Kick Down vaijerista
- 9000CD23T
- "Team Ylläpito"
- Viestit: 7772
- Liittynyt: Pe Heinä 02, 2004 12:45
- Paikkakunta: ex Jyväskylän MLK
- Viesti:
Kick Down vaijerista
Olisko jollakin laittaa kick down vaijerista kuvia tänne.
Lähinnä se kaasuläppään tuleva pää.
( n.3mm vahva 90 asteen kulmaan väännetty rauta tappi )
Lähinnä se kaasuläppään tuleva pää.
( n.3mm vahva 90 asteen kulmaan väännetty rauta tappi )
900i-5D Combi Coupe-84*/900i-4D Sedan-86*/900i-4D Sedan-88*/9000CD 2.3T-91*/OG9³SE-01 RE85STG1
(*=ex) #2060#
(*=ex) #2060#
- 9000CD23T
- "Team Ylläpito"
- Viestit: 7772
- Liittynyt: Pe Heinä 02, 2004 12:45
- Paikkakunta: ex Jyväskylän MLK
- Viesti:
Hyvä kuva..mutta nyt tulee kysymys, mistä löydän tuon lätkän
mihin tuo vaijeri tulee kiinni tuohon kaasuläppään, sekä tuo vaijerin
kiinnike rauta johon tuo ulko vaippa on sidottu kahdella mutterilla kiinni.
Ongelma tuli kun ostin sen uuden vaihdelaatikon ja tässä laatikossa
on kuvan mukainen vaijeri, kun se entinen oli erinäköinen.
Tein ns.."pielavetisen" kiinnityksen.
Ja nyt vaijerin liikerata ei mielestäni ole ihan oikea.
mihin tuo vaijeri tulee kiinni tuohon kaasuläppään, sekä tuo vaijerin
kiinnike rauta johon tuo ulko vaippa on sidottu kahdella mutterilla kiinni.
Ongelma tuli kun ostin sen uuden vaihdelaatikon ja tässä laatikossa
on kuvan mukainen vaijeri, kun se entinen oli erinäköinen.
Tein ns.."pielavetisen" kiinnityksen.
Ja nyt vaijerin liikerata ei mielestäni ole ihan oikea.
900i-5D Combi Coupe-84*/900i-4D Sedan-86*/900i-4D Sedan-88*/9000CD 2.3T-91*/OG9³SE-01 RE85STG1
(*=ex) #2060#
(*=ex) #2060#
- 9000CD23T
- "Team Ylläpito"
- Viestit: 7772
- Liittynyt: Pe Heinä 02, 2004 12:45
- Paikkakunta: ex Jyväskylän MLK
- Viesti:
Jos sinulla on TCS niin luultavasti sieltä sen pitäisikin tulla.9000cst kirjoitti:Minulla vaijeri tulee horisontaalisessa kulmassa kaasuläppään, ei vertikaalisessa,onko tuotaki sitten muutettu eri vuosimalleissa...
900i-5D Combi Coupe-84*/900i-4D Sedan-86*/900i-4D Sedan-88*/9000CD 2.3T-91*/OG9³SE-01 RE85STG1
(*=ex) #2060#
(*=ex) #2060#
No ei helvetissä ole9000CD23T kirjoitti:Jos sinulla on TCS niin luultavasti sieltä sen pitäisikin tulla.9000cst kirjoitti:Minulla vaijeri tulee horisontaalisessa kulmassa kaasuläppään, ei vertikaalisessa,onko tuotaki sitten muutettu eri vuosimalleissa...

Saab 9000 CS 2.0t Aut. -98
Saab 9-5 Aero Man. -04
Saab 9-5 Aero Man. -04
MIkäs kone sulla on ja onko vakioKurko kirjoitti:No nyt on pienien kokeilujen jälkeen hyvän makuinen.![]()
Menee tasakaasulla nätisti ja hakee 70km/h vauhdista vielä kick-down:llia 2:sen ja rengas rupeaa valittamaan juuri sillei sopivasti.

-95 Xantia KA, jos nyt talven tällä ajelisi
-89 9000 CD Turbo Automaatti KA, Myyty 10/2006
-89 9000 CD Turbo Automaatti KA, Myyty 10/2006
No minulla ei vetele sutia ollenkaan ykkösellä eikä kakkosella kuivalla asfaltilla 195 nakeillaKurko kirjoitti:No nyt on pienien kokeilujen jälkeen hyvän makuinen.![]()
Menee tasakaasulla nätisti ja hakee 70km/h vauhdista vielä kick-down:llia 2:sen ja rengas rupeaa valittamaan juuri sillei sopivasti.

2:n nasahtaa KD:lla vielä 90 vauhdissa mutta yli 100 menee vaan 3:n...
Saab 9000 CS 2.0t Aut. -98
Saab 9-5 Aero Man. -04
Saab 9-5 Aero Man. -04
Toimii ihan samalla tavalla ja vaikka on pikkuisen ahtoja nostetty, niin ei 195 vielä valita9000cst kirjoitti:No minulla ei vetele sutia ollenkaan ykkösellä eikä kakkosella kuivalla asfaltilla 195 nakeillaKurko kirjoitti:No nyt on pienien kokeilujen jälkeen hyvän makuinen.![]()
Menee tasakaasulla nätisti ja hakee 70km/h vauhdista vielä kick-down:llia 2:sen ja rengas rupeaa valittamaan juuri sillei sopivasti., mitähän stageja sulla on paikallaa... ?
2:n nasahtaa KD:lla vielä 90 vauhdissa mutta yli 100 menee vaan 3:n...

Saabisti kolmannessa polvessa
900 Aero -87
Honda CBR 1100xx
900 Aero -87
Honda CBR 1100xx
Eipä tuo munkaan kulkine paikaltaan rupea tyhjää lyömään.
Lähtee paikaltaan, kuin lehmä makuultaan.
Vaan 30km/h tai 70km/h mittarissa ja lämä tiskiin, niin etukulmista kuuluu sellainen kiva narske/kitinä, kun tuo kumirinkula luistaa juuri sopivasti kuivalla asfaltilla.
Ikäänkuin TCS:llä ajaisi, vaikkei sellaista tohon ikinä tulekkaan.
On se tomaatti vaan hyvä peli.
Ei riko paikkoja edes noilla 1,5 paineilla. 

Lähtee paikaltaan, kuin lehmä makuultaan.

Vaan 30km/h tai 70km/h mittarissa ja lämä tiskiin, niin etukulmista kuuluu sellainen kiva narske/kitinä, kun tuo kumirinkula luistaa juuri sopivasti kuivalla asfaltilla.

On se tomaatti vaan hyvä peli.

