Moottoritie... Klaukkala---Nurmijärvi
-
- "Aero"
Moottoritie... Klaukkala---Nurmijärvi
Kuka mut ohitti ke 29.6 iltapäivällä? Menit ohi peukalo pystyssä ja käännyit Nurmijärvelle.....Oli muuten sun 9-5 aika härskin näköinen taustapeilistä katsottuna.......
Menee vähän off-topiciksi, mut mä näin sun tyylikkään avon vastaantulijoiden kaistalla
. Ite ajelin mustalla 9-5:lla sua vastaan ohituskaistalla.
Taas oli mielenkiintoisia kuskeja liikkeellä. Yks Opel Vectra melkein puski Volvon pois tieltään ohituskaistalla, kun ensin piti kilometrin minimaalista turvaväliä Volvon puskurissa noin 140km/h vauhdissa. Yritti jopa koukkaa vasemmalta pientareen kautta ohi, kun Volvo ei mennyt tarpeeksi ripeästi pois alta. Kauheaa katottavaa
. Sit iski sadekuuro ja Opel siirtyi matelemaan toiselle kaistalle liekö huonot renkaat. Ajoin ohi ja kuskina n. 40-vuotias nainen ja vieressä 10-vuotias lapsi pelkääjän paikalla. Sadekuuron lakatessa niin ei aikaakaan kun Opel oli mun persauksissa kiinni samalla taktiikalla. Annoin suosiolla tietä, vaikka olisi mieli tehnyt toimia toisinkin, mut onneks järki voitti.

Taas oli mielenkiintoisia kuskeja liikkeellä. Yks Opel Vectra melkein puski Volvon pois tieltään ohituskaistalla, kun ensin piti kilometrin minimaalista turvaväliä Volvon puskurissa noin 140km/h vauhdissa. Yritti jopa koukkaa vasemmalta pientareen kautta ohi, kun Volvo ei mennyt tarpeeksi ripeästi pois alta. Kauheaa katottavaa

-
- "Aero"
Joo kyllä siellä kaikenlaisia ''ajosuorituksia'' näkee päivittäin.....Mä ajan siellä melkein päivittäin ja jos perjantaina on aamuvuoro niin omien hermojen säästämiseksi kotiin ajetaan yleensä vanhaa kolmostietäHirschman kirjoitti:Menee vähän off-topiciksi, mut mä näin sun tyylikkään avon vastaantulijoiden kaistalla. Ite ajelin mustalla 9-5:lla sua vastaan ohituskaistalla.
Taas oli mielenkiintoisia kuskeja liikkeellä. Yks Opel Vectra melkein puski Volvon pois tieltään ohituskaistalla, kun ensin piti kilometrin minimaalista turvaväliä Volvon puskurissa noin 140km/h vauhdissa. Yritti jopa koukkaa vasemmalta pientareen kautta ohi, kun Volvo ei mennyt tarpeeksi ripeästi pois alta. Kauheaa katottavaa. Sit iski sadekuuro ja Opel siirtyi matelemaan toiselle kaistalle liekö huonot renkaat. Ajoin ohi ja kuskina n. 40-vuotias nainen ja vieressä 10-vuotias lapsi pelkääjän paikalla. Sadekuuron lakatessa niin ei aikaakaan kun Opel oli mun persauksissa kiinni samalla taktiikalla. Annoin suosiolla tietä, vaikka olisi mieli tehnyt toimia toisinkin, mut onneks järki voitti.

On se ''mökkiläisten'' ajelu vaan kauheeta katseltavaa

-
- "Ruisku"