Sulla onkin jo komea lista saabbeja

kuulostaa niin tutultalefa42 kirjoitti:...jokainen on vuorollaan telakalla, täytyy saada yksi, jota ei tarvitse kunnostaa, jotta saan rauhassa panostaa noihin vanhoihin, ilman että on pelko persuksissa että käyttöautoon iskee jokin.
Mitä sitä on tullu luettua koskien autokauppaa tällä hetkellä niin hyvitys sun 99:stä on luokkaa sellaista että enemmän saat tinkattua ilman vaihtoautoa. Ja lisäks toi menis suoraan jollekin jobbarille.lefa42 kirjoitti:lupasi 99:stä hyvittää kunnon mukaan (tuskin paljoa, kun on wanha), ja kertoi vielä rahoituksenkin järjestyvän.
Ei kai -92 ja -93 malleihin ole mäntiä enää tarvinnut vaihtaa. Venttiilinkumeja ennemminkinng900aero kirjoitti:Aika hienolta näytti tuo 2.1 ainakin kuvien perusteella..uskoisin että tuohon on ajat sitten jo vaihdettu uudet männät ja sitämyöten remontoitu koko kone. Kuitenkin noilla kilometreillä voi periaatteessa olla odotettavissa aivan yhtä laajoja ongelmia kuin sinulla on ollut noiden ysiysien kanssa, eli jakoketjun venymistä, loppuunkuluneita jarruja, löysiä takaiskareita, väöjiä puslia, jne jne, ja lisäksi vielä hermostuttavaa CE-valon palamista satunnaisesti. Hyvää tuossa on se ettei ole turboa, eli jää paljon turhia huolenaiheita pois kuten haljennut kansi, väljä ahdin, kenkkuileva APC jne, jos yksilö on hyvä niin pitäisin järkivalintana
anteeks off topiikki, mutta juuri syttty lamppu päässä että samassa etukulmassa on yläpallonivelen kumi ollut kauttaaltaan rikki jo viime katsastuksesta asti (ei tullut huomautusta koska ei ollut välystä), jos narina kuuluukin sen takia?lucaf kirjoitti:mitä nyt tossa sinisessä naksuu etukulmassa joku tosi oudosti (ihan kun vaijeri kun se kiristyy ja meinaa katketa) kun jarruttaa esim liikennevaloihin. ei kai siellä jarrusatula liiku? sama ääni kuului jo viime syksynä...sit se hävis jossain välissä, kai, nyt taas kuuluu. olisko se ääni ollut talven ajan hävyksissä vai oliko mulla hetkellisesti huonompi kuulo.
Voishan se olla yläpallokin. Mulla pitää classicci kans kuskinpuoleisesta etunurkasta ihme narinaa/naksunaa jarruttaessa ja hitaasti ajaessa. Oon itse epäillyt iskaria syypääksi, mutten ole ehtinyt tutkimaan asiaa.lucaf kirjoitti:anteeks off topiikki, mutta juuri syttty lamppu päässä että samassa etukulmassa on yläpallonivelen kumi ollut kauttaaltaan rikki jo viime katsastuksesta asti (ei tullut huomautusta koska ei ollut välystä), jos narina kuuluukin sen takia?lucaf kirjoitti:mitä nyt tossa sinisessä naksuu etukulmassa joku tosi oudosti (ihan kun vaijeri kun se kiristyy ja meinaa katketa) kun jarruttaa esim liikennevaloihin. ei kai siellä jarrusatula liiku? sama ääni kuului jo viime syksynä...sit se hävis jossain välissä, kai, nyt taas kuuluu. olisko se ääni ollut talven ajan hävyksissä vai oliko mulla hetkellisesti huonompi kuulo.