edellisellä meni lähes kaikki tosta, ja tyytyväinen olin kunnes ovet rupes häviämään.

No kahta en vaihda toinen on tomaatti tonnari ja toinen...

Eiköhän tuo kulutus ero matka-ajossa ole luokkaa desi sinne tai tänne (huolimattomalla vatkaajalla jopa tänne).Jope kirjoitti:2l/100km suurempi kulutus estää mua ostamasta automaattia.
Jossain naurettavissa asioissa sitä ihminen osaakin olla pihi, muuten tulee rahaa käytettyä vähän liiankin varomattomasti.
Ei missään ole ollut kuuden kympin rajoitusta niin pitkää matkaa että pääsisi kokeilemaan.Jope kirjoitti:Pääseekö automaatilla 6,5l kulutuksiin kasikympin vauhdissa?Kurko kirjoitti:Eiköhän tuo kulutus ero matka-ajossa ole luokkaa desi sinne tai tänne (huolimattomalla vatkaajalla jopa tänne).![]()
Ei minun automaatillani ainakaan, pienimmällä kulutuksella tankilliset on olleet 7,5 l/100 tai vähän alle, mutta en koskaan ole ajanut tankillista kahdeksaakymppiä.Jope kirjoitti:Pääseekö automaatilla 6,5l kulutuksiin kasikympin vauhdissa?
Tuskin pääsee manuaalillakaan paitsi hetkellisesti täysin tasaisella tiellä tai lievässä alamäessä.Jope kirjoitti:Pääseekö automaatilla 6,5l kulutuksiin kasikympin vauhdissa?Kurko kirjoitti:Eiköhän tuo kulutus ero matka-ajossa ole luokkaa desi sinne tai tänne (huolimattomalla vatkaajalla jopa tänne).![]()
Yksi juhannus olen körötellyt Turusta Kauhavalle jonossa ohittamatta ketään kertaakaan (siis nää jonot oli sellaisia, että ohituksesta ei olisi tullut kuin turhia kauhun hetkiä) ja keskinopeus oli varmasti jotain alle 80 (en muistanut sitä vilkaista). Kulutusmittari näytti 6,5 kun pääsimme perille.ng900aero kirjoitti:Tuskin pääsee manuaalillakaan paitsi hetkellisesti täysin tasaisella tiellä tai lievässä alamäessä.