Hmmm, löytyiskös keittiönkaapeista jotain...

Kaikki autoiluun liittymätön, mutta muuten HYÖDYLLINEN keskustelu.
Sana on MELKEIN vapaa.
Vastaa Viestiin
patse
"Saabisti"

Hmmm, löytyiskös keittiönkaapeista jotain...

Viesti Kirjoittaja patse »

...pitäis löytyä jotain "kevyttä", ei makeata, ei rasvaista, siis jotain jota voisi hyvällä omallatunnolla napostella illalla... ...MITÄ HELVET... KAAPEISTA LÖYTYY SEITSEMÄN PAKETTIA ERILLAISIA KEKSEJÄ :?: :?: Ja kaikki paketit avattuja, vaimo prkl :!: ...mä kun olen alkanut kuntoilemaan ja koittanut alkaa luopumaan noista makeista, ennen kuin vanhaksi tulee.

...löysin sentään omenan, syön sen :)
#1047 / 900 i8 5d -86 + Opel Astra 1.4T aut. -18
Psychocowboy
"Hölösuu"

Viesti Kirjoittaja Psychocowboy »

Hahhaa! Et ikinä arvaa mitä kaapeista voikaan löytyä. Juuri 2vko sitten piti tyhjentää keittiön kaapit torakkamyrkytyksen (kiitos monikulttuurisen materiaalin) takia. Mm dominokeksejä parasta ennen päiväys -98, tosin avaamaton. Paras lienee kumminkin anna manna suurimoita päiväys -96. Ja kaappeja on joskus jopa siivottu...Tai sitten ei :oops: :oops:

Ai niin: tsemppiä laihdutuskuurille :wink:
Nimerkki jo vuoden kärvistellyt
Born to be wild, paitsi kotona
#2288 ex 9-3t -01,ex 9-5 2.0t Wagon -05 ex NG900S 2,3i Talladega -97
Nyt Volvo V70 D4 -15, varalla 206 pögötti. Saab edelleen haaveissa....
patse
"Saabisti"

Viesti Kirjoittaja patse »

Jeps, meiltäkin kaapin perukoilta löytynyt joskus jotain "vähän" vanhaa, mutta onneksi eivät ole alkaneet muuntumaan joksikin muuksi.
Ei meillä toisaalta kummallakaan ole painoindeksin kanssa hankaluuksia, ennemminkin huitelee alarajalla. Ei vaan aina kiinnostaisi mussuttaa keksejä iltanaposteltavaksi.
#1047 / 900 i8 5d -86 + Opel Astra 1.4T aut. -18
metallivihreä
"Ruisku"

Viesti Kirjoittaja metallivihreä »

Siivosin eilen jääkaapin ja löysin mm. viime syyskuussa ostetun kukkakaalin ja maaliskuussa 2004 ostetun sipulin. Ei niitä tietysti enää voinut tunnistaa, mutta pusseissa luki. Että sipulin 1-vuotissynttäritkin oli ja meni ilman juhlimisia. Minulla on näköjään myös tapana avata uusi juustopaketti ja jättää se vanha käntty jääkaappiin siltä varalta että joskus muka tekee pizzaa tai jotain muuta mihin tarvitsee juustoraastetta. Känttyjä löytyi kaapin siivouksen yhteydessä 5 ja osa niistä oli ihan kovia legopalikoita ja loput homeessa.
hene-
"Hirsch"
Viesti:

Viesti Kirjoittaja hene- »

Voi voi :lol: :lol:
Saab 900 i8
Audi S4

http://hpkuva.com
Reetu

Viesti Kirjoittaja Reetu »

Uskomattomia löytöjä :lol:
Psychocowboy
"Hölösuu"

metallivihreä kirjoitti:Siivosin eilen jääkaapin ja löysin mm. viime syyskuussa ostetun kukkakaalin ja maaliskuussa 2004 ostetun sipulin. Ei niitä tietysti enää voinut tunnistaa, mutta pusseissa luki. Että sipulin 1-vuotissynttäritkin oli ja meni ilman juhlimisia. Minulla on näköjään myös tapana avata uusi juustopaketti ja jättää se vanha käntty jääkaappiin siltä varalta että joskus muka tekee pizzaa tai jotain muuta mihin tarvitsee juustoraastetta. Känttyjä löytyi kaapin siivouksen yhteydessä 5 ja osa niistä oli ihan kovia legopalikoita ja loput homeessa.
On mahtanut "tuoksua" jääkaapissa? Ja jääkaapistahan toi tuoksu ei helpolla lähde. Tota ei onneksi pääse käymään kun se joka vkl pitää ensin täyttää oluella ja sitten tyhjentää se. Eli suursiivous joka vkl :wink:
Saab.96
"Hölösuu"
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Saab.96 »

patse kirjoitti:Ei meillä toisaalta kummallakaan ole painoindeksin kanssa hankaluuksia, ennemminkin huitelee alarajalla.[/code]
Mä olen jo pitkään ollut sitä mieltä että noi indeksit on joku SALALIITTO. Toisaalta olen soveltanut niihin omaa filosofiaa myös! Taannoin tässä vieraillessani vaateostoksilla silmiini osui sovituskopin seeinässä oleva pituus-paino taulukko joka on varmaan kaikille tuttu? sitä tutkiessani koin suuren helpotuksen olen nimittäin 180 cm 103 kg keijukainen. Taulukkoa katselemalla tajusin että en ole ylipainoinen vaan ALIMITTAINEN! Taulukon mukaan minun tulisi vain olla n. 210 cm pitkä! Että sillälailla, lisää kaurapuuroa vaan jotta kasvaa!
Jäsen #1682
Saab 96 V4 Turbo 1976 / Saab 900 2.1 3D 1992 / Saab 9-3 Cabrio 2009
http://www.tonikoskinen.com
SAIRASTAN.VARMASTI.SAABISMIA.
Psychocowboy
"Hölösuu"

