Unelma Saabeja kaupan...
- jariha
- "Team Ylläpito"
- Viesti:
Unelma Saabeja kaupan...
Nostan tästä oman topicin, ettei keskustelu villiinny tuolla myyntipalstalla häiriten liikaa muita. Sen halusin sanoa, että nyt on kaksi todella kaunista Saabia kaupan...
1) Saab 900 Aero: Tämän auton kuvat nähtyäni muuttui kauneuskäsitys täysin ja olen häkeltynyt NG900:n muodoista. Kaunein Saab minun silmissäni.
2) Saab 9000 Aero: Tässä on auto kaikilla herkuilla (takaovet ja kaikki) ja vieläpä värillä, joka miellyttää silmääni kaikkein eniten. Olen aivan sanaton tuon auton kauneuden edessä.
Nyt tekis mieli vaihtaa molemmat autot kerralla, mutta mutta... passaan vielä. Olenhan tyytyväinen vanhoihin Saabeihini.
Nostin tämän topicin pystyyn kehuakseni näitä kahta, mutta en pistä pahakseni, jos täällä hehkutetaan muitakin myytäviä autoja (sen sijaan, että keskustelu käytäisiin myyntipalstalla).
1) Saab 900 Aero: Tämän auton kuvat nähtyäni muuttui kauneuskäsitys täysin ja olen häkeltynyt NG900:n muodoista. Kaunein Saab minun silmissäni.
2) Saab 9000 Aero: Tässä on auto kaikilla herkuilla (takaovet ja kaikki) ja vieläpä värillä, joka miellyttää silmääni kaikkein eniten. Olen aivan sanaton tuon auton kauneuden edessä.
Nyt tekis mieli vaihtaa molemmat autot kerralla, mutta mutta... passaan vielä. Olenhan tyytyväinen vanhoihin Saabeihini.
Nostin tämän topicin pystyyn kehuakseni näitä kahta, mutta en pistä pahakseni, jos täällä hehkutetaan muitakin myytäviä autoja (sen sijaan, että keskustelu käytäisiin myyntipalstalla).
#1851 Jari Haverinen :: Saab 99 GL Super '76 :: Saab 9-3 SE TurboJubilee '01
instagram.com/autoileva_veijari
instagram.com/autoileva_veijari
Aeroja..ah
Nuo ovat hienoja autoja, ja kyllähän mieli tekisi..oikeastaan kumpaakin. Käytössä vain on og900 Aero ja sekin on kiva vekotin ajaa. Käteistilanne vain vaatisi Aeroni hävittämistä, jos lainaa ei halua ottaa ja tämä itse asiassa estää melkein kaiken vähänkään hauskemaan kaluston katselemista. Toki kaikkea uutta haluaisi päästä kokeilemaan, mutta ehkä vielä vuosi säästämistä niin saisi tarpeeksi käteistä kasaan, että ei tarvitsisi tyrkyttää myyjäparoille kaikenmaailman vanhoja Aeroja..
Tuon ng900 Aeron hinnalla saisi uudempia Fiat Bravoja ja Ford Focuksia, mutta ovatko ne sama asia? Ehei.. nyt taitaisi olla kohtuu hyvä hetki hankkia ns. kulkurautaa, jos vain olisi sitä pätäkkää!

Tuon ng900 Aeron hinnalla saisi uudempia Fiat Bravoja ja Ford Focuksia, mutta ovatko ne sama asia? Ehei.. nyt taitaisi olla kohtuu hyvä hetki hankkia ns. kulkurautaa, jos vain olisi sitä pätäkkää!
Re: Unelma Saabeja kaupan...
jariha kirjoitti:Nostan tästä oman topicin, ettei keskustelu villiinny tuolla myyntipalstalla häiriten liikaa muita. Sen halusin sanoa, että nyt on kaksi todella kaunista Saabia kaupan...

Otti todella lujaa päähän lukea niitä ainaisia opel-juttuja kun mitä tahansa puhuttiin ng900:sta, ja ikäänkuin 9-3 olisi sitten jotenkin enemmän Saab? Pikemminkin päinvastoin sanoisin.
Ei häviä ulkonäöllisesti yhtään 9-3:lle, mun silmään on paremman näköinen kevyine puskureineen, mutta makuasiaoista en kiistele.
Saab 9-3 SC TTiD -08
Saab 9-3 Cabrio 1.8t -06
Ducato Maxi -98
Saab 9-3 Cabrio 1.8t -06
Ducato Maxi -98
Katos-katos..
Ei ehkä niin huono idea. Tännehän voi sitten paremmalla omatunnolla vastata, kun välillä en ole tiennyt uskaltaako sitä tehdä enää tuonne myyntipalstalle..
No, tuolla se Aero seisoo vielä pihassa, tälläkin hetkellä, sateessa..
No!
Eihän vettä tee Saabille pahaa (huuhtelee vaan pölyt pois..), mutta nyt olisi kyllä jo sopiva aika jollekin ottaa tuon huolehdittavaksi. Selvä klubilaisen autohan tuo on, enkä tarvitsisi enää vastata kaikkiin vaihtoehdotuksiin muunmerkkisiin että:
Nein..!

No, tuolla se Aero seisoo vielä pihassa, tälläkin hetkellä, sateessa..

No!

Nein..!

