Kaveri tuli testilenkille kyytiin ja ekassa lähetyksessä ahtomittari heilahti punaisen puoliväliin kunnes kerkesin himmata kaasua
Tuosta kuvasta näkyy mihin ennen neula nousi ja minne se nyt hyppäsi: http://users.tkk.fi/~vklukkar/T8/ahdot.JPG
Punainen viiva siis vakio 0,7bar ahdot, paljonkos tuo keltainen viiva sitten tekee?
"Vika" on paikallistettu murtuneeseen hukkaportin letkuun.
Mitäs letkua tuohon kannattaa laittaa?
Väliaikaisesti kai pystyy bensaletkulla korvaamaan mutta mites pidemmän päälle?
Letkun pitäisi siis olla lämmön- ja öljynkestävää...
Ronska kirjoitti:
Heh, onneksi tajusin nostaa kaasua, ei taida k-jetti ihan tonne asti riittää
Kyllä se hetkellisesti. Itse olen säätötohinoissa vetänyt monesti fuelcutille asti ja vetoja siinä lähimaastossa. Lambda mittarista näkee, että pikkuhiljaa alkaa seos mennä laihemmalle, mitä pidemmäksi vedätys menee...
Saab 9-3 Sport Combi 1,8t Linear Business (KA)
#1814
Ronska kirjoitti:
Heh, onneksi tajusin nostaa kaasua, ei taida k-jetti ihan tonne asti riittää
Kyllä se hetkellisesti. Itse olen säätötohinoissa vetänyt monesti fuelcutille asti ja vetoja siinä lähimaastossa. Lambda mittarista näkee, että pikkuhiljaa alkaa seos mennä laihemmalle, mitä pidemmäksi vedätys menee...
Ok, ei kai siinä mitään, vekotin toimii edelleen täysin normaalisti ja hukkaportin letku on vaihdettu ehjään versioon.