Saab.96 kirjoitti: Taulukkoa katselemalla tajusin että en ole ylipainoinen vaan ALIMITTAINEN! Taulukon mukaan minun tulisi vain olla n. 210 cm pitkä! Että sillälailla, lisää kaurapuuroa vaan jotta kasvaa!
Toi oli paras mitä olen aikoihin kuullut :D :D
metallivihreä
"Ruisku"

Viesti Kirjoittaja metallivihreä »

Psychocowboy kirjoitti:
metallivihreä kirjoitti:Siivosin eilen jääkaapin ja löysin mm. viime syyskuussa ostetun kukkakaalin ja maaliskuussa 2004 ostetun sipulin. Ei niitä tietysti enää voinut tunnistaa, mutta pusseissa luki. Että sipulin 1-vuotissynttäritkin oli ja meni ilman juhlimisia. Minulla on näköjään myös tapana avata uusi juustopaketti ja jättää se vanha käntty jääkaappiin siltä varalta että joskus muka tekee pizzaa tai jotain muuta mihin tarvitsee juustoraastetta. Känttyjä löytyi kaapin siivouksen yhteydessä 5 ja osa niistä oli ihan kovia legopalikoita ja loput homeessa.
On mahtanut "tuoksua" jääkaapissa? Ja jääkaapistahan toi tuoksu ei helpolla lähde. Tota ei onneksi pääse käymään kun se joka vkl pitää ensin täyttää oluella ja sitten tyhjentää se. Eli suursiivous joka vkl :wink:
Yllättävän raikasta oli. Kun vaan ei avaa sitä juureslaatikkoa (enkä ole vissiin kyllä kovin usein avannutkaan). :D Siivosinkin juuri sen takia kun sinne ei enää mahtunut sikspäkkiä.
9000CS...
"Hölösuu"
Viesti:

Viesti Kirjoittaja 9000CS... »

Itsellä paras jääkaappilöytö on muutaman vuoden takaa.
Oltiin lähdössä muutaman kaverin ja emännän kanssa Ruisrock:iin. Itse en ole mikään oluen suurkuluttuja, mutta jääkaapissamme oli kuintekin eräältä työnantajalta saatu sixpack, joten käskin kaverin ottaa sen ja juoda pois.
Kaveri teki työtä käskettyä ja otti sixpackin kaapista.
-Mikäs kirjekuori täällä on? kaveri kysyi kun repi sixpackin pahveja auki.
-Täh? Mikä helv*tin kirjekuori? kysyin.
Otin kirjekuoren ja avasin sen. Kirjekuoressa oli lappu sisällä "Hyvää joulua Terolla ja Johannalle. T:Pomosi" ja mukana 200mk rahaa. :lol: :lol:

Ruisrock pidetään kesä-/heinäkuussa, joten oli nuo sataset olleet puoli vuotta siellä jäähtymässä ;)
Valitettavasti juuri tällainen "joustavuus" on yksi vaarallisimpia ilmiöitä.
lefa42
"Saabisti"
Viesti:

Viesti Kirjoittaja lefa42 »

Itse löysin piilottamani suklaalevyn vuodelta '02, maistui ihan hyvältä vielä, en suurkuluttajana voinut pistää sivuun :)

Edit: tosin tutkimalla löytyisi varmasti jotain vanhaakin, sillä suurin osa kaapin sisällöstä on jo tullut tutuksi, aivan kuin olisivat olleet siellä ikuisuuden :wink:
David Brown 990 '62 - Yleiskone
Tunturi CX700 - Työmatkakulkine
MB W203 '04 200 CDI
Raimo Miettinen
"Hölösuu"
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Raimo Miettinen »

Parempi varoittaa: Älkää katsoko maustekaappiin! Sieltä saattaa löytyä todella, siis todella, vanhoja purnukoita viimevuosituhannelta ennen sotavuosia... Itse onneksi vasta puolitoista vuotta asunut omassa asunnossa, joten mausteet suht tuoreita.
#3058 | Auto: k u v a t | v i d e o t
Reetu

Viesti Kirjoittaja Reetu »

lefa42 kirjoitti:Itse löysin piilottamani suklaalevyn vuodelta '02, maistui ihan hyvältä vielä, en suurkuluttajana voinut pistää sivuun :)

Edit: tosin tutkimalla löytyisi varmasti jotain vanhaakin, sillä suurin osa kaapin sisällöstä on jo tullut tutuksi, aivan kuin olisivat olleet siellä ikuisuuden :wink:
:D :D :D
Iskariot
"Hölösuu"

Viesti Kirjoittaja Iskariot »

Raimo Miettinen kirjoitti:Parempi varoittaa: Älkää katsoko maustekaappiin! Sieltä saattaa löytyä todella, siis todella, vanhoja purnukoita viimevuosituhannelta ennen sotavuosia... Itse onneksi vasta puolitoista vuotta asunut omassa asunnossa, joten mausteet suht tuoreita.
Tuo on totinen tosi. Ei ole pikäkään aika kun sitä tuli inventaario suoritettua kaapeissa ja kyllä tuolta mausteosastolla oli jo arkeologisia löytöjä...
Jääkaappi on onneksi niin pieni että kun sinne mäyriksen puskee niin samalla kaikki turha lentää roskiin.
#2029 Kari Kutuniva
Vastaa Viestiin