og900 madalluksesta juttua
- nalleolut
- "TosiSaabisti"
- Viestit: 24639
- Liittynyt: Ke Syys 10, 2003 19:21
- Paikkakunta: Satakunnan Lappi
og900 madalluksesta juttua
joskus oli juttua mutta en löytänyt mutta tässäpä kysymys!
laitettiin 3v sitten lesförssit satkuun eteen ja taakse! äsken tupakalla käydessäni huomasin että oliko joskus juttua että pitäis etujousen sisällä olevaa kumia lyhentää tai jotakin ? omassa mahtuu etusormi sine väliin eli jousilautasen ja sen kumin..eipä ole ennen tullut katseltua!
tuntuu vaan perkeleen kovalta tuo keula ei se pohjassa makaa mutta ottaa varmasti helposti töyssy tiellä....
tuossa kuva jos selventää asiaa
http://img61.imageshack.us/my.php?image=kumi0012xl.jpg
laitettiin 3v sitten lesförssit satkuun eteen ja taakse! äsken tupakalla käydessäni huomasin että oliko joskus juttua että pitäis etujousen sisällä olevaa kumia lyhentää tai jotakin ? omassa mahtuu etusormi sine väliin eli jousilautasen ja sen kumin..eipä ole ennen tullut katseltua!
tuntuu vaan perkeleen kovalta tuo keula ei se pohjassa makaa mutta ottaa varmasti helposti töyssy tiellä....
tuossa kuva jos selventää asiaa
http://img61.imageshack.us/my.php?image=kumi0012xl.jpg
#1171 klubin jäsen
leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä.
045-2698659
leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä.
045-2698659
Kylläpä sitä kumia kuuluisi lyhentää.
Muuten tosiaan viimeistään töyssyissä vastaa kumiin ja joustosta ei näin ole tietoakaan.
Ei muutaku rautasahalla tuosta välistä sahailet palan pois
Se kumi tosin on aika kovaa että siinä voi hetken joutua sahaileen.
Tietenki helpommin saa sahattua jos ottaa jousen pois.. mutta ite ruuvattavila puristimilla se on aika tuskaa.
Muuten tosiaan viimeistään töyssyissä vastaa kumiin ja joustosta ei näin ole tietoakaan.
Ei muutaku rautasahalla tuosta välistä sahailet palan pois

Se kumi tosin on aika kovaa että siinä voi hetken joutua sahaileen.
Tietenki helpommin saa sahattua jos ottaa jousen pois.. mutta ite ruuvattavila puristimilla se on aika tuskaa.
Vakioalustassahan tuo kumi toimii osana jousitusta. Sama hommeli 900:ssa, 99:ssä ja toki myös 90:ssä. Sillä on saatu keulaan ihan aito progressivinen jousitus. Ensin on pelkkä jousi, ja sitten kun keula painuu alemmas tulee kumi mukaan lisäjousena. Nyt kun madallat autoa, niin tuo kumi tulee liian aikaisin lisäjouseksi ja lopputuloksen jo tietääkin.
Tosi jäykkä.

# 1771 - Mikko Mertanen
9-5 2,3T a vector -04 (KA) (Biopower), Renault Zoe ze40 -17 (kehonsiirrin)
Toyota Corolla STW 1,3M -99 (opetuslupa-auto)
exät, 99cc B201Tbo ja 900i, 9-5 2,3t se -98, 9-3 2,0t a -01
9-5 2,3T a vector -04 (KA) (Biopower), Renault Zoe ze40 -17 (kehonsiirrin)
Toyota Corolla STW 1,3M -99 (opetuslupa-auto)
exät, 99cc B201Tbo ja 900i, 9-5 2,3t se -98, 9-3 2,0t a -01
Pohjaanlyöntikumi on pakko olla. En uskalla arvatakkaan, mitä tapahtuu, jos ajaa oikeasti joustovarat pohjaan ilman pohjaanlyöntikumeja.t8 kirjoitti:Voiskohan tuon kumin ottaa kokonaan pois? Vai onko jousi niin lyhyt, että pääsisi ulosjoustosa hyppäämään pois?

# 1771 - Mikko Mertanen
9-5 2,3T a vector -04 (KA) (Biopower), Renault Zoe ze40 -17 (kehonsiirrin)
Toyota Corolla STW 1,3M -99 (opetuslupa-auto)
exät, 99cc B201Tbo ja 900i, 9-5 2,3t se -98, 9-3 2,0t a -01
9-5 2,3T a vector -04 (KA) (Biopower), Renault Zoe ze40 -17 (kehonsiirrin)
Toyota Corolla STW 1,3M -99 (opetuslupa-auto)
exät, 99cc B201Tbo ja 900i, 9-5 2,3t se -98, 9-3 2,0t a -01