Hyvää vappua (hik)

Kaikki autoiluun liittymätön, mutta muuten HYÖDYLLINEN keskustelu.
Sana on MELKEIN vapaa.
Reetu

Viesti Kirjoittaja Reetu »

Hienoa et rupes toimiin :lol:
ng900aero
"Saabisti"

Re: Hyvää vappua (hik)

Viesti Kirjoittaja ng900aero »

ecopower kirjoitti:
ng900aero kirjoitti:Kaikille, vai pääsiäinenkö nyt oli :oops:

Epäilyttää toi SIIDERIN otto taito tai siite olisko almanakka menneiltä vuosikymmeniltä! :wink:

MUTTA MONESTI YKS(kin) on liikaa! :P
:D Heh, illan saldo: 4 keskiolutta (0.33) eli mäyris jäi yli puolenvälin = melkein tyhjä :lol:
Mutta eihän vielä ole juhannus :wink:
Mitäs vikaa muka tos mun HYY:n kalenterissa on, vm 1994 (uudempaan en ikuna vaihda, ollut mukana alusta asti)?
Mutta tätä asiaa ei ikinä jankuteta tarpeeksi kerran porukan (siis yleensä autoilijoiden, en viittaa palstalaisiin) kaaliin ei mene:
Kännissä ei sitten ajeta metriäkään, ei edes siellä halvatun mökkitiellä, jos on niin kova jano niin paikallinen taksikuski osailee järjestää juotavaa, nm. kokemusta on :wink:
Ja samperi vie sitten yksikään tämän palstan lukijoista EI ajele kännissä, niin helvatun nuijia täällä ei saa olla, AAMEN :!:
Hauskaa jussia jokaikiselle :!:
Saab 9-3 SC TTiD -08
Saab 9-3 Cabrio 1.8t -06
Ducato Maxi -98
MtSound
"Viggen"

Viesti Kirjoittaja MtSound »

Ja muistetaan myös se seuraavan päivän krapulakänni. Odotetaan vaan riittävästi siitä aamuyön juhlinnasta. Sitten kun on kovan päänsäryn jälkeen nukuttu kunnon kymmenentunnin päiväunet, alkaa ehkä olla jo turvallista liikkua. :D

Hyvää jussia myös täältä.
(Hei mun päivä! Jee!)
jussi
Saab 9³X -10 #2508
OG 900 Cab -87
ng900aero
"Saabisti"

Re: Hyvää vappua (hik)

Viesti Kirjoittaja ng900aero »

:)
Viimeksi muokannut ng900aero, Pe Kesä 24, 2005 12:13. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Saab 9-3 SC TTiD -08
Saab 9-3 Cabrio 1.8t -06
Ducato Maxi -98
lefa42
"Saabisti"
Viesti:

Viesti Kirjoittaja lefa42 »

Hyvää juhannusta vaan kaikille, itse kärsimättömänä odotan juomien kylmenemistä, lämmintä olutta / lonkeroa en juo, nyt on alkoholit, kylmäkallet ja jääpalapussit sulassa sovussa viilenemässä.

Vielä kun tietäisi mihin olen suuntaamassa, kaipa sitä 30km säteellä kotipihasta tulee seikkailtua, pitänee heittää coupen perään fillari mukaan :)
David Brown 990 '62 - Yleiskone
Tunturi CX700 - Työmatkakulkine
MB W203 '04 200 CDI
gls
"Hölösuu"

Viesti Kirjoittaja gls »

nyt on jo juhannus kunnolla käynnissä, aamusta asti! nyt täytyy lähteä pesemään tuo tuplis juhannus kuntoon ja sitten juhlimaan! :D
99 LE CombiCoupe Turbo '75
99 LEA '74
99 Petro Turbo '80
Myrkky
luonnevammamouho

Viesti Kirjoittaja Myrkky »

Vesa Pohjalainen kirjoitti:

