Onko kenelläkään muulla ollut vastaavanlaisia ongelmia 9-3 kanssa?
Moi!Tema75 kirjoitti:Olin katsomassa Neste-rallia kun syttyi moottorin kuva kojetauluun. Tyhjäkäyntiä ei ollut ollenkaan ennenkuin Limb Home järjestelmä meni päälle. Seuraavana maanantaina vikakoodin lukuun Järvenpäähän. Varsinaista vikaa ei löytynyt koodeista,mutta putsasivat kaasu läppä kotelon ja nollasivat vikakoodin. Pari päivää meni hyvin mutta sitten valo syttyi uudestaan.Nyt ei hukkaa enää kierroksia tyhjäkäynnillä vaan niitä on 2000 kierrosta parhaimmillaan tyhjäkäynnillä. Uudestaan Järvenpäähän jossa annettiin aika ensi viikolle.Työnjohtaja pelotteli jo kaasuläppä kotelon uusimisella, joka itsessään maksaa 1700€ + työt päälle![]()
Onko kenelläkään muulla ollut vastaavanlaisia ongelmia 9-3 kanssa?
Hmmm.. vaikuttaa kaasuläpän vialta. Mulla sammu auto kanssa kun seinään. Ja sen jälkeen syttyi moottorin vikavalo.Tema75 kirjoitti: Tänään vien auton pajalle laitettavaksi. Eiköhän se siitä selviä. Tänä aamuna tosin ilmaantui uusia "vikoja" sammui kesken ajon,mutta kun käytti virrat pois ja starttasi uudellen niin taas toimi???
Jep, näin mulle kävi. Step 1 katos. Selvisi vasta kun lähdin pihasta..Tema75 kirjoitti: Mulle se huoltomies sanoi että mun autoon ei voi ajaa uutta ohjelmaa koska siinä on se Step1 ohjelma,korjaus ohjelma kirjoittaa sen yli...
Tampereen Metroauto. Hinnassa ei ollut kuin osa, ei työtä. Voipi olla että sama remotti on vielä edessä.Tema75 kirjoitti: Missäs sulle on noin "halpa" hinta sanottu kotelolle?
Noista kalliimmista remonteista joutuu todennäköisesti vääntämään kättä, sillä liikkeellä ei varmaankaan ole haluja joutua maksumieheksi kyseisissä tapauksissa.Tema75 kirjoitti:No,niin vika siis on kaasuläpän kotelossa ja uusi kotelo maksaa 810€ + työt 202€.Lisäksi joutuivat tilaamaan osan Ruotsista joten auto on pajalla ainakin perjantaihin asti.
Nyt sitten väännetään automyyjän kanssa kättä siitä että kumpi maksaa remontin.