ng900aero kirjoitti:
Ja sehän siinä parasta onkin ettei Fairy vie vahaa, jokainen kokeilkoon itse.
Edit: mä olenkin aina ihmetellyt miksi autoja pitää vahata niin usein = vääränlaiset pesuaineet, 4-5 kertaa vuodessa vahaa päälle ja kiiltää kuin uusi.
Fairy vie vahat ja kaikki pinnasta jolloin pinta jää ilman suojaa. Eli käyttäkä tätä ihmeainetta vain jos haluatte pinnasta poistaa vahan ja rasvan.
Mut pesut kannattaa tehdä sillä pesuaineella joka on tehty vahalle jota käytit. Eli Auto Glym omalla tuotteella jos olet vahannut auton ko tuotteilla. Parhaan tuloksen saa kun käyttää saman valmistajan tuotteita. Zainot zainoina, Korrekit korrekkeina jne...
Liuottimien käytössä olkaa tarkkoina ettei se pääse kuivumaan pintaan. Tulee muuten inhottavia läikkiä joita ei tahdo saadapois. Sama koskee kuivunutta pesuainetta ja ihan kuivuneita vesipisaroita. Mustassa autossa kun näkee kaiken.
Hyvin hoidettu maalipinta tuo jälleenmyyntiarvoa jonka huomasimme kun veljeni myi autoaan ilman vahaa ja vahattuna. Vahattuna autosta tuli toista tonnia enemmän rahaa. Ostaja oli tyytyväinen ja samoin myyjä. Jossain päin Suomen on nyt todella kiiltävä Opel omistajansa ilona
EDIT: Se miksi minä puhun juuri Fairystä johtuu siitä että se on toiminut eteenkin Zainon kanssa hyvin ja AG:kin