Mutta mukavaa juhannusta kuitenkin, elekää polttaa ittiänne kokossa

koko kokkoko kokoon kootaan :lol:
Kuten myös, tälläkertaa jo hieman vanhempana ja viisaampana(?) jätän minä ainakin nuo kokot muiden tehtäväksi, eikä kuten n.15 vuotta sitten.. ajettiin traktorilla niittokoneen kera ranteenpaksuista lepikkoa nurin, kiskottiin uppotukki raqnnalle samaisella maataloustyökalulla, yritettiin sytyttää tankillisella moottorisahan bensiiniä(moottorisahoineen)... ja kun ei saatu syttymään niin minäpoika sotkeennuin poispäin matkalla paimenlanka-aitaan enkä päässyt itse irti, huusin kuin elukka ja sätkin kuin epileptikko.. :oops:

Seuraavana päivänä tuhoja tutkiessa todettiin, että onneksi ei saatu syttymään.. se kokko oli kasattu uimarannan pukukoppia vasten! :oops: :oops: :oops:
90i -85(VA), 900S -90(KA), 9000i -87(VA), 9000turbo -86(??), Lada 1300S -80(PR)
make206
"Viggen"

Viesti Kirjoittaja make206 »

Jusseja vaan kaikille.
Itse olen tulevan yön töissä niin kuin edellisenkin.
koppsa
"Aero"

Viesti Kirjoittaja koppsa »

Myrkky kirjoitti: Kuten myös, tälläkertaa jo hieman vanhempana ja viisaampana(?) jätän minä ainakin nuo kokot muiden tehtäväksi, eikä kuten n.15 vuotta sitten.. ajettiin traktorilla niittokoneen kera ranteenpaksuista lepikkoa nurin, kiskottiin uppotukki raqnnalle samaisella maataloustyökalulla, yritettiin sytyttää tankillisella moottorisahan bensiiniä(moottorisahoineen)... ja kun ei saatu syttymään niin minäpoika sotkeennuin poispäin matkalla paimenlanka-aitaan enkä päässyt itse irti, huusin kuin elukka ja sätkin kuin epileptikko.. :oops:

Seuraavana päivänä tuhoja tutkiessa todettiin, että onneksi ei saatu syttymään.. se kokko oli kasattu uimarannan pukukoppia vasten! :oops: :oops: :oops:
8O :) :D :lol:
R51 -10, Movano -11, Transit -12, Jumper -08
Kurko
"Hölösuu"

Viesti Kirjoittaja Kurko »

Myrkky kirjoitti:
Vesa Pohjalainen kirjoitti:

Mutta mukavaa juhannusta kuitenkin, elekää polttaa ittiänne kokossa

koko kokkoko kokoon kootaan :lol:
Kuten myös, tälläkertaa jo hieman vanhempana ja viisaampana(?) jätän minä ainakin nuo kokot muiden tehtäväksi, eikä kuten n.15 vuotta sitten.. ajettiin traktorilla niittokoneen kera ranteenpaksuista lepikkoa nurin, kiskottiin uppotukki raqnnalle samaisella maataloustyökalulla, yritettiin sytyttää tankillisella moottorisahan bensiiniä(moottorisahoineen)... ja kun ei saatu syttymään niin minäpoika sotkeennuin poispäin matkalla paimenlanka-aitaan enkä päässyt itse irti, huusin kuin elukka ja sätkin kuin epileptikko.. :oops:

Sitähän sattuu (kaikkea itse kullekin) Ja hyvvää jussia myös etelä karjalaan.
Reetu

Viesti Kirjoittaja Reetu »

No nyt se sopuli tuli meille, kuuluu nimittäin toi Psihhhh, nyt täälläkin. :lol:
V.J.S
"Hölösuu"

Viesti Kirjoittaja V.J.S »

Mityä? Vieläkö on jossain viinaqa juomatta? Siihen tulee muutos!! Nimimerkjillä mitään en oo ottanu :oops: :D

Peeäs: Hyvät Jussit, tuskin nussit!!
-A6 Avant 2,7T Biturbo Q -01 TipTr, status: ajokiellossa.
-Luottopeli Audin porsiessa: Pösö 307 1.6 -03 ja pihakoristeena Saab 900 T8 5D -84
Vastaa Viestiin