Hyvää vappua (hik)
Re: Hyvää vappua (hik)
ecopower kirjoitti:ng900aero kirjoitti:Kaikille, vai pääsiäinenkö nyt oli
Epäilyttää toi SIIDERIN otto taito tai siite olisko almanakka menneiltä vuosikymmeniltä!![]()
MUTTA MONESTI YKS(kin) on liikaa!

Mutta eihän vielä ole juhannus

Mitäs vikaa muka tos mun HYY:n kalenterissa on, vm 1994 (uudempaan en ikuna vaihda, ollut mukana alusta asti)?
Mutta tätä asiaa ei ikinä jankuteta tarpeeksi kerran porukan (siis yleensä autoilijoiden, en viittaa palstalaisiin) kaaliin ei mene:
Kännissä ei sitten ajeta metriäkään, ei edes siellä halvatun mökkitiellä, jos on niin kova jano niin paikallinen taksikuski osailee järjestää juotavaa, nm. kokemusta on

Ja samperi vie sitten yksikään tämän palstan lukijoista EI ajele kännissä, niin helvatun nuijia täällä ei saa olla, AAMEN

Hauskaa jussia jokaikiselle

Saab 9-3 SC TTiD -08
Saab 9-3 Cabrio 1.8t -06
Ducato Maxi -98
Saab 9-3 Cabrio 1.8t -06
Ducato Maxi -98
Ja muistetaan myös se seuraavan päivän krapulakänni. Odotetaan vaan riittävästi siitä aamuyön juhlinnasta. Sitten kun on kovan päänsäryn jälkeen nukuttu kunnon kymmenentunnin päiväunet, alkaa ehkä olla jo turvallista liikkua. 
Hyvää jussia myös täältä.
(Hei mun päivä! Jee!)

Hyvää jussia myös täältä.
(Hei mun päivä! Jee!)
jussi
Saab 9³X -10 #2508
OG 900 Cab -87
Saab 9³X -10 #2508
OG 900 Cab -87
Re: Hyvää vappua (hik)

Viimeksi muokannut ng900aero, Pe Kesä 24, 2005 12:13. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Saab 9-3 SC TTiD -08
Saab 9-3 Cabrio 1.8t -06
Ducato Maxi -98
Saab 9-3 Cabrio 1.8t -06
Ducato Maxi -98
Hyvää juhannusta vaan kaikille, itse kärsimättömänä odotan juomien kylmenemistä, lämmintä olutta / lonkeroa en juo, nyt on alkoholit, kylmäkallet ja jääpalapussit sulassa sovussa viilenemässä.
Vielä kun tietäisi mihin olen suuntaamassa, kaipa sitä 30km säteellä kotipihasta tulee seikkailtua, pitänee heittää coupen perään fillari mukaan
Vielä kun tietäisi mihin olen suuntaamassa, kaipa sitä 30km säteellä kotipihasta tulee seikkailtua, pitänee heittää coupen perään fillari mukaan

David Brown 990 '62 - Yleiskone
Tunturi CX700 - Työmatkakulkine
MB W203 '04 200 CDI
Tunturi CX700 - Työmatkakulkine
MB W203 '04 200 CDI
Kuten myös, tälläkertaa jo hieman vanhempana ja viisaampana(?) jätän minä ainakin nuo kokot muiden tehtäväksi, eikä kuten n.15 vuotta sitten.. ajettiin traktorilla niittokoneen kera ranteenpaksuista lepikkoa nurin, kiskottiin uppotukki raqnnalle samaisella maataloustyökalulla, yritettiin sytyttää tankillisella moottorisahan bensiiniä(moottorisahoineen)... ja kun ei saatu syttymään niin minäpoika sotkeennuin poispäin matkalla paimenlanka-aitaan enkä päässyt itse irti, huusin kuin elukka ja sätkin kuin epileptikko..Vesa Pohjalainen kirjoitti:
Mutta mukavaa juhannusta kuitenkin, elekää polttaa ittiänne kokossa
koko kokkoko kokoon kootaan

Seuraavana päivänä tuhoja tutkiessa todettiin, että onneksi ei saatu syttymään.. se kokko oli kasattu uimarannan pukukoppia vasten!

90i -85(VA), 900S -90(KA), 9000i -87(VA), 9000turbo -86(??), Lada 1300S -80(PR)
-
- "Aero"
Myrkky kirjoitti: Kuten myös, tälläkertaa jo hieman vanhempana ja viisaampana(?) jätän minä ainakin nuo kokot muiden tehtäväksi, eikä kuten n.15 vuotta sitten.. ajettiin traktorilla niittokoneen kera ranteenpaksuista lepikkoa nurin, kiskottiin uppotukki raqnnalle samaisella maataloustyökalulla, yritettiin sytyttää tankillisella moottorisahan bensiiniä(moottorisahoineen)... ja kun ei saatu syttymään niin minäpoika sotkeennuin poispäin matkalla paimenlanka-aitaan enkä päässyt itse irti, huusin kuin elukka ja sätkin kuin epileptikko..![]()
Seuraavana päivänä tuhoja tutkiessa todettiin, että onneksi ei saatu syttymään.. se kokko oli kasattu uimarannan pukukoppia vasten!![]()
![]()

R51 -10, Movano -11, Transit -12, Jumper -08
Sitähän sattuu (kaikkea itse kullekin) Ja hyvvää jussia myös etelä karjalaan.Myrkky kirjoitti:Kuten myös, tälläkertaa jo hieman vanhempana ja viisaampana(?) jätän minä ainakin nuo kokot muiden tehtäväksi, eikä kuten n.15 vuotta sitten.. ajettiin traktorilla niittokoneen kera ranteenpaksuista lepikkoa nurin, kiskottiin uppotukki raqnnalle samaisella maataloustyökalulla, yritettiin sytyttää tankillisella moottorisahan bensiiniä(moottorisahoineen)... ja kun ei saatu syttymään niin minäpoika sotkeennuin poispäin matkalla paimenlanka-aitaan enkä päässyt itse irti, huusin kuin elukka ja sätkin kuin epileptikko..Vesa Pohjalainen kirjoitti:
Mutta mukavaa juhannusta kuitenkin, elekää polttaa ittiänne kokossa
koko kokkoko kokoon kootaan![]()
Seuraavana päivänä tuhoja tutkiessa todettiin, että onneksi ei saatu syttymään.. se kokko oli kasattu uimarannan pukukoppia vasten!![]()
![]()
-
- "Hölösuu"
Mityä? Vieläkö on jossain viinaqa juomatta? Siihen tulee muutos!! Nimimerkjillä mitään en oo ottanu

Peeäs: Hyvät Jussit, tuskin nussit!!

Peeäs: Hyvät Jussit, tuskin nussit!!
-A6 Avant 2,7T Biturbo Q -01 TipTr, status: ajokiellossa.
-Luottopeli Audin porsiessa: Pösö 307 1.6 -03 ja pihakoristeena Saab 900 T8 5D -84
-Sähkövatkain model Y -24
-A6 Avant 2,7T Biturbo Q -01 TipTr, status: ajokiellossa.
-Luottopeli Audin porsiessa: Pösö 307 1.6 -03 ja pihakoristeena Saab 900 T8 5D -84