Hakusessa: Saab aiheisia vitsejä.. Löytyykö...

Kaikki autoiluun liittymätön, mutta muuten HYÖDYLLINEN keskustelu.
Sana on MELKEIN vapaa.
Montoya
"Viggen"

Viesti Kirjoittaja Montoya »

En nyt kyllä muista vitsiä kokonaan, mutta se päättyi siihen , kun rouva huusi auton vierellä kovalla äänellä "Suapin luo, suapin luo" :D :D

Edit: Muistaako kukaan sitä vitsin alkua?
9-5 2,3t -03
MindW
"Viggen"

Viesti Kirjoittaja MindW »

Montoya kirjoitti:Edit: Muistaako kukaan sitä vitsin alkua?
http://www.saabclub.fi/phpBB2/viewtopic.php?t=12936
Saab 96 vm. -63 PR/HA Kaksitahtinen sen olla pitää!
#2028 Elias Penttinen
Jope
-
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Jope »

peinu kirjoitti:Ootteko sellasta kuulleet, että: " Saabismi on sairaus"...aikamoinen Vitsi isolla V:llä! :)
Meinaat, että toi olis joku yleinenkin käsitys ei-saabistien keskuudessa? ;-)
Ville Jouppi #1780
9000 CCE 2.3T '92/'96 (PR) | 9000 Aero 2.3TA '96 (PR) | 9000 CSE 2.0tA '97 (VA)
Firges9000
"Saabisti"

Viesti Kirjoittaja Firges9000 »

peinu kirjoitti:Ootteko sellasta kuulleet, että: " Saabismi on sairaus"...aikamoinen Vitsi isolla V:llä! :)
tuosta jatkaen..... olipas aikoinaan huoltsikoilla myynnissä kyseinen takalasitarra.

Ajelin Kehä ykköstä kentälle päin, karsee sadekuuro menossa.
Tien sivussa oli punanen auto ja kuski kannu kädessä.
Jarrutin ja vilkku oikealle, täytyyhän kaveria auttaa.
Kaveri lähti kävelemään mua kohti.

Huomasin Gedautin takalasissa kyseisen tarran.
" Saabismi on sairaus".

Löin vilkun vasemmalle ja lähdin kaverin nenän edestä pois,
= on tää niin saakelin paha sairaus, ettei vain tarttuis........ :oops:
Jäsen 1124
Saab 9000 tbo/86, FIRGES-Tuning
Saab 9000 2,3 Fpt/94, steg3
saapastelija
"Kaasari"
Viesti:

Viesti Kirjoittaja saapastelija »

Saab =

sh*t ain´t as bad
Send Another Automobile Back.
Swedish Automobiles Always Breakdown.
Sorry Arse Auto Builders.
Sämst Av Alla Bilar (.. eli huonoin kaikista autoista)
svensk Anal Aktie Bolag
Hiukan ruostetta etu- ja takapuskurin välissä, mutta muuten ihan terve peli :)
9000CD23T
"Team Ylläpito"
"Team Ylläpito"
Viesti:

Viesti Kirjoittaja 9000CD23T »

Olipa kerran hiiri ja norsu, jotka asuivat suuren suuren suon laidalla. Joka päivä hiiri ja norsu kiersivät suuren suuren suon toiselle puolelle kauppaan.Eräänä päivänä hiiri ja norsu päättivät oikaista suon yli.
Tuumasta toimeen ja kauppamatka alkoi. Päästyään muutaman metrin suon reunasta hiiri upposi kaulaansa myöten suohon. Hiiri huutamaan, että: "Auta veli hyvä!! Mä hukun tänne!!" norsu vastasi: "Millä mä sua autan.. ?" Hiiri tähän, että: "IDIOOTTI!! Heitä se kärsäs tänne!!" Norsu ojensi kärsänsä ja hiiri kapusi sitä pitkin ylös suosta ja matka jatkui. Ollessaan lähellä puoltaväliä hiiri upposi jälleen. Taas hiiri huusi norsua apuun ja norsu ojensi kärsänsä ja hiiri kapusi sitä pitkin ylös. Olessaan jo melkein perillä, norsu upposi suohon kaulaansa myöten ja alkoi huutamaan: "Veli hyvä!! Auta nyt minua vuorostasi!! Mä hukun tänne!! " Hiiri tähän: "Millä hiivatilla mä sut sieltä ylös saan, ei mulla on kärsää... Samassa hiiri keksi ja juoksi suuren suuren suon ympäri, otti tallista BMW:n, ajoi suon toiselle puolelle, heitti köyden norsulle ja hinasi BMW:llä norsun ylös suosta ja kaverukset menivät kauppaan. Sen pituinen se! Mikä on tarinan opetus?
900i-5D Combi Coupe-84*/900i-4D Sedan-86*/900i-4D Sedan-88*/9000CD 2.3T-91*/OG9³SE-01 RE85STG1
(*=ex) #2060#
saab87
"Hölösuu"

Viesti Kirjoittaja saab87 »

Jope kirjoitti:
Meinaat, että toi olis joku yleinenkin käsitys ei-saabistien keskuudessa? ;-)
näihä ne väittää :P
Rouva JuAn
9-5 2.3t A -98 ja volvo xc70
99 GL
"Hölösuu"

Viesti Kirjoittaja 99 GL »

9000CD23T kirjoitti:Olipa kerran hiiri ja norsu, jotka asuivat suuren suuren suon laidalla. Joka päivä hiiri ja norsu kiersivät suuren suuren suon toiselle puolelle kauppaan.Eräänä päivänä hiiri ja norsu päättivät oikaista suon yli.
Tuumasta toimeen ja kauppamatka alkoi. Päästyään muutaman metrin suon reunasta hiiri upposi kaulaansa myöten suohon. Hiiri huutamaan, että: "Auta veli hyvä!! Mä hukun tänne!!" norsu vastasi: "Millä mä sua autan.. ?" Hiiri tähän, että: "IDIOOTTI!! Heitä se kärsäs tänne!!" Norsu ojensi kärsänsä ja hiiri kapusi sitä pitkin ylös suosta ja matka jatkui. Ollessaan lähellä puoltaväliä hiiri upposi jälleen. Taas hiiri huusi norsua apuun ja norsu ojensi kärsänsä ja hiiri kapusi sitä pitkin ylös. Olessaan jo melkein perillä, norsu upposi suohon kaulaansa myöten ja alkoi huutamaan: "Veli hyvä!! Auta nyt minua vuorostasi!! Mä hukun tänne!! " Hiiri tähän: "Millä hiivatilla mä sut sieltä ylös saan, ei mulla on kärsää... Samassa hiiri keksi ja juoksi suuren suuren suon ympäri, otti tallista BMW:n, ajoi suon toiselle puolelle, heitti köyden norsulle ja hinasi BMW:llä norsun ylös suosta ja kaverukset menivät kauppaan. Sen pituinen se! Mikä on tarinan opetus?
jaa-a, mikäköhä se opetus olis...
Saab 9-3 Cabriolet 2.0t Vector A MY07
Saab NG9-5 2.0T Aero A Biopower MY11
Haikara
"Hirsch"

Viesti Kirjoittaja Haikara »

Kun on tarpeeksi pitkä "kärsä", Baijerilaista Mulkun Wenytintä ei tarvitse mihinkään.

Se oli se tarinan opetus :lol: :lol: :lol: :wink:
Huomattavaa alkoholin väärinkäyttöä: Saab 9-5 Linear Wagon 2.0t Biopower -06
99 GL
"Hölösuu"

Viesti Kirjoittaja 99 GL »

Haikara kirjoitti:Kun on tarpeeksi pitkä "kärsä", Baijerilaista Mulkun Wenytintä ei tarvitse mihinkään.

Se oli se tarinan opetus :lol: :lol: :lol: :wink:

hahaa :lol:
Saab 9-3 Cabriolet 2.0t Vector A MY07
Saab NG9-5 2.0T Aero A Biopower MY11
mart96
"Viggen"

Viesti Kirjoittaja mart96 »

[quote="Classic 900"]Mitä autosi kertoo sinusta ?

SAAB : Tässä mulla ja on. Isänmaallisuuden nimissä maksetaan ruotsalaisesta autontapaisesta melkein mitä vain. Pyrkyreiden merkki. Tien päällä yritetään ohi kaikesta, mikä liikkuu.....

Miten niin yritetään? Muilla merkeillä YRITETÄÄN -Saab Aerolla painetaan ohi niin että tuntuu, että toiset vaihtaa rengasta siinä tien päällä :wink:

Siitä mä vähän olen huolissaan, että eiks se kone siinä satkussa rupee pelkäämään, kuin on laitettu väärinpäin konehuoneeseen ja joutuu menee koko ajan selkä menosuunnassa? :D Tai ehkä se siksi meneekin niin lujaa, koska ei näe mihin menee :D
Myrkky
luonnevammamouho

Viesti Kirjoittaja Myrkky »

mart96 kirjoitti:
-Saab Aerolla painetaan ohi niin että tuntuu, että toiset vaihtaa rengasta siinä tien päällä :wink:
Jep.. ei tartte tosin aeroakaan, ihan kaasaripelillä senverta että siniset välähti tienposkes. En tosin jääny kyselemään, että onko pojilla jotain hukassa... :roll:
90i -85(VA), 900S -90(KA), 9000i -87(VA), 9000turbo -86(??), Lada 1300S -80(PR)
Vastaa Viestiin