Loppui järki ja asennusjuomat... ja voimaa ei tohtinut käyttää että palikat pysyisivät edes niin ehjinä kuin nyt ovat.
Miten puretaan ohjaustehostimen venttiili?
Toistaiseksi olen päässyt niin pitkälle että luisti ja ylempi laakeri ovat irti, mutta en sitten millään saa venttiilin holkkia ja keskellä sojottavaa jousitankoa, saati alempaa laakeria, irti... siis kohtuullisella voimalla. Olisiko syytä käyttää kohtuutonta voimaa, mutta mihin suuntaan ja kuinka isolla lekalla?
t8:n ohjaustehostimen venttiili
t8:n ohjaustehostimen venttiili
-Jussi-
Audi Q3 Sportback, Saab 9-5 2.0T, Saab 9-5 2.3T
Ex Saab 900, 9000, 9-5
Audi Q3 Sportback, Saab 9-5 2.0T, Saab 9-5 2.3T
Ex Saab 900, 9000, 9-5
Kyllä se venttiili lähtee kun irrottaa sen alapuolen laakeria pitävän lukkomutterin ja lyö tai painaa pohjasta ylöspäin. Joskus käytin auki tuon kun vaihdoin tiivisteitä, mutta homma meni vähän käsille kun tiivistesarja oli vääränlainen. Voin kyllä lähettää purkuohjeet korjaamokirjasta.
#2691
9-5 Aero -01
900 CD T16 -85
9000 CDE 2.3TA -96 käyttöluottis
9-5 Aero -01
900 CD T16 -85
9000 CDE 2.3TA -96 käyttöluottis