ah79 kirjoitti:
Mikäli minä nyt itse tulkitsin edellisen viestin vahvemmaksi v*luksi kuin se oli tarkoitettu, niin pyydän omasta puolestani anteeksi. Jatketaan joka tapauksessa keskustelua vanhaan hyvään malliin ja minä lupaan että tämä ensimmäinen kerta kun erehdyin vahingossa sanat "DI" tai "insinööri" mainitsemaan koulutusgalluppien tms. ulkopuolella jää myös viimeiseksi.
Ei se ollut tarkoitettu v*luksi alkuunkaan. Itteasiassa päinvastoin. En vain vissiin saanut sitä muotoiltua kunnolla. Monet ihmiset provosoituu keskusteluissa eri asioista ja jotkut jopa sanasta "insinööri".
Työelämästä ja netistä molemmista on taas tullut huomattua, että usein jää joku kohta huomaamatta ja sen takia hyvä pantata sitä omaa kommenttia mahd. pitkään (tämä ei liity tähän ketjuun). Kuten omasta työstäsi tiedät, niin mahdolliset asiantuntijalausunnotkin voivat kokea inflaation varsinaisen tutkimuksen jälkeen, kun on kaiveltu jotain asiaa vähän tarkemmin. (tämäkään ei liity tähän ketjuun).
Olipa ammattikunta sitten mikä tahansa, niin nettikeskusteluissa sen mainitseminen useimmiten johtaa jonkinlaisiin turpakäräjiin, vaikkei sen oikeasti pitäisi

Nettijutustelu nyt on vain tämmöistä..
Pyydän anteeksi, jos oma kirjoitukseni vaikutti jotenkin erilaiselta, miksi olin sen tarkoittanut. Vissiin pitää minunkin tarkistaa, ettei tekstiä voi tulkita eri tavalla..

Ihan asiallisestihan sinä tosiaan selvitit meille kaikille scv:n kanssa, että mistä tuossa oktaanihommassa on kyse. enkä kritisoinut "insinööri" mainintaasi, vaan kommentoin lähinnä sitä, että mitä se "insinööri" -sana yleensä foorumeilla aiheuttaa. Joillain muilla foorumeilla nimittäin on oikein "insinöörikammo". Monesti törmää tilanteeseen, jossa "käytännönmiehet" kumoavat "insinöörin" esittämät asiat samantien 6-0. Ehkä minäkin olen yliherkkä juuri sille, vaikka vitsinähän tuolla tuo "mikään ei ole viisaampi kuin DI" loppujen lopuksi oli.