mittariteline+lisämittarit
-
- "Hölösuu"
mittariteline+lisämittarit
Mistäs täältä suomesta löytys tuollanen 2-paikkanen lisämittariteline tuohon a-pilariin, niinkuin tuolla speedpartsin sivulla on? Ja mikäs nyt on ollut luotettavin merkki noissa ahtopaine, öljynpainen jne mittarreissa?
tarkoitus olisi kohta alottaa tuon 900R:rän hiljaittainen pieni rakennusprojekti...
tarkoitus olisi kohta alottaa tuon 900R:rän hiljaittainen pieni rakennusprojekti...
Re: mittariteline+lisämittarit
Autogaugen ahtopainemittaria en ainakaan voi suositella.. Iso kiitos Futurezille joka lupasi takuuseen toisen merkkisen ja laadukkaamman mittarin tilalle.Harrimatias kirjoitti:Mistäs täältä suomesta löytys tuollanen 2-paikkanen lisämittariteline tuohon a-pilariin, niinkuin tuolla speedpartsin sivulla on? Ja mikäs nyt on ollut luotettavin merkki noissa ahtopaine, öljynpainen jne mittarreissa?

Minulla olisi myös ylimääräinen 2-paikkainen mittariteline a-pilariin "carboon look" (20 Euroa) (suojakelmu päällä tuossa mittaritelineesä)

Mittariteline sijaitsee Teuvalla
Viimeksi muokannut Jnz, Ke Kesä 22, 2005 16:17. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
9-5 sedan aero -02
9000 CSE 2.3 -94
9000 CSE 2.3 -94
-
- "Hölösuu"
kyllä olisi kiinnostusta sillä autossani on hiilikuitukojelauta mm... ja hintakin kuulostaa hyvältä mikäli se näyttääkin vielä hyvältä?Jnz kirjoitti:Autogaugen ahtopainemittaria en ainakaan voi suositella.. Iso kiitos Futurezille joka lupasi takuuseen toisen merkkisen ja laadukkaamman mittarin tilalle.Harrimatias kirjoitti:Mistäs täältä suomesta löytys tuollanen 2-paikkanen lisämittariteline tuohon a-pilariin, niinkuin tuolla speedpartsin sivulla on? Ja mikäs nyt on ollut luotettavin merkki noissa ahtopaine, öljynpainen jne mittarreissa?
tarkoitus olisi kohta alottaa tuon 900R:rän hiljaittainen pieni rakennusprojekti...![]()
Minulla olisi myös ylimääräinen 2-paikkainen mittariteline a-pilariin "carboon look" (20 Euroa) Voin siitä napata kuvia jos on kiinnostusta.
Missäspäin se mittariteline olisi?

Saab 900 2.0t Cab -97
Mikäs Autogaugeen sitten iski. Itse olen ollut siinä uskossa että ko. mittari pitäisi olla suht. hyvä toisin kuin esim. Equussin vastaava.Jnz kirjoitti:Autogaugen ahtopainemittaria en ainakaan voi suositella.. Iso kiitos Futurezille joka lupasi takuuseen toisen merkkisen ja laadukkaamman mittarin tilalle.
1×90+1×(9-3)+2×(9-5)+1×96+4×99+9×900+4×9000=44696
1×90+1×(9-3)+2×(9-5)+1×96+4×99+9×900+4×9000=44696
Mun autogauge näyttää n. -0,15 ku pitääs olla 0. Samoin moottorijarrutukses menee reippaasti yli -1,0 Ainakin tuosta blackpanel sarjassa on mennyt takuuseen mittareita.hewidero kirjoitti:Mikäs Autogaugeen sitten iski. Itse olen ollut siinä uskossa että ko. mittari pitäisi olla suht. hyvä toisin kuin esim. Equussin vastaava.Jnz kirjoitti:Autogaugen ahtopainemittaria en ainakaan voi suositella.. Iso kiitos Futurezille joka lupasi takuuseen toisen merkkisen ja laadukkaamman mittarin tilalle.
9-5 sedan aero -02
9000 CSE 2.3 -94
9000 CSE 2.3 -94
-
- "Hölösuu"
Onkos tuo mistä hommattu teline? Ilmeisesti ihan uutena vielä ?Jnz kirjoitti:Autogaugen ahtopainemittaria en ainakaan voi suositella.. Iso kiitos Futurezille joka lupasi takuuseen toisen merkkisen ja laadukkaamman mittarin tilalle.Harrimatias kirjoitti:Mistäs täältä suomesta löytys tuollanen 2-paikkanen lisämittariteline tuohon a-pilariin, niinkuin tuolla speedpartsin sivulla on? Ja mikäs nyt on ollut luotettavin merkki noissa ahtopaine, öljynpainen jne mittarreissa?
tarkoitus olisi kohta alottaa tuon 900R:rän hiljaittainen pieni rakennusprojekti...![]()
Minulla olisi myös ylimääräinen 2-paikkainen mittariteline a-pilariin "carboon look" (20 Euroa) (suojakelmu päällä tuossa mittaritelineesä)
![]()
![]()
Mittariteline sijaitsee Teuvalla
Teuva taitaa olla sen verran kaukana että postissa pitäs laittaa ?
Saab 900 2.0t Cab -97
http://www.garaget.org/archive/8909/747 ... 4-4896.jpgHarrimatias kirjoitti:Mistäs täältä suomesta löytys tuollanen 2-paikkanen lisämittariteline tuohon a-pilariin, niinkuin tuolla speedpartsin sivulla on? Ja mikäs nyt on ollut luotettavin merkki noissa ahtopaine, öljynpainen jne mittarreissa?
Ostopaikka:
JOENSUU:
OK Motorsport, Jari Keronen, 013-124483
Rahkeentie 10, 80130 Joensuu
Maksoin omasta messutarjouksena 3€
In Memorian: 9000CD 2.0T -89, 9000CD 2.0T -88
Jostain autotarvike puljusta joskus oon tuon ostanut ei vain jaksa muistaa mistä ja ihan käyttämätön toi on. Postin kauttahan se on järkevempää jos on kiinnostusta.Harrimatias kirjoitti: Onkos tuo mistä hommattu teline? Ilmeisesti ihan uutena vielä ?
9-5 sedan aero -02
9000 CSE 2.3 -94
9000 CSE 2.3 -94
-
- "Hölösuu"
Kyllä on juu, sopisi hyvin tuohon sisustukseeni, eli ilmottele kun olet valmis luopumaan niin tehrään kaupat vain!Jnz kirjoitti:Jostain autotarvike puljusta joskus oon tuon ostanut ei vain jaksa muistaa mistä ja ihan käyttämätön toi on. Postin kauttahan se on järkevempää jos on kiinnostusta.Harrimatias kirjoitti: Onkos tuo mistä hommattu teline? Ilmeisesti ihan uutena vielä ?

Saab 900 2.0t Cab -97