoreita.