Noo, mm. teippiähän sinne eksyi, eli kunnon purkkaviritys..lefa42 kirjoitti:Kehtaa nyt, pliiis, jos vaikka mullakin on sama homma edessä
uusi mittaristohan sinne olisi kannattanut vaihtaa, mutta ei jaksanut, tuo kun onnistui kaiutinaukon kautta.
Noo, mm. teippiähän sinne eksyi, eli kunnon purkkaviritys..lefa42 kirjoitti:Kehtaa nyt, pliiis, jos vaikka mullakin on sama homma edessä
HMM.. Sitten on ollut tehostettuja varkaita enemmänkin liikkeellä.Henri S kirjoitti:Olenko ihan pihala jos väitän että tuosa pitäis olla tehostin vakiona?
Meinaan viistokeula ja 900c -mallia? Ja kyllä tuo musta on yks
hienoimpia Saabin värejä ikinä. Hieno kone!
Ne lamput sitten kannattaa kattoa mittarilla, viime viikolla vaihdoin mittarivalot serkun(yks käännytetty lisää ) satkuun ja molemmat polttimot näytti ehjältä mutta eivät silti toimineet.Haza kirjoitti:Voi olla mittariston runko niin sulanut ettei sen takia saa polttimot kontaktia, näin oli pikkusiskon satkussa. En kehtaa kertoa miten korjattiin
Eiköhän sieltäkin ole sitten lamppu palanut?lefa42 kirjoitti:Edit: tuli mieleeni, että öljynpainevalo ei toimi, mikäs todennäköisin vian aiheuttaja, öljyä on ja äänen perusteella öljyä lentää venttiilikoneistoonkin (ei ainakaan kolkottele kuivuuttaan)
Eikös tuon pitäisi syttyä kun virrat kytkee ja sammua kun kone käy..