Elikäs:
Huomenna olisi sitten tarkoitus (ainakin vielä, ja kello on 7 illalla

Ja sehän löytyy blocketista : http://www.blocket.se/view/5230573.htm? ... =1&city=11
(elekää ny menkö ennen minua

Ja siis nyt olisi muutaman pikaista vastausta vaativan kysymyksen vuoro:
1) Turbo ei ahda ilmeisesti täydellä paineella (tätä kyllä on jo sivuttu tuossa by-pass threadissa, mutta kertaus on opintojen äiti

Onko olemassa jotain suht helppoa konstia todeta, ettei vika ole kovin vakava, vaan esimkerkiksi korjaantuu bypassin ja letkujen vaihdolla? Voiko esim. silmämääräisesti tai ajamalla todeta, josko koko turbo tms. vakavampi on totaalisen rikki?
2) Auto ilmeisesti sammuu tai ei käy kunnolla, kun moottori ajetaan kuumaksi/lämpimäksi? Mistähän tämä tämmöinen voi olla oire, ja liittyneekö se tuohon turbon ahtamattomuuteen? Voiko vika olla DI-kasetissa (!?

Muuten auto myyjän mukaan on hyvässä kunnossa: Laatikko pelaa ja vaihtaa hyvin, ilmastointi pelittää, sähkövimpaimet on ookoo ja sisusta on siisti. Hinnallahan tuo menokki ei sinänsä tunnu olevan pilattu (jopa hieman epäilyttää), ja eipä tuo nyt niin kovin kaukana ole diesel autolla hurauttaa katsomaan - lomalainen kun tällä haavaa kerta olen.

Siis summa summarum - nyt olisi kaikki neuvot ja vinkit enemmän kuin tervetulleita. Enpä aio autoa ostaa, jollei se muuten tunnu hyvältä ja kori ole suhteellisen hyvässä kunnosa, ja että etenkin myyjästä ei saa "vääränlaisia" viboja... Tornion tullista ajattelin mennessä kysyä paperisotaan liittyviä evästyksiä.
Tässäpä sitä pähkinänkuoressa nyt sitten olisi. (Ainiin, voisihan sitä Luleåssa kävästä liikkeessä vilkaisemassa vm 90 CDTA 2.3sta).