Kehutaan sunkin autoa tasapuolisuuden nimissä 
On hiton hieno, ja upeilla varusteilla, kattoluukku ja kaikki, upea väri.. arvaa harmittaako kun menin ostamaan tuon mun romun Saksasta
Jo on maalimankirjat sekaisin jossei mene hienokuntoinen Aero kaupaksi 3-4K euroa alle markkinahintojen

On hiton hieno, ja upeilla varusteilla, kattoluukku ja kaikki, upea väri.. arvaa harmittaako kun menin ostamaan tuon mun romun Saksasta

Jo on maalimankirjat sekaisin jossei mene hienokuntoinen Aero kaupaksi 3-4K euroa alle markkinahintojen

Saab 9-3 SC TTiD -08
Saab 9-3 Cabrio 1.8t -06
Ducato Maxi -98
Saab 9-3 Cabrio 1.8t -06
Ducato Maxi -98
Kiitos ja kumarrus..
Niin, kyllä se näin on. Ja jos ruotsin markkinoita myös katsoo, niin nekään ei mielestäni enää paina tämän arvoa alas koska on pikkuhiljaa (kuten aina syksyn/talven lähestyessä) kehittymässä samanlainen tilanne kuin vuosi sitten. Nimittäin ettei sieltäkään saa ainutta asiallista aero-tonnaria (lue: mahd.alkuperäinen ja ehjä) alle 70.000kruunua..

Niin, kyllä se näin on. Ja jos ruotsin markkinoita myös katsoo, niin nekään ei mielestäni enää paina tämän arvoa alas koska on pikkuhiljaa (kuten aina syksyn/talven lähestyessä) kehittymässä samanlainen tilanne kuin vuosi sitten. Nimittäin ettei sieltäkään saa ainutta asiallista aero-tonnaria (lue: mahd.alkuperäinen ja ehjä) alle 70.000kruunua..

Tuo 9000 aero olis houkutteleva jos en omistaisi jo yhtä tonnaria.
Niin rahalla saa ja hevosella pääsee.
Millä tavalla se GM on sorkkinut tota CS mallia?? Entä CD mallia? Jos kovinkaan paljon niin vien paalaamoon ja ostan pyöreä lamppu ladan -78.Siinä on sitä jotain.

Millä tavalla se GM on sorkkinut tota CS mallia?? Entä CD mallia? Jos kovinkaan paljon niin vien paalaamoon ja ostan pyöreä lamppu ladan -78.Siinä on sitä jotain.

Saab 9-5 Griffin -01, Saab 9-5 2.0t -06, Saab 9-5 1.9tids -08
-
- "Hirsch"
Juu, tietysti myisin mieluummin sellaiselle jonka kanssa muitakin yhteisiä näkemyksiä kuin SaapitPuistokemisti kirjoitti:Tri-Lo , jos toi sun saappis ois vielä keväällä myynnissä,tulisin kiljuen hakemaan pois...tulisin nyttenkin,mutku ei oo mania...

Vaihatko päikseen vanhaan datsuniin, saat tonnin väliäkin, saapin koneet kun ei kulemma kestä mut datsuni on kova koneeltaan
suunnilleen tollasia viestejä mä sain about 20, sit ehdoteltiin masentavia vaihtotarjouksia johonkin 1.8 boraan tonnin-parin välirahalla kun oli joku glx-malli tms, eli tehostaja ja erilaiset kangaspenkit, voi helvata
YÖK
Jos olisin sinä niin lopettaisin kaupustelun nyt heti, pitäisin pienen tauon ja sit uudestaan hintaan 11900, ja nettohinta 11. Mun mielestäni tuo 9ke muistuttaa lähinnä jonkin supermarketin sisäänostotarjousta tyyliin osta maitolitra 8 senttiä/litra.
Sua pännii sitten jälkeenpäin kun myit liian halvalla, ja et löydä samanlaista samaan rahaan mistään, aina ne on jotain romuja tai karvalakki-aeroja, mä en esimerkiksi ostaisi ikinä autoa jossa ei ole sekä acc, että kattoluukku, ja tietenkin etukyynärnoja, jne jne. Neekerimallit on erikseen ja niiden hintakin on ihan toinen, sekä uutena ja käytettynä

suunnilleen tollasia viestejä mä sain about 20, sit ehdoteltiin masentavia vaihtotarjouksia johonkin 1.8 boraan tonnin-parin välirahalla kun oli joku glx-malli tms, eli tehostaja ja erilaiset kangaspenkit, voi helvata

Jos olisin sinä niin lopettaisin kaupustelun nyt heti, pitäisin pienen tauon ja sit uudestaan hintaan 11900, ja nettohinta 11. Mun mielestäni tuo 9ke muistuttaa lähinnä jonkin supermarketin sisäänostotarjousta tyyliin osta maitolitra 8 senttiä/litra.
Sua pännii sitten jälkeenpäin kun myit liian halvalla, ja et löydä samanlaista samaan rahaan mistään, aina ne on jotain romuja tai karvalakki-aeroja, mä en esimerkiksi ostaisi ikinä autoa jossa ei ole sekä acc, että kattoluukku, ja tietenkin etukyynärnoja, jne jne. Neekerimallit on erikseen ja niiden hintakin on ihan toinen, sekä uutena ja käytettynä

Saab 9-3 SC TTiD -08
Saab 9-3 Cabrio 1.8t -06
Ducato Maxi -98
Saab 9-3 Cabrio 1.8t -06
Ducato Maxi -98
Tuossa on kanssa yksi hienoimmista saabeista! On se vaan aivan helv*tin hieno auto!
http://www.nettiauto.com/viewVehicle.php?id_car=276733

http://www.nettiauto.com/viewVehicle.php?id_car=276733
Turbo Saabs never die, they just run faster...
Omega 3000tic
Omega 3000tic