mittariteline+lisämittarit

Autoja voi muokata ja säätää. Täällä voit vaihtaa mielipiteitä aiheesta.
Vastaa Viestiin
Harrimatias
"Hölösuu"

mittariteline+lisämittarit

Viesti Kirjoittaja Harrimatias »

Mistäs täältä suomesta löytys tuollanen 2-paikkanen lisämittariteline tuohon a-pilariin, niinkuin tuolla speedpartsin sivulla on? Ja mikäs nyt on ollut luotettavin merkki noissa ahtopaine, öljynpainen jne mittarreissa?
tarkoitus olisi kohta alottaa tuon 900R:rän hiljaittainen pieni rakennusprojekti...
Vigge
"Hölösuu"

Viesti Kirjoittaja Vigge »

Autoracing noita ainakin myy, samoin vissiin slamit.net
500whp.net member
tamtami
"Aero"

Viesti Kirjoittaja tamtami »

Ja us-parts itäkeskuksen lähellä.
MB E 200 CDIA -02
Peugeot 406 HDI -01
Kawa ZZ-R 1100 -92
SS-K #2023, STCF#13
Jnz
"Tuplakaasari"

Re: mittariteline+lisämittarit

Viesti Kirjoittaja Jnz »

Harrimatias kirjoitti:Mistäs täältä suomesta löytys tuollanen 2-paikkanen lisämittariteline tuohon a-pilariin, niinkuin tuolla speedpartsin sivulla on? Ja mikäs nyt on ollut luotettavin merkki noissa ahtopaine, öljynpainen jne mittarreissa?
tarkoitus olisi kohta alottaa tuon 900R:rän hiljaittainen pieni rakennusprojekti...
Autogaugen ahtopainemittaria en ainakaan voi suositella.. Iso kiitos Futurezille joka lupasi takuuseen toisen merkkisen ja laadukkaamman mittarin tilalle. :mrgreen:
Minulla olisi myös ylimääräinen 2-paikkainen mittariteline a-pilariin "carboon look" (20 Euroa) (suojakelmu päällä tuossa mittaritelineesä)
Kuva Kuva
Mittariteline sijaitsee Teuvalla
Viimeksi muokannut Jnz, Ke Kesä 22, 2005 16:17. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
9-5 sedan aero -02
9000 CSE 2.3 -94
Harrimatias
"Hölösuu"

Jnz kirjoitti:
Harrimatias kirjoitti:Mistäs täältä suomesta löytys tuollanen 2-paikkanen lisämittariteline tuohon a-pilariin, niinkuin tuolla speedpartsin sivulla on? Ja mikäs nyt on ollut luotettavin merkki noissa ahtopaine, öljynpainen jne mittarreissa?
Autogaugen ahtopainemittaria en ainakaan voi suositella.. Iso kiitos Futurezille joka lupasi takuuseen toisen merkkisen ja laadukkaamman mittarin tilalle. :mrgreen:
Minulla olisi myös ylimääräinen 2-paikkainen mittariteline a-pilariin "carboon look" (20 Euroa) Voin siitä napata kuvia jos on kiinnostusta.
kyllä olisi kiinnostusta sillä autossani on hiilikuitukojelauta mm... ja hintakin kuulostaa hyvältä mikäli se näyttääkin vielä hyvältä?
Missäspäin se mittariteline olisi? :) voisin vaikka jo tänään sen sulta hommata jos mahdollista jne jne. tiedä vaikka tuossa vko lopun aikana juhannusmökkireissun aikana sen laittaisi sitten kiinni ;)
Saab 900 2.0t Cab -97
hewidero
"Hölösuu"

Viesti Kirjoittaja hewidero »

Jnz kirjoitti:Autogaugen ahtopainemittaria en ainakaan voi suositella.. Iso kiitos Futurezille joka lupasi takuuseen toisen merkkisen ja laadukkaamman mittarin tilalle. :mrgreen:
Mikäs Autogaugeen sitten iski. Itse olen ollut siinä uskossa että ko. mittari pitäisi olla suht. hyvä toisin kuin esim. Equussin vastaava.
1×90+1×(9-3)+2×(9-5)+1×96+4×99+9×900+4×9000=44696
Jnz
"Tuplakaasari"

Viesti Kirjoittaja Jnz »

hewidero kirjoitti:
Jnz kirjoitti:Autogaugen ahtopainemittaria en ainakaan voi suositella.. Iso kiitos Futurezille joka lupasi takuuseen toisen merkkisen ja laadukkaamman mittarin tilalle. :mrgreen:
Mikäs Autogaugeen sitten iski. Itse olen ollut siinä uskossa että ko. mittari pitäisi olla suht. hyvä toisin kuin esim. Equussin vastaava.
Mun autogauge näyttää n. -0,15 ku pitääs olla 0. Samoin moottorijarrutukses menee reippaasti yli -1,0 Ainakin tuosta blackpanel sarjassa on mennyt takuuseen mittareita.
9-5 sedan aero -02
9000 CSE 2.3 -94
Harrimatias
"Hölösuu"

Jnz kirjoitti:
Minulla olisi myös ylimääräinen 2-paikkainen mittariteline a-pilariin "carboon look" (20 Euroa) (suojakelmu päällä tuossa mittaritelineesä)
Kuva Kuva
Mittariteline sijaitsee Teuvalla
Onkos tuo mistä hommattu teline? Ilmeisesti ihan uutena vielä ?
Teuva taitaa olla sen verran kaukana että postissa pitäs laittaa ?
Saab 900 2.0t Cab -97
9000T CD
"Aero"

Viesti Kirjoittaja 9000T CD »

http://www.garaget.org/archive/8909/747 ... 4-4896.jpg

Ostopaikka:

JOENSUU:

OK Motorsport, Jari Keronen, 013-124483
Rahkeentie 10, 80130 Joensuu

Maksoin omasta messutarjouksena 3€
In Memorian: 9000CD 2.0T -89, 9000CD 2.0T -88
Jnz
"Tuplakaasari"

Viesti Kirjoittaja Jnz »

Harrimatias kirjoitti: Onkos tuo mistä hommattu teline? Ilmeisesti ihan uutena vielä ?
Jostain autotarvike puljusta joskus oon tuon ostanut ei vain jaksa muistaa mistä ja ihan käyttämätön toi on. Postin kauttahan se on järkevempää jos on kiinnostusta.
9-5 sedan aero -02
9000 CSE 2.3 -94
Harrimatias
"Hölösuu"

Jnz kirjoitti:
Harrimatias kirjoitti: Onkos tuo mistä hommattu teline? Ilmeisesti ihan uutena vielä ?
Jostain autotarvike puljusta joskus oon tuon ostanut ei vain jaksa muistaa mistä ja ihan käyttämätön toi on. Postin kauttahan se on järkevempää jos on kiinnostusta.
Kyllä on juu, sopisi hyvin tuohon sisustukseeni, eli ilmottele kun olet valmis luopumaan niin tehrään kaupat vain! :)
Saab 900 2.0t Cab -97
Vastaa Viestiin