Moottoritie... Klaukkala---Nurmijärvi

Näitkö tien päällä toisen Saabin, josta haluat tietää enemmän. Kysy täällä.
Vastaa Viestiin
janski
"Aero"

Moottoritie... Klaukkala---Nurmijärvi

Viesti Kirjoittaja janski »

Kuka mut ohitti ke 29.6 iltapäivällä? Menit ohi peukalo pystyssä ja käännyit Nurmijärvelle.....Oli muuten sun 9-5 aika härskin näköinen taustapeilistä katsottuna.......
Hirschman
Matalapaineturbo

Viesti Kirjoittaja Hirschman »

Menee vähän off-topiciksi, mut mä näin sun tyylikkään avon vastaantulijoiden kaistalla :D . Ite ajelin mustalla 9-5:lla sua vastaan ohituskaistalla.

Taas oli mielenkiintoisia kuskeja liikkeellä. Yks Opel Vectra melkein puski Volvon pois tieltään ohituskaistalla, kun ensin piti kilometrin minimaalista turvaväliä Volvon puskurissa noin 140km/h vauhdissa. Yritti jopa koukkaa vasemmalta pientareen kautta ohi, kun Volvo ei mennyt tarpeeksi ripeästi pois alta. Kauheaa katottavaa :evil: . Sit iski sadekuuro ja Opel siirtyi matelemaan toiselle kaistalle liekö huonot renkaat. Ajoin ohi ja kuskina n. 40-vuotias nainen ja vieressä 10-vuotias lapsi pelkääjän paikalla. Sadekuuron lakatessa niin ei aikaakaan kun Opel oli mun persauksissa kiinni samalla taktiikalla. Annoin suosiolla tietä, vaikka olisi mieli tehnyt toimia toisinkin, mut onneks järki voitti.
janski
"Aero"

Hirschman kirjoitti:Menee vähän off-topiciksi, mut mä näin sun tyylikkään avon vastaantulijoiden kaistalla :D . Ite ajelin mustalla 9-5:lla sua vastaan ohituskaistalla.

Taas oli mielenkiintoisia kuskeja liikkeellä. Yks Opel Vectra melkein puski Volvon pois tieltään ohituskaistalla, kun ensin piti kilometrin minimaalista turvaväliä Volvon puskurissa noin 140km/h vauhdissa. Yritti jopa koukkaa vasemmalta pientareen kautta ohi, kun Volvo ei mennyt tarpeeksi ripeästi pois alta. Kauheaa katottavaa :evil: . Sit iski sadekuuro ja Opel siirtyi matelemaan toiselle kaistalle liekö huonot renkaat. Ajoin ohi ja kuskina n. 40-vuotias nainen ja vieressä 10-vuotias lapsi pelkääjän paikalla. Sadekuuron lakatessa niin ei aikaakaan kun Opel oli mun persauksissa kiinni samalla taktiikalla. Annoin suosiolla tietä, vaikka olisi mieli tehnyt toimia toisinkin, mut onneks järki voitti.
Joo kyllä siellä kaikenlaisia ''ajosuorituksia'' näkee päivittäin.....Mä ajan siellä melkein päivittäin ja jos perjantaina on aamuvuoro niin omien hermojen säästämiseksi kotiin ajetaan yleensä vanhaa kolmostietä :lol:

On se ''mökkiläisten'' ajelu vaan kauheeta katseltavaa 8O
saab900turbo
"Ruisku"

Viesti Kirjoittaja saab900turbo »

Meikäläinen se oli. helvatun hyvän näkönen og sulla 8)
Jarru on vauhdin surma!
janski
"Aero"

saab900turbo kirjoitti:Meikäläinen se oli. helvatun hyvän näkönen og sulla 8)

Kiitti....ei sun ''ysifemmakaan'' ruma ole..... :lol:
Vastaa Viestiin