Minkä saabin ostais
Mä hautasin farkkuhaaveet asiaa tarkemmin puntaroituani, kolmekymppisenä asua pientaloalueella ja ajella farkulla tai tila-autolla, vaikuttaa turhan tutulta kun naapureita katselee, jeejeepeinu kirjoitti: Hitto kun on alkanut 9-5 farkku kiinnostamaan. Komennuksen jälkeen loppuu pakottava kahden auton tarve -> Jos möis molemmat autot pois vois "kunnolisen" saada? Toisaalta...

Pitäs ostaa urheiluauto

edit: Saboista ei kait löydy kuin sonetti?
Saab 9-3 SC TTiD -08
Saab 9-3 Cabrio 1.8t -06
Ducato Maxi -98
Saab 9-3 Cabrio 1.8t -06
Ducato Maxi -98
Tuolta kannattaa hakea sillointällöin ------> jos kunnostus kiinnostaa http://www.autovahinkokeskus.fi/
Nyt oli myynnissä muutama 9-5 ja yksi 9-3 nämä siis kokonaiset autot.
Nyt oli myynnissä muutama 9-5 ja yksi 9-3 nämä siis kokonaiset autot.
Jäsen 2762 "Jälleen palattu Saab kantaan"
No, jaa ehkä periaatteessa voisi.AP kirjoitti:Kyllä kai aero ja viggen luetaan urheiluautoiksiMacTurbo kirjoitti:Ei löydy kuin Sonett. Voi vaan olla hankala löytää.ng900aero kirjoitti: edit: Saboista ei kait löydy kuin sonetti?
Nimim. itsekin hieman harkinnut.
En kyllä itse ainakaan miellä niitä urheiluautoiksi. Vaikka räväköitä pelejä onkin, ei se mielestäni pelkästään riitä "urheiluauto" määritelmän täyttymiseen.

"Ihmiset, jotka luulevat tietävänsä kaiken, ärsyttävät meitä, jotka tiedämme kaiken."
-
- "Hölösuu"
Siis vertaatko saapasta jo naapureiden avensikseen, lagunaan ja pögöttiinng900aero kirjoitti:
Mä hautasin farkkuhaaveet asiaa tarkemmin puntaroituani, kolmekymppisenä asua pientaloalueella ja ajella farkulla tai tila-autolla, vaikuttaa turhan tutulta kun naapureita katselee, jeejee![]()

Born to be wild, paitsi kotona
#2288 ex 9-3t -01,ex 9-5 2.0t Wagon -05 ex NG900S 2,3i Talladega -97
Nyt Volvo V70 D4 -15, varalla 206 pögötti. Saab edelleen haaveissa....
#2288 ex 9-3t -01,ex 9-5 2.0t Wagon -05 ex NG900S 2,3i Talladega -97
Nyt Volvo V70 D4 -15, varalla 206 pögötti. Saab edelleen haaveissa....