Ei vaikuttanut näköjään mitään. Yhtä tehoton kuin ennenkin. Niistä keskimmäisistä reijistä heitin koko alipainekellon ja sen läpän mitä ko. kello ohjaa hittoon.
Nyt pystyy kädellä koittaan reitin sieltä konepellin ritilästä puhaltimen "lapoihin" ja toisaalta siitä kolosta missä se puhallin on, on täysin suora reitti keskireikiin. Varmistettu on ja tosiaan sitä läppää ei edes ole siinä. Luulis että siitä keskireiästä tulis väkisinkin kunnolla ilmaa. Mistään ei tule paljon mitään ilmaa, ajoviima tuo enemmän sisään, kuin puhallin.
Onko kellään mitään hajua mihin ne tehot katoo? Ääni on puhaltimessa normaali, ja kyllä pyörii kaikilla kolmella teholla erinomaisesti, kun ottaa sen puhaltimen ulos sieltä kojelaudasta ja pitää kädessä.
