pulkkane kirjoitti:
Niinpä, vähän se tuntui hypyltä pimeään kun hiljan ostin vähän ajetun MY2001 Griffinin. Auto vaan tuntuu ja näyttää hyvältä. Toivon että vaikutelma säilyy, eikä suurempaa "asiaankuulumatonta" remppaa tule eteen. Toisaalta, mahdollinen remontti ei tunnu etukäteen ajateltuna edes kirvelevän, auto on sen väärti. Saabismi on paitsi sairaus myös seikkailu.
Niin onhan tuo opelin kutonen iankaikkisen vanha konstruktio, eli saattaa olla kestävä, eikös se ole ihan hyvän koneen maineessa Opel-piireissä?
Onko konehuoneessa tosiaan niin vähän tilaa ettei olisi mahdollista rakentaa 6->1 pakosarjaa tai sitten laittaa tuplaturboa?
Mitenkä mahtaa vaikuttaa tuo toisen puolen kovempi pakovastus koneen kestävyyteen, ja kun tuolla pienellä turbolla on ilmeisesti haettu vain isompaa vääntöä niin onko tuossa edes laskettu puristuksia verrattuna vapariin?