Miten hemmetissä ne vm -84 99:n pienet keskiörosterikapselit oikein tulee kiinni? Pitäisikö niissä olla jotkut erilliset kiinnikkeet? Ei ne ainakaan pyöränpulttien alla pysy

kuulostaa hyvältä. mulla on samanvärinen `83 vuosimallin ysiysi varaosa-autona. tosin 100tkm enemmän ajettu..se.varma.kotimainen kirjoitti:Ahaa.. olisikohan kenelläkään kuvaa mimmoiset klipsit sinne tulee ja miten päin? Voi olla ettei uusimman löydökseni mukana sellaisia tullutkaan...
Muuten olen kyllä toistaiseksi vielä tyytyväinen hankintaani; 168tkm ajettu -84 vuoden "azurblå" eli hailakan sininen kulkine on hyvin lähellä (toivottavasti) tuoretta leimaa rekisteriotteeseen ja sitten ei kun kesäautokilometrejä taittamaan...
Tuskin on vika vaijerissa. Ennemminkin veikkaan, että itse viisarin jousi on poikki/kuoleentunut/irti tms. -> Helpointa on etsiä jostain "uusi" mittari.se.varma.kotimainen kirjoitti: Ainut ajamista haitaava seikka on nopeusmittarin toiminta, se välillä aina innostuu vähän liikaa, alkaa esim. 80:n vauhdissa kerimään lisää kunnes on melkein tapissa... sitten kun vähän kolauttaa kojelautaa niin se palaa ruotuun. Auttaisikohan vaijerin voitelu vaikka crc:llä, jos se takertelee jonnekkin?
en tiedä. nopan vanteessahan on erilaiset klipsit ja kapselit. ja vanteen kuviokin on erilainen, eikö vain? vai oliko esim. 85 nopassa vielä tämä neliöreikävanne?jarmop kirjoitti:Minäkin etsin aikanaan noppan alkuperäisiä vanteita pienillä kapseleilla.
Eikös ne klipsit olleetkin tehdasasennettuja tiettyihin vanteisiin?