Sininen 9-3 avo Aero/Viggen Porissa/Nakkilassa

Näitkö tien päällä toisen Saabin, josta haluat tietää enemmän. Kysy täällä.
Vastaa Viestiin
900S
"Hölösuu"

Sininen 9-3 avo Aero/Viggen Porissa/Nakkilassa

Viesti Kirjoittaja 900S »

Tulipa hieno avo vastaan tuossa Nakkilan ohituskaistalla, menossa Porin suuntaan. Ajankohta: su 12.6 klo 13.10 En ehtinyt kunnolla näkemään kumpi auto oli kyseessa, mutta 9-3 aero tai viggen se oli. Olen joskus ennenkin bongannut tuon Porissa. Kuka tunnustaa?
9-5 2,3t Wagon `06 x 2
Vigge
"Hölösuu"

Re: Sininen 9-3 avo Aero/Viggen Porissa/Nakkilassa

Viesti Kirjoittaja Vigge »

900S kirjoitti:Tulipa hieno avo vastaan tuossa Nakkilan ohituskaistalla, menossa Porin suuntaan. Ajankohta: su 12.6 klo 13.10 En ehtinyt kunnolla näkemään kumpi auto oli kyseessa, mutta 9-3 aero tai viggen se oli. Olen joskus ennenkin bongannut tuon Porissa. Kuka tunnustaa?
Ainut avo jonkan tiedän olevan Suomen kilvissä on HMK:n. Ko. auton väri on sininen.
Firgesin tutulla oli ilmeisesti sininen avo mela.
500whp.net member
Vigge
"Hölösuu"

Viesti Kirjoittaja Vigge »

Vigge kirjoitti:
900S kirjoitti:Tulipa hieno avo vastaan tuossa Nakkilan ohituskaistalla, menossa Porin suuntaan. Ajankohta: su 12.6 klo 13.10 En ehtinyt kunnolla näkemään kumpi auto oli kyseessa, mutta 9-3 aero tai viggen se oli. Olen joskus ennenkin bongannut tuon Porissa. Kuka tunnustaa?
Ainut avo viggen jonka tiedän olevan Suomen kilvissä on HMK:n. Ko. auton väri on sininen.
Firgesin tutulla oli ilmeisesti sininen avo mela.
500whp.net member
900S
"Hölösuu"

Viesti Kirjoittaja 900S »

Puuttuukohan tuosta alemmasta lainauksesta jotain.. :D
HMK mullekin tuli heti mieleen, mutta eiköhän Hän itse pian ilmoittaudu joko bongatuksi, tai sitten ei.
9-5 2,3t Wagon `06 x 2
saabracing
"Hölösuu"

Viesti Kirjoittaja saabracing »

oliko teipit kylessä ?

Hesassa on yksi sininen avo jossa on jotkut teippaukset kylessä....
HMK
"Hölösuu"

Viesti Kirjoittaja HMK »

Tunnustan :D Kiitos kehuista ja moikkaamisesta. Yritin jopa vastata siihen kun tulit punaisella paholaisella vastaan. Olin menossa vanhempieni luo Poriin. Porissa tulee käytyä silloin tällöin, mutta enemmänkin ollaan Huittisissa, jossa meillä on kesäpaikka.

Se sininen teipattu avo Helsingissä on Aero. Ilmeisesti Nordicin lastulla. Ainakin sellainen tarra on sen takaluukussa.
Audi A6 Abt AS6R -623Nm
Golf Gti 320 -14
Vastaa Viestiin