Sininen 9-3 avo Aero/Viggen Porissa/Nakkilassa
Sininen 9-3 avo Aero/Viggen Porissa/Nakkilassa
Tulipa hieno avo vastaan tuossa Nakkilan ohituskaistalla, menossa Porin suuntaan. Ajankohta: su 12.6 klo 13.10 En ehtinyt kunnolla näkemään kumpi auto oli kyseessa, mutta 9-3 aero tai viggen se oli. Olen joskus ennenkin bongannut tuon Porissa. Kuka tunnustaa?
9-5 2,3t Wagon `06 x 2
Re: Sininen 9-3 avo Aero/Viggen Porissa/Nakkilassa
Ainut avo jonkan tiedän olevan Suomen kilvissä on HMK:n. Ko. auton väri on sininen.900S kirjoitti:Tulipa hieno avo vastaan tuossa Nakkilan ohituskaistalla, menossa Porin suuntaan. Ajankohta: su 12.6 klo 13.10 En ehtinyt kunnolla näkemään kumpi auto oli kyseessa, mutta 9-3 aero tai viggen se oli. Olen joskus ennenkin bongannut tuon Porissa. Kuka tunnustaa?
Firgesin tutulla oli ilmeisesti sininen avo mela.
500whp.net member
500whp.net member
Vigge kirjoitti:Ainut avo viggen jonka tiedän olevan Suomen kilvissä on HMK:n. Ko. auton väri on sininen.900S kirjoitti:Tulipa hieno avo vastaan tuossa Nakkilan ohituskaistalla, menossa Porin suuntaan. Ajankohta: su 12.6 klo 13.10 En ehtinyt kunnolla näkemään kumpi auto oli kyseessa, mutta 9-3 aero tai viggen se oli. Olen joskus ennenkin bongannut tuon Porissa. Kuka tunnustaa?
Firgesin tutulla oli ilmeisesti sininen avo mela.
500whp.net member
500whp.net member
-
- "Hölösuu"
Tunnustan900S kirjoitti:Tulipa hieno avo vastaan tuossa Nakkilan ohituskaistalla, menossa Porin suuntaan. Ajankohta: su 12.6 klo 13.10 En ehtinyt kunnolla näkemään kumpi auto oli kyseessa, mutta 9-3 aero tai viggen se oli. Olen joskus ennenkin bongannut tuon Porissa. Kuka tunnustaa?

Se sininen teipattu avo Helsingissä on Aero. Ilmeisesti Nordicin lastulla. Ainakin sellainen tarra on sen takaluukussa.
Audi A6 Abt AS6R -623Nm
Golf Gti 320 -14
Golf Gti 320 -14