Minun mielestä kyseessä on sama boksi sekä T8:ssa, että T16:sta (25 pinnisenä).
Täällä kytkentäkaaviossa (
http://www.900aero.com/images/tech/apcu1_4.jpg ) noin keskivaiheilla on potikka K, jolla tuo nakutus anturin kynnystaso säädetään. Samoin siellä on potikka P, jolla imusarjan maksimipaine saadaan säädettyä. T8 imusarjan paineanturin mittaama maksimipaine oli alle 1 bar ja t16:sta se vuosimallista riippuen oli säädetty siihen yhden barin tietämille.
Vuosimallikohtaiset potikan arvot löytyy
http://www.900aero.com "APC theory" osiosta (tai sitten APC modifying).
Jos epäilet tuota erilaista nakutus "tresholdia", niin ehkäpä voit mitata yleismittarilla kaverin saapista K potikan asennon ja säätää omasi samaan. Toinen vaihtoehto on katsoa oikea arvo tuolta 900aero.com sivuston taulukosta. 89-93 nuo potikan asennot on tuon taulukon mukaan vaihdelleet vuosimallikohtaisesti (ovatkohan tehtaalla säätäneet kuhunkin autoon erikseen tuon potikan arvon? Muutenkai potikan tilalla olisi kiinteät vastukset, ellei se olisi tarkoitettu tuotantoporukan säädettäväksi?).. vm.86 T8:ssa näyttäisi nakutuspotikka olevan tismalleen samalla arvolla, kuin vm. 88 T16... Mikähän sitten ikinä onkaan se oikea nakutus tresholdi juuri sinun moottorille

Koska boksit muuten on samanlaisia ja ja jokatapauksessa jokainen potikka on vuosimallista riippuen vähän eri asetuksilla, niin ei varmaan kannata lähteä T16 boksia etsimään.
Noilla sivustoilla on muutenkin hyvät ohjeet, jotka kannattaa lukea läpi.