Siis ennen kuin se leikkaa kiinni tai kone kiehuu. Onko 9000:ssa jokin juoru tai pitääkö pumppu jotakin erityistä ääntä ennen simahtamista?
Kuluttaako kone vettä tms?
Lähinnä kiinnostaa vm 95-98 mallit, vai onko pumppu sama kuin vanhemmissakin?
Mitenkä havaitsee, että vesipumppu on tullut tiensä päähän?
-
- "Saabisti"
Jos jurnuttaa eikä edes vuoda on vaihdon aika .Pumpunlaakerit kun leikkaakiinni niin loppuu vedenkierto. Mulla kävi edellämainitusti ja kansi-pahvi paloi.Mittarit eivät ehtineet reagoimaan tapahtumaan.Valkoinen savu pölähti putkesta ja sammutin moottorin välittömästi , mutta vahinko oli jo tapahtunut.Pumppu ei ollut vuotanut ,jonkin aikaa oli jurnuttanut.
Elämä oli taas ihanan kallista...
Elämä oli taas ihanan kallista...
[quote="AnttiR"]. Mulla kävi edellämainitusti ja kansi-pahvi paloi.Mittarit eivät ehtineet reagoimaan tapahtumaan.Valkoinen savu pölähti putkesta ja sammutin moottorin välittömästi , mutta vahinko oli jo tapahtunut.quote]
Mulla taas kone keitti saabin ostopäivänä, mutta tiiviste ei ehtinyt mennä.
Sulake oli palanut, eikä lähtenyt letti pyörimään. Myöskään mittarit eivät näyttäneet ( lämpö- ja bensamittari ), oisko ne samalla sulakkeella...
Eipä kuitenkaan vaikuttanut ostopäätökseen

Mulla taas kone keitti saabin ostopäivänä, mutta tiiviste ei ehtinyt mennä.
Sulake oli palanut, eikä lähtenyt letti pyörimään. Myöskään mittarit eivät näyttäneet ( lämpö- ja bensamittari ), oisko ne samalla sulakkeella...
Eipä kuitenkaan vaikuttanut ostopäätökseen

# 2182
SAAB 9000 2,3 cs -95 SAAB 9-3 1,8t ( 2,0 ) 2004
SAAB 9000 2,3 cs -95 SAAB 9-3 1,8t ( 2,0 ) 2004