99 ahtaa ihan sikana

Ajaton klassikko. Tuotannossa 60-luvulta 90-luvun alkuun.
Vastaa Viestiin
Ronska
"Hirsch"
Viestit: 910
Liittynyt: To Maalis 04, 2004 11:47

99 ahtaa ihan sikana

Viesti Kirjoittaja Ronska »

Kaveri tuli testilenkille kyytiin ja ekassa lähetyksessä ahtomittari heilahti punaisen puoliväliin kunnes kerkesin himmata kaasua 8O

Tuosta kuvasta näkyy mihin ennen neula nousi ja minne se nyt hyppäsi:
http://users.tkk.fi/~vklukkar/T8/ahdot.JPG
Punainen viiva siis vakio 0,7bar ahdot, paljonkos tuo keltainen viiva sitten tekee?

"Vika" on paikallistettu murtuneeseen hukkaportin letkuun.
hene-
"Hirsch"
Viestit: 756
Liittynyt: Ma Syys 15, 2003 15:43
Paikkakunta: Ylivieska
Viesti:

Viesti Kirjoittaja hene- »

Oisko joku 1,1bar?
Saab 900 i8
Audi S4

http://hpkuva.com
Ronska
"Hirsch"
Viestit: 910
Liittynyt: To Maalis 04, 2004 11:47

Viesti Kirjoittaja Ronska »

Mitäs letkua tuohon kannattaa laittaa?
Väliaikaisesti kai pystyy bensaletkulla korvaamaan mutta mites pidemmän päälle?
Letkun pitäisi siis olla lämmön- ja öljynkestävää...

Marssinko tuuningpuotiin ostamaan silikoniletkua?
Ronska
"Hirsch"
Viestit: 910
Liittynyt: To Maalis 04, 2004 11:47

Viesti Kirjoittaja Ronska »

hene- kirjoitti:Oisko joku 1,1bar?
Heh, onneksi tajusin nostaa kaasua, ei taida k-jetti ihan tonne asti riittää :lol:
e0000333
"Hölösuu"
Viestit: 1507
Liittynyt: Pe Elo 01, 2003 15:10
Paikkakunta: Seinäjoki

Viesti Kirjoittaja e0000333 »

Ronska kirjoitti: Heh, onneksi tajusin nostaa kaasua, ei taida k-jetti ihan tonne asti riittää :lol:

Kyllä se hetkellisesti. Itse olen säätötohinoissa vetänyt monesti fuelcutille asti ja vetoja siinä lähimaastossa. Lambda mittarista näkee, että pikkuhiljaa alkaa seos mennä laihemmalle, mitä pidemmäksi vedätys menee...
Saab 9-3 Sport Combi 1,8t Linear Business (KA)
#1814
Ronska
"Hirsch"
Viestit: 910
Liittynyt: To Maalis 04, 2004 11:47

Viesti Kirjoittaja Ronska »

e0000333 kirjoitti:
Ronska kirjoitti: Heh, onneksi tajusin nostaa kaasua, ei taida k-jetti ihan tonne asti riittää :lol:

Kyllä se hetkellisesti. Itse olen säätötohinoissa vetänyt monesti fuelcutille asti ja vetoja siinä lähimaastossa. Lambda mittarista näkee, että pikkuhiljaa alkaa seos mennä laihemmalle, mitä pidemmäksi vedätys menee...
Ok, ei kai siinä mitään, vekotin toimii edelleen täysin normaalisti ja hukkaportin letku on vaihdettu ehjään versioon.
Passi
"Hirsch"
Viestit: 931
Liittynyt: Su Syys 14, 2003 10:39
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Passi »

Kylse k-jetti pienillä kierroksilla ja isoilla ahdoilla pysyy perässä, mutta isot ahdot ja isot kierrokset on myrkkyä.
Vastaa Viestiin