Kyllä noista kahdesta melkein tuon satkun puoleen kääntyisin, on kumminkin puolet halvempi ja toi 2.1 voi tuntuu tuon rinnalla aika tykiltä.
Toki tonnari on varmasti hiljasempi ja pihimpi mutta jos lähtökohtana on 99...
Mä luulisin että tuosta satkusta on jo tyyppiviat korjattu jos niitä on ollutkaan, ei sillä muuten noin pitkään olis päästy.
Tutuilla on muutamalla tuollaisia ollu eikä heillä noita tyyppivikoja ollu ja kilsojakin on jokaisella kertyny riittävästi.
Toi satku kannattaa ehdottomasti käyttää nosturilla että pääsee ne vetarin kotelot tarkastaan, omakin 92:nen on siisti päälle päin ja silti vaan kotelon joutui hitsaan, eikä tosiaan ole ainut jossa toi on lahonnu muuten ruosteettomasta.
Toi ei ole kyllä syy hyljätä tuota mutta hyvä tinkaus peruste.
Noissa on molemmissa kilsat siinä mallissa että jos ei ole mitään remontteja tehty niin kannattaa varautua bensapumpun/kytkimen vaihtoon.
ps.nettiautosta saa linkattua lyhempiä linkkejä kun laittaa ID-numeron osoitteen perään eli
http://www.nettiauto.com/347058