Nii, ja mitä lisää on tallageda malleissa?
Saabi-kuume vaivaa taas niin pahasti että kohta on tontun aika väistyä... (ellei sitten uudempaan tonttuun)
Meikäläista ihmetyttää myös tuo NG900:sten mallimerkinnät. Niitä oli 900, 900 S ja 900 SE. "Pelkkä" 900 oli tietysti kaikista huonoiten varusteltu ja olen jopa nähnyt yhden Talladega -mallin, joka oli pelkästään 900.Petter kirjoitti:Ainakin -96 mallissa SE:ssä oli erona S-malliin nahkapäällysteinen ratti, vaihdekeppi, lisävalot tms. Eli ei mitään kauhean merkittäviä eroja.
Onko kyseessä turbo? Muistaakseni turboihin tuli 1996 vakioksi korin värisen puskurit, tosin puskurien alareunat ja sivuhelmat olivat mustat.l150040 kirjoitti:Minun S-mallin saabissa on on korin väriset puskurit. Olleet sitä myös alunperinkinVoi tietenkin olla lisähintaan tilatutkin.
Ilmeisesti ei sitten suomessa? Mulla on brittiläinen saab diilerin kentish saabin mallivertailu lista, jossa nahat on listattu E malleissa vakiovarusteeksi. Muutenkin olen aina ymmärtänyt että E olis viimesen päälle varusteltu malli.Mimmi kirjoitti:Tontun E-varuetetasoon EI kuulu nahat, vaan ne ovat aina olleet lisävarusteena.