Edit: Muistaako kukaan sitä vitsin alkua?
http://www.saabclub.fi/phpBB2/viewtopic.php?t=12936Montoya kirjoitti:Edit: Muistaako kukaan sitä vitsin alkua?
tuosta jatkaen..... olipas aikoinaan huoltsikoilla myynnissä kyseinen takalasitarra.peinu kirjoitti:Ootteko sellasta kuulleet, että: " Saabismi on sairaus"...aikamoinen Vitsi isolla V:llä!
jaa-a, mikäköhä se opetus olis...9000CD23T kirjoitti:Olipa kerran hiiri ja norsu, jotka asuivat suuren suuren suon laidalla. Joka päivä hiiri ja norsu kiersivät suuren suuren suon toiselle puolelle kauppaan.Eräänä päivänä hiiri ja norsu päättivät oikaista suon yli.
Tuumasta toimeen ja kauppamatka alkoi. Päästyään muutaman metrin suon reunasta hiiri upposi kaulaansa myöten suohon. Hiiri huutamaan, että: "Auta veli hyvä!! Mä hukun tänne!!" norsu vastasi: "Millä mä sua autan.. ?" Hiiri tähän, että: "IDIOOTTI!! Heitä se kärsäs tänne!!" Norsu ojensi kärsänsä ja hiiri kapusi sitä pitkin ylös suosta ja matka jatkui. Ollessaan lähellä puoltaväliä hiiri upposi jälleen. Taas hiiri huusi norsua apuun ja norsu ojensi kärsänsä ja hiiri kapusi sitä pitkin ylös. Olessaan jo melkein perillä, norsu upposi suohon kaulaansa myöten ja alkoi huutamaan: "Veli hyvä!! Auta nyt minua vuorostasi!! Mä hukun tänne!! " Hiiri tähän: "Millä hiivatilla mä sut sieltä ylös saan, ei mulla on kärsää... Samassa hiiri keksi ja juoksi suuren suuren suon ympäri, otti tallista BMW:n, ajoi suon toiselle puolelle, heitti köyden norsulle ja hinasi BMW:llä norsun ylös suosta ja kaverukset menivät kauppaan. Sen pituinen se! Mikä on tarinan opetus?
Jep.. ei tartte tosin aeroakaan, ihan kaasaripelillä senverta että siniset välähti tienposkes. En tosin jääny kyselemään, että onko pojilla jotain hukassa...mart96 kirjoitti:
-Saab Aerolla painetaan ohi niin että tuntuu, että toiset vaihtaa rengasta siinä tien päällä![]()