musta 9-3

Ensimmäinen uuden ajan malli. Vuodet 1994-2003.
Vastaa Viestiin
KR
"Kaasari"

musta 9-3

Viesti Kirjoittaja KR »

nyt alkaa pahasti näyttämään siltä, että kohtapuoliin kaupat tehdään mustasta -01stä :D Muistelen lukeneeni jostain että Saabin käyttämä musta on ns. metalliväri?Tieto kiinnostaa vahan valinnan takia(pitäähän vahat olla valmiina kun auto saapuu pihaan.
Mikä on muuten mielestänne paras (hinta/laatu)vaha?
Hook
"Hölösuu"

Viesti Kirjoittaja Hook »

Itsellä Ng900T -94, Värinä 170, Eli normaali kiiltävä musta. En tiedä onko noihin "mustiin" tullut sitten viime vuosina noita metalliväri sekoituksia, mutta aitoja 170 mustia on ollut ainakin vielä vuoden 2000 tietämillä.

Itse olen tähän asti käyttänyt AutoGlymin vahaa, mutta olen vakavasti siirtymässä Zainon vahoihin, kun saan vaan aikaiseksi hommattua, kun ovat isot pojat noita kovasti kehuneet :)

Hook
ng900/9-3/9-5 purkuosia pyörimässä tallin nurkissa pk-seudulla. Entäpä onko tarvis Tech 2:lle tai T5/T7 (bio) päivityksille? Puuttuuko pixeleitä SID/ACCssä? YV:llä tavoittaa.
pade
"Hölösuu"
Viesti:

Viesti Kirjoittaja pade »

Suosittelen lämpimästi tutustumista Zaino autonhoitotuotteisiin. "Haku"-toiminnolla löytyy tästä foorumista jonkin verran juttua kyseisestä mönjästä.
Tämän lisäksi kannattaa käydä tsekkaamassa:
http://www.carwaxzaino.fi
http://www.zainostore.com

Mustan auton maalipinnan saa kiiltämään todella nätisti Zainon avulla. Kannattaa tsekkaa noilta sivuilta galleriat niin näkee esimerrkejä 8)
KR
"Kaasari"

Viesti Kirjoittaja KR »

Vai oliko se niin että väri on normaali musta,mutta pinta on lakattu? Eli käsitellään kuten metalliväriä
Kyynikko
"Kaasari"

Viesti Kirjoittaja Kyynikko »

Eiköhän se ole vakiona tuo lakka kaikissa 9-3:ssa. Minulla on erittäin karvalakkiversio yön sinisenä ja manuaalin mukaan siinäkin on seitsemän eri kerrosta pellin päällä. Kaksi päällimmäistä ovat lakkakerroksia.
Hook
"Hölösuu"

Viesti Kirjoittaja Hook »

Kyynikko kirjoitti:Eiköhän se ole vakiona tuo lakka kaikissa 9-3:ssa. Minulla on erittäin karvalakkiversio yön sinisenä ja manuaalin mukaan siinäkin on seitsemän eri kerrosta pellin päällä. Kaksi päällimmäistä ovat lakkakerroksia.
Niin. Autosi ei ole musta, vaan ilmeisimmin helmiäis tai metallinhohtoväri.. jossa on varmasti lakka.. Pitää selvitellä tota 170 värin koostumusta ja kysellä viisaammilta 8O

Hook
ng900/9-3/9-5 purkuosia pyörimässä tallin nurkissa pk-seudulla. Entäpä onko tarvis Tech 2:lle tai T5/T7 (bio) päivityksille? Puuttuuko pixeleitä SID/ACCssä? YV:llä tavoittaa.
pomppo
Matalapaineturbo

Viesti Kirjoittaja pomppo »

Eiköhän niissä kaikissa väreissä ollut tuohon aikaan lakka päällä riippumatta oliko metalli- vai tavallinen väri.
juhokare
"Hölösuu"

Viesti Kirjoittaja juhokare »

Minulla on musta ja se on helmiäisväri. Hyvin näyttää kiiltävän AutoGlymin jälkeen. :wink:

Paljonko maksaa Zainon perussetti?
Saab 9-3SS TTiD vm. 2008 & Mitsubishi L200 vm. 2016 & Landrover Defender Td5 vm. 2003
ng900aero
"Saabisti"

Viesti Kirjoittaja ng900aero »

Jatketaan vielä Zainolinjalla :wink:
Pade tai Potkis: minkälainen käsittelyproseduuri olisi optimaalisin 170-värikoodin omaavalle, harjapesujälkiselle Saballe?
Saab 9-3 SC TTiD -08
Saab 9-3 Cabrio 1.8t -06
Ducato Maxi -98
nerola
"Turbo"

Viesti Kirjoittaja nerola »

juhokare kirjoitti:Minulla on musta ja se on helmiäisväri. Hyvin näyttää kiiltävän AutoGlymin jälkeen. :wink:

Paljonko maksaa Zainon perussetti?
Zaino Start Pack 2

Tilaa kerralla peruspaketti jolla saat autosi loistamaan. Z-2 Pro on tarkoitettu lakatuille maalipinnoille (metallihohto).

Paketti sisältää:
Z-2 Pro vaha
Z-6 kiillon lisääjän
Z-7 pesuaineen
Z-18 ClayBarin
ZFX kuivumisen nopeuttajan
yhden vahaustyynyn.

Paino 1 630g
Hinta 130,00 eur

ihan hyvä hinta ,kun vielä ostaaZ-8 38€
8)
eki saabi 9-3s -00 2.0t
pade
"Hölösuu"
Viesti:

Viesti Kirjoittaja pade »

ng900aero kirjoitti:Jatketaan vielä Zainolinjalla :wink:
Pade tai Potkis: minkälainen käsittelyproseduuri olisi optimaalisin 170-värikoodin omaavalle, harjapesujälkiselle Saballe?
Jos maalipinnassa on paljon naarmuja ja pyörrejälkiä pelkkä Z-5 ei välttämättä riitä vaan myllytys on edessä ! Zainolta on äskettäin tullu uusi kevyesti hiova tökötti myllytykseen nimeltä Z-PC ( http://www.zainostore.com/Merchant2/mer ... Code=Zaino ). Ehkä Potkis voi kertoa jos ja millon kyseistä tököttiä on saatavillä täällä.
Nimenomaan tällanen cleaneri on kauan puuttunut Zainon valikoimasta mutta nyt vihdoin sellanen löytyy. Odotan mielenkiinnolla että pääsisi kokeilemaan tätä.

Mutta vastauksena kysymykseesi, tarvitset siis tuon peruspaketin ja sen lisäksi joko Z-5 (jos naarmut ovat hyvin pieniä) tai tuon uuden Z-PC:n tai vaikkapa molemmat.
Vastaa Viestiin