Jakopään ketjut - automaatti
-
- "Hölösuu"
- Viestit: 8096
- Liittynyt: Ti Heinä 15, 2003 06:09
- Paikkakunta: Ihmiskunnan kehto: Paippinen
Luulisinpa, en tiedä, että B234:t ENNEN Trionicia oli pitkällä lohkolla. Eli ei tuo eri hihna ilmastointikompuralle vielä kerro, että kumpi lohko ja kansi on kyseessä.
-Ville
-Sähkövatkain model Y -24
-A6 Avant 2,7T Biturbo Q -01 TipTr, status: ajokiellossa.
-Luottopeli Audin porsiessa: Pösö 307 1.6 -03 ja pihakoristeena Saab 900 T8 5D -84
-Sähkövatkain model Y -24
-A6 Avant 2,7T Biturbo Q -01 TipTr, status: ajokiellossa.
-Luottopeli Audin porsiessa: Pösö 307 1.6 -03 ja pihakoristeena Saab 900 T8 5D -84
Kyllä varmaan on yhdelläkin hihnalla, koska kaverin -91 TurboS on pitkälohko ja siinä on yhdellä hihnalla kaikki. Eikä varmasti ole vaihdettu konetta.
Matti
Matti
Keski-Pohjanmaan Kamariorkesteri
# 1988 = Matti Vanhamäki
# 1988 = Matti Vanhamäki
- 9000CD23T
- "Team Ylläpito"
- Viestit: 7771
- Liittynyt: Pe Heinä 02, 2004 12:45
- Paikkakunta: ex Jyväskylän MLK
- Viesti:
No niin EPC:tä on tutkittu ja lyhytlohkoisessa on mm..erilainen moottorin
kiinnike kuin pitkälohkoisessa.
Minulla on pitkälohkoinen yhdellä hihnalla.
Moottorin yläpuolella oleva kiinnike ( pitkittäistuki ) on erilainen lyhyt
lohkoisessa.
Lyhytlohkoisessa se kiinnike ei mene niin alas kuin pitkälohkoisessa.
Ja vetarin laakeri tuki on erilainen.
kiinnike kuin pitkälohkoisessa.
Minulla on pitkälohkoinen yhdellä hihnalla.
Moottorin yläpuolella oleva kiinnike ( pitkittäistuki ) on erilainen lyhyt
lohkoisessa.
Lyhytlohkoisessa se kiinnike ei mene niin alas kuin pitkälohkoisessa.
Ja vetarin laakeri tuki on erilainen.
900i-5D Combi Coupe-84*/900i-4D Sedan-86*/900i-4D Sedan-88*/9000CD 2.3T-91*/OG9³SE-01 RE85STG1
(*=ex) #2060#
(*=ex) #2060#
Ainakin siitä näkee onko pitkä vai lyhyt, jos jakopään päädyssä olevat kannenpultit on näkyvissä on kyseessä lyhyt "lohko". Pitkässä ne on siellä jakopään kopan sisäpuolella.
Minua kiinnostaiskin sopiiko kampiakseli tuosta pitkästä -> lyhyeen? Koska näyttäis että lohkot sinällään on saman mittasia ainoostaan jakopään osalla on mittaeroa?
V-M
Minua kiinnostaiskin sopiiko kampiakseli tuosta pitkästä -> lyhyeen? Koska näyttäis että lohkot sinällään on saman mittasia ainoostaan jakopään osalla on mittaeroa?
V-M
Peug 505 -85 Turbo Inj.+ Opel Manta A -70 + Saab 9000 CSE 2.3TA -94 + 9-5 AERO 2.3TSA -00
+ Maserati 3200 GTA -01 + Opel Insignia 2L turbo 4x4 -10 #2135
+ Maserati 3200 GTA -01 + Opel Insignia 2L turbo 4x4 -10 #2135
-
- "Viggen"
- Viestit: 502
- Liittynyt: Ma Kesä 13, 2005 08:52
- Paikkakunta: Turku
-
- "Hölösuu"
- Viestit: 8096
- Liittynyt: Ti Heinä 15, 2003 06:09
- Paikkakunta: Ihmiskunnan kehto: Paippinen
OnPeter Finn kirjoitti:Onko autossa tosiaan "turhia" osia, mitkä voi vain ottaa pois.


-Ville
-Sähkövatkain model Y -24
-A6 Avant 2,7T Biturbo Q -01 TipTr, status: ajokiellossa.
-Luottopeli Audin porsiessa: Pösö 307 1.6 -03 ja pihakoristeena Saab 900 T8 5D -84
-Sähkövatkain model Y -24
-A6 Avant 2,7T Biturbo Q -01 TipTr, status: ajokiellossa.
-Luottopeli Audin porsiessa: Pösö 307 1.6 -03 ja pihakoristeena Saab 900 T8 5D -84
Joo sinne on epähuomiossa laitettu tarpeettomia osia
Jätän kanssa pois sen tasapainoketjun, laahaimet ja kiristimen, täytyy vaan tehdä yksi hela siihen jakoketjun laahaimen alle, jossa paikassa on normaalisti tasapainoketjun laahain.
Täytyypä tutkia mitä kaikkia muita turhia osia koneesta voisi jättää pois

Jätän kanssa pois sen tasapainoketjun, laahaimet ja kiristimen, täytyy vaan tehdä yksi hela siihen jakoketjun laahaimen alle, jossa paikassa on normaalisti tasapainoketjun laahain.
Täytyypä tutkia mitä kaikkia muita turhia osia koneesta voisi jättää pois

Saab 9-3 SC TTiD -08
Saab 9-3 Cabrio 1.8t -06
Ducato Maxi -98
Saab 9-3 Cabrio 1.8t -06
Ducato Maxi -98
- 9000CD23T
- "Team Ylläpito"
- Viestit: 7771
- Liittynyt: Pe Heinä 02, 2004 12:45
- Paikkakunta: ex Jyväskylän MLK
- Viesti:
Männät.......ng900aero kirjoitti:Joo sinne on epähuomiossa laitettu tarpeettomia osia![]()
Jätän kanssa pois sen tasapainoketjun, laahaimet ja kiristimen, täytyy vaan tehdä yksi hela siihen jakoketjun laahaimen alle, jossa paikassa on normaalisti tasapainoketjun laahain.
Täytyypä tutkia mitä kaikkia muita turhia osia koneesta voisi jättää pois

900i-5D Combi Coupe-84*/900i-4D Sedan-86*/900i-4D Sedan-88*/9000CD 2.3T-91*/OG9³SE-01 RE85STG1
(*=ex) #2060#
(*=ex) #2060#
En ole ostanut mistään, mutta http://www.speedparts.se -> Produkter -> Motordelar -> Kamkejorng900aero kirjoitti:Pitääpä rosvota tätä topiccia ja pistää hivenen OT:tä
Eli eikös 2.3 vaparissa ja täyspaineisessa ole samanlaiset jakopäät?
Entäs mistä olette ostaneet noita jakopään kilkkeitä (ketju, rattaat, laahaimet) ja paljonko kustansi?
Siitä saa aika hyvän käsityksen mitkä osat käy myös ristiin toisten mallien kanssa.
Voin vaikka suomentaa sulle jos soittelet tänne päin

9-5 2.3t -00 US specs BP Steg 1,
9-3 Aero Cab -04 Lime BP Steg 7,
9-3 "Aero" Cab -05 BP Steg 1,
#1767, MB CLS 350CDI -11
En ole ostanut mistään, mutta http://www.speedparts.se -> Produkter -> Motordelar -> Kamkejorng900aero kirjoitti:Pitääpä rosvota tätä topiccia ja pistää hivenen OT:tä
Eli eikös 2.3 vaparissa ja täyspaineisessa ole samanlaiset jakopäät?
Entäs mistä olette ostaneet noita jakopään kilkkeitä (ketju, rattaat, laahaimet) ja paljonko kustansi?
Siitä saa aika hyvän käsityksen mitkä osat käy myös ristiin toisten mallien kanssa.
Voin vaikka suomentaa sulle jos soittelet tänne päin

9-5 2.3t -00 US specs BP Steg 1,
9-3 Aero Cab -04 Lime BP Steg 7,
9-3 "Aero" Cab -05 BP Steg 1,
#1767, MB CLS 350CDI -11
huh uh, katosi koko threadi äsken....klikkailen monta kertaa takas ja tein toisin, katotaaspeinu kirjoitti:En ole ostanut mistään, mutta http://www.speedparts.se -> Produkter -> Motordelar -> Kamkejorng900aero kirjoitti:Pitääpä rosvota tätä topiccia ja pistää hivenen OT:tä
Eli eikös 2.3 vaparissa ja täyspaineisessa ole samanlaiset jakopäät?
Entäs mistä olette ostaneet noita jakopään kilkkeitä (ketju, rattaat, laahaimet) ja paljonko kustansi?
Siitä saa aika hyvän käsityksen mitkä osat käy myös ristiin toisten mallien kanssa.
Voin vaikka suomentaa sulle jos soittelet tänne päin

9-5 2.3t -00 US specs BP Steg 1,
9-3 Aero Cab -04 Lime BP Steg 7,
9-3 "Aero" Cab -05 BP Steg 1,
#1767, MB CLS 350CDI